LNVF / / Telekomunikacinės paslaugos / TEO paslaugos

TEO paslaugos

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Deimantas Sladkevičius

2008-06-10 antradienis 19:14:00

Yra tokia Gala TV, kuri per mėnesį man kainuoja 35 Lt. Dažnai pasitaiko, kad pradeda trūkinėti garsas ir vaizdas išmėtomas kvadratėliais. Kai tai darosi nebeįmanoma žiūrėti esi priverstas skambinti trumpuoju numeriu 1817 ir jiems pranešti apie nesklandumus. Trumpasis numeris dabar yra apmokestintas 0,19 Lt./min. + 0,14 Lt. sujungimo mekestis. Mano atveju per mėnesį Gala TV nesklandumai pasitaiko gan dažnai, bet dėl mokamo skambučio nevisalaik skambinu nes tai man papildomai kainuoja. Kiek kartų esu su konsultantais kalbėjes ta tema niekas nesikeičia. Su aukštesnio rango vadovais susiskambinti neįmanoma, nes konsultantai neduoda tel. Nr. motyvuodami, kad to daryti jie neprivalo. Taip jau yra kuo daugiau nesklandumų tuo didesnis pelnas paslaugos tiekėjui. Kur būtų galima kreiptis, kad bent Gala TV paslaugos nesklandumų registravimas trumpuoju Nr. 1817 nekainuotų. Susitarti su Teo man nesiseka. Ačiū.

Edita Petrauskaite

2008-07-01 antradienis 08:31:28

Laba diena,
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija gavo dar keletą panašių skundų. Tačiau Lietuvos teisinėje bazėje vis dar galima rasti spragų – nėra numatyta institucijos, į kurią vartotojas galėtų kreiptis dėl tokio pobūdžio paslaugų. Ryšių reguliavimo tarnyba (tel.: 2105665, prieiga per internetą: www.rrt.lt) yra atsakinga už ryšio signalų kokybę, Lietuvos Radijo ir televizijos komisija (tel.:2330660, prieiga per internetą: www.rtk.lt) galėtų pagelbėti patikrindami retransliuotojų veiklą. Sunku pasakyti, kokios yra tokio pobūdžio trukdžių priežastis, kas tai įtakoja (tai gali būti ir kabelių, įrangos įtaka), todėl geriausia kreiptis į vieną iš minėtų institucijų, kurios ir nuspręs, kaip galima Jums padėti bei suteiks išsamesnę informaciją .
Dėl padidintų skambučių kainų. Tikrai galima teigti, jog verslininkai vis dar nėra suinteresuoti išsaugoti klientus ir palaikyti gerus ryšius su vartotojais, o tik tikslą pasipelnyti. Tai yra ne tik nesąžiningos komercinės veiklos, bet ir konkurencijos šiame sektoriuje klausimas. Mes žadame kelti šį klausimą ir išsiaiškinti, kodėl šitaip yra pažeidžiami vartotojų interesai.

Ivona Radezviciene

2010-08-05 ketvirtadienis 19:47:43

Susidūriau štai su kokia situacija, prieš kokių pusantrų metų ( ) man paskambino TEO darbuotojas ir pradėjo įkalbinėti įsigyti Gala skaitmeninę televiziją (t.y. priedelį, anteną teko pirkti patiems), gyvenau nuosavame neme, todėl pasidaviau įkalbinėjimams išmėginti mėnesį laiko ir, jei patiks, naudotis (pirmus metus mokant 25 Lt per mėnesį, kitus du metus - 50 Lt per mėn. Pasilikau ta priedelį, bet... Po pusmečio ( ) išvykau iš Lietuvos, pardaviau nekilnojamą turtą ir registravau išvykimą iš LT visam. Gyvenu užsienyje. Neturėjau daug laiko, todėl mano įgaliotinis Lietuvoje derėjosi dėl sutarties nutraukimo, motyvuodamas tai tuo, kad gyvenu užsienyje, tad negaliu naudotis Gala televizija. Atsakymas gireštas: SUTARTIS NENUMATO SANTYKIŲ NUTRAUKIMO DĖL ŠIŲ PRIEŽAŠČIŲ, PRAŠOME SUMOKĖTI NETESYBAS IR GRĄZINTI PRIEDĖLĮ. Na idomu pasidarė: užsienyje įsigijome internetą (sutartį pasirašėme 15-ai mėnesių) po 8 mėnesių persikėlėme į kitą miestą, kur bendrovė neturi sąlygų teikti mums paslaugų, sutartį bendrovė nutraukė be jokių baudų ir netesybų mokesčių, motyvuodama tuo, kad jie negali mums pagelbėti kitame mieste ir mes nesame kalti, kad persikėlėme ir nebegalime naudotis jų paslauga... Klausimas: ar ši priežastis, kad TEO negali mums teikti paslaugų mūsų registruotoje gyvenimo vietoje nenumato sutarties nutraukimo su mumis anksčiau laiko ir netaikant baudos? Juk šiuo atveju esame tokioje pačioje situacijoje su bendrove:TEO neturigalimybės teikti mums sutartyje numatytos paslaugos ir mes neturime galimybės naudotis ta paslauga.
Sutarties nenutraukėme, kadangi prarasime žymiai daugiau pinigų sumokėdami netesybas ir dar grąžindami priedėlį (sutarčiai pasibaigus priedėlis lieka vartotojui).
Vias dar tikiuosi, kad TEO atsižvelgs į sutartyje nenumatytą situaciją, kai žmogus ne savo noru neturi galimybės naudotis paslauga.

IR

Edvardas Naulickas

2010-08-29 sekmadienis 14:00:46

Prieš beveik du metus susimoviau iki tiek kad sudariau sutartį su Teo ir įsivedžiau taip vadinamą "gala" televiziją. Televizija turėtų vadintis "galas"nes baisesnio produkto Lietuvoje tikrausisi niekas neturi galimybės prastumti. Neminint to, kad pastoviai ta "televizija" striginėja, reikia perkrauti nuolat imtuvą ir laukti po keliolika minučių kol vėl ims rodyti, kol žiūrėjau per 24 colių televizorių, nu dar nieko. Bet kai pabandžiau per 50 colių plazmą naujos kartos, atleiskit. ponai, atjungiau tą šlamštą ir numečiau į kampą. Kokybė kaip pirmųjų divx'u. vieni striginėjantys kvadratai. Taigi tebemoku po 117 lt per mėnesį už orą ir linkiu kad juos kas kur ....
Ponai, nesusimaukit ir Jūs. Nedarykit jokių sutarčių su Teo. būsite išdurti. Monopolinė mafija. Dabar už dyką vedinėja optinius kabelius ir žada po litą mėnesiui internetą. O gausite skylę nuo baronkos o mokėsite...

omegadtr