LNVF / Skundų knyga / Maisto produktai ir maitinimo įstaigos / Kavine

Kavine

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

VARTOTOJAS VARTOTOJAS

2010-03-24 trečiadienis 08:59:17

Sveiki visi tie, kurie dažnai valgo ne namuose. Prieš pora menėsių Kauno oro uosto ,, Venter” kavinėje užsisakiau maisto pavalgyti. Patiekalas nebuvo gerai pašildytas ir šiaip neaišku kokiom sąlygom jis buvo laikytas. Turėjau po to nenusisekusi skrydį ir visą tą laiką pravemiau. Buvau nuvežta į ligoninę ir keleta dienu negalėjau grįžti į darbą dėl negalavimo.

Edita Petrauskaite

2010-03-24 trečiadienis 10:00:17

Kiekviena viešojo maitinimo įstaiga privalo tiekti kokybišką ir saugų maistą. Jūsų atveju, sunku būtų teigti, jog maistas galėjo įtakoti blogą savijautą lėktuve – didelė dalis žmonių patiria nemalonius pykinimo pojūčius skrydžio metu, net ir tuomet, kai prieš tai valgytas maistas buvo kokybiškas. Jeigu turite įtarimų, jog būtent prieš skrydį kavinėje valgytas maistas galėjo įtakoti sveikatos sutrikimus, apie tai galite pranešti Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai (prieiga internetu: www.vet.lt) – kad ekspertai galėtų atlikti išsamų parduodamų maisto produktų tyrimą. Jei po tokio maisto vartojimo turėjote sveikatos sutrikimų turite teisę į nuostolių atlyginimą.