LNVF / Skundų knyga / Institucijų teikiamos paslaugos / SEB bankomato klaida

SEB bankomato klaida

« 
Ankstesnė tema
|
|
Kita tema
 »

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2009-04-16 ketvirtadienis 09:30:01

Š.m. kovo 3 d. iš SEB bankomato norėjau nuimti 500 lt (mano saskaita DnB NORD banke). vietoj mano paspaustos sumos bankomatas man davė tik 100 lt. patikrinus sąskaitos likutį-nustėrau, nes nurašyta suma buvo -500 lt. ta pačią akimirką nuvykau i DnB NORD banką ,parašiau pretenziją,kur man pažadėjo,jog po 2-3 sav. pinigai sugrįš į mano saskaitą. tačiau po 1 mėn. nesulaukusi savo pinigų vėl vykau i DnB NORD banką. tada man pasakė, kad pinigai buvo nuimami iš SEB bankomato, tai Vilniaus bankas man turi grąžinti tuos pinigus. atseit jų terminai grąžinimui yra 40 dienų. norėciau paklausti kas man atlygins moralinę žalą,del kurios aš negaliu naudotis savo pačios pinigais. juos vidury dienos iš manęs pavogė bankas. Nejau per visą mėnesį nebuvo daroma bankomatinė inkasacija? Kur man dar kreiptis, kad susigrązinciau man priklausančius 400 litu?

Arturas Muravskis

2009-04-16 ketvirtadienis 12:07:19

Laba diena,
teisingai padarėte, kad iškart kreipėtės į banką. Jeigu bankas vengia gražinti pinigus, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Ji pateiks išvadas, kurios nėra privalomos. Jeigu bankas nereaguoja ir į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos išvadas, tada Jūs pats turite su ieškiniu kreiptis į Jūsų gyvenamosios vietos apylinkės teismą. Ieškinyje galite reikalauti tiek turtinės tiek neturtinės žalos atlyginimo.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, juridinio asmens kodas 188770044,
tel. (8 5) 262 67 51, faks. (8 5) 279 14 66,
el. p. tarnyba@nvtat.lt