LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Atsiliepimas/skundas - Bigbox.lt

Atsiliepimas/skundas - Bigbox.lt

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Rolandas Pr

2016-07-05 antradienis 15:21:28

Buvo pirktas Sony Z3+ telefonas bigbox.lt parduotuveje, kuris gautas su neveikiančiu pakrovėju, atvažiavau su tuo pakrovėju tikėdamasis keitimo arba bent jau to kad jie patys pasirupins nauju pakroveju(buvo praėjusios kelios dienos nuo pirkimo), gavau neigiamą atsakymą su nukreipimu į mttc taisymui - ką tik pirkto daikto. Gal būtų ir neblogai, bet į mttc reikia nešti viską - ne tik pakrovėją, bet ir telefoną, taigi šitas variantas nelabai tenkina, nes gali tekti ilgai laukti kol viskas išsispręs.

Tada, pareiškiau norą gražintą telefoną kartu su pakrovėju, sulaukiau atsakymo, kad negaliu to daryti, nes "jūs jau naudojote telefoną"(na taip, naudojau, bet kaip kitaip įsitikint ar jis veikia?). Konsultantės teigimu, jeigu buvo ideta SIM kortelė jis yra naudotas ir negražinamas. Tai pat konsultatė teigė, kad prekė laikoma nekokybiška jei tai yra įrodyta, pvz mttc serviso. Čia mano manymu yra kliedesiai, bet neturiu laiko eiti toliau tik dėl pakrovėjo.

Taigi, rekomendacija būtų rinktis kitą el. parduotuvę, nes turėsite problemų jeigu reiks grąžinti/pakeisti prekę.