Sausio 19 d. 6:40, turėjau išskristi iš Vilniaus į Oslą su aviakompanija '' Air Baltic''.Skrydis buvo atidėtas 2 kartus, to priežasties niekas nepaaiškino.Pirmo atidėjimo laikas buvo 7:20, po to skrydis dar kartą atidėtas 7:40.Į Oslą atskridome 8:30, bagažo laukiau 10min., o mano skrydis į Bergeną buvo nustatytas 8:50. Aš nespėjau į lėktuvą.Turėjau pirkti vienintelius bilietus tai dienai į Bergeną, kurių kaina buvo labai aukšta.
Gintarė ------
2008-03-18 antradienis 12:47:15
Tokiu atveju keleivei kompensacija nepriklauso, tačiau ji gali, vadovaudamasi Monrealio konvencijos 19 straipsniu kreiptis į aviakompaniją dėl žalos atlyginimo ir išsiaiškinti, ar skrydžio atidėjimą lėmė aviakompanijos ir jos darbuotojų veiksmai.Jeigu, taip aviakompanija turėtų atlyginti žalą, jeigu ne patirta žala bus tik keleivės nuostolis.