Sveiki,noreciau Jusu pagalbos bendraujant su UAB "Plieninis skydas". Uzsisakeme sarvuotas duris Skydas 2010m rugpjucio 28d. Durys turejo but pagamintos per sutartyje numatytas10 darbo dienu. Durys istatytos 2010 rugsejo 22d. ir tai ivyko po keliolikos musu skambuciu ir net apsilankymo ofise. Uz papildoma mokesti(!) duryse musu pageidavimu buvo istatyta apsaugine sklende(patentuota apsaugine grandinele),kuria buvo labai retai(praktiskai 3-4kartus) pasinaudota. 2011m liepos men pradzioje(po duru istatymo tepraejus 9men.) pastebejom,jog ji neveikia,iskart kreipemes telefonu i firma del garantinio taisymo. Buvom uzregistruoti ir laukem.Po 2sav.,po 1men vel skambinom... Deja jokio meistro nesulaukem iki siol 2011m spalio 6d. Tokio abejingumo klientams,tokio nesiskaitymo dar nebuvo teke patirti! Is anksto dekojame uz pagalba
Edita Petrauskaite
2012-03-05 pirmadienis 11:28:34
Laba diena,
Įmonė netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus. Jeigu pardavėjas sutinka su netinkama prekės kokybe, tačiau vengia šalinti trūkumus, reikėtų raštiškai kreiptis į pardavėją. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo skundo gavimo atsakyti. Jei pardavėjas atsako, bet netenkina pateiktas atsakymas, ar neatsako per 10 dienų, Jūs galite kreiptis su skundu dėl pardavėjo veiksmų į Valstybinę vartotojų apsaugos tarnybą, prieiga internetu: www.vartotojoteises.lt.