2006 10 13 prekybos centre "MAXIMA" nusipirkau kompiuterį už 4 tukst.litų ir dovanų gavau kuponą, kuriame buvo parašyta, kad internetu 6 mėn. galiu naudotis nemokamai. 2006 10 15 paskambinau į TEO LT,AB klientų aptarnavimo skyrių ir užsisakiau internetą "Zebra". Sutartį buvo galima sudaryti per telefoną, tad to ir pasinaudojau, susakiau savo visus reikalingus duomenys sutarčiai sudaryti. Konsultantė informavo, kad jų darbuotojas kuris pajungs internetą ir kartu atveš sutartį, kurią turėsiu pasirašyti, atvyks 2006 12 10, dar pasakė, kad įranga ir pajungimas mūms nieko nekainuos. Darbuotojas atvyko nustatytu laiku, pajungė internetą ir davė pasirašyti sutartį, kurioje buvo nustatyta, kad turėsime kiekvieną mėnesį mokėti po 23 lt už telefono liniją, nes internetą tik taip buvo galima pajungti.
Praėjus 6 mėn. laikotarpiui aš paskambinau į TEO LT,AB klientų aptarnavimo skyrių ir pasakiau, kad noriu nutraukti sutartį, kurį buvo sudaryta nemokomam laikotarpiui.Konsultantė informavo, kad prieš tai turiu atvykti į TEO įmonę ir grąžinti visą įrangą, kurią buvau gavus nemokamai. Atvažiavusi į TEO įmonę man pasakė, kad sutartis yra pratesta ir nustatytas pats didžiausias mokėjimas tai 72 lt per mėnesį. Tada pasakiau, kad man nutrauktų sutartį, nes man tai yra per brangus internetas. Padaviau visą įrangą konsultantei, o ji pasakė, kad įranga atgal nepriimama. Kad turime sumokėti 920 lt už tai, kad norime nutraukti su jais sudarytą sutartį, dėl to patyriau didelius finansinius nuostolius, nes internetas nebuvo nemokamas.
Moralas:Netikėkite gaunamais kuponais, nes jie neatitinka tikrovės.Už juos tenka mokėti dvigubai...
LT vartotoju federacija
2008-02-26 antradienis 09:49:27
Pagal TEO LT, AB INTERNETO PRIEIGOS PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLES - IX.PASLAUGŲ ATSISAKYMAS - Atsisakyti visų arba dalies užsakytų Paslaugų arba nutraukti su TEO sudarytą Paslaugų teikimo sutartį Klientas gali įspėjęs TEO raštu ne vėliau kaip prieš 10 (dešimt) dienų iki rašte nurodytos Paslaugos atsisakymo ar Sutarties nutraukimo dienos. Sutarties nutraukimas Kliento iniciatyva ar dėl Kliento kaltės arba konkrečios užsakytos Paslaugos atsisakymas neatleidžia Kliento nuo pareigos atsiskaityti su TEO už jam suteiktas Paslaugas iki Sutarties nutraukimo ir (ar) Paslaugos atsisakymo dienos, o jei nėra pasibaigęs Trumpiausias naudojimosi Paslauga laikotarpis – Klientas turi sumokėti Paslaugos teikimo metu suteiktas nuolaidas, visus mokesčius, susijusius su faktiškai suteiktomis Paslaugomis, taip pat Paslaugos įdiegimo ar įrangos mokesčius (jei tokie nebuvo sumokėti) ir atlyginti kitas TEO išlaidas, kurias TEO, norėdama įvykdyti Sutartį, turėjo iki pranešimo apie Sutarties nutraukimą gavimo iš Kliento dienos.
Klientui nesutinkant su Paslaugų tarifų padidinimu ir (arba) su Taisyklių pakeitimu, Klientas turi teisę atsisakyti Paslaugų (įskaitant tuos atvejus, kai Trumpiausias naudojimosi Paslaugomis laikotarpis nėra pasibaigęs), įspėjęs TEO raštu ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų iki Paslaugų tarifų padidinimo ir (arba) Taisyklių pakeitimo. Nutraukiant Paslaugų teikimo sutartį ar atsisakant Paslaugų, kurių atžvilgiu mažiausias naudojimosi Paslaugomis laikotarpis nėra pasibaigęs.
Ne dėl TEO kaltės Klientui atsisakius užsakytų Paslaugų iki šių Paslaugų teikimo pradžios, Klientas privalo sumokėti Paslaugų įdiegimo mokestį, jeigu toks mokestis Paslaugų užsakymo dieną buvo nustatytas.
Aurimas Ram
2008-07-01 antradienis 12:36:09
.
Laima Trukanaite
2008-07-07 pirmadienis 09:15:57
Paskambinus AB Teo klientų aptarnavimo telefonu ir norint perkelti interneto paslaugą kitu adresu, buvo pranešta, kad didinant Zebros interneto pajėgumą reikia keisti modemą, kuris kainuos man 200lt, arba turiu pratęsti paslaugų teikimo sutartį dar 2 metams. Perskaičius sutartį neradau jokių įrašų, jog privalėčiau pirkti tokią įrangą. Kaip turėčiau elgtis tokioje situacijoje? Be to AB Teo nenori man perkelti linijos kitu adresu, pakalbėti su viršininkais taip pat nepavyko. Pokalbio įrašas su tokiu AB Teo pasiūlymu dingo, nes paprašiau kopijos.