LNVF / / Ne maisto produktai / brokuotas kompiuteris iš www.asusshop.lt

brokuotas kompiuteris iš www.asusshop.lt

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Ugnė Dijokaitė

2014-08-28 ketvirtadienis 14:13:23

Laba diena,

Kovo 20 d. nusipirkome naują kompiuterį Asus N550JV iš www.asusshop.lt - oficialaus ASUS kompiuterių pardavėjo.
Liepos mėnesį sugedo kompiuterio AUX jungtis, nuvykome į garantinį centrą (http://www.servisaict.com/ Vilniuje). Ten, palaikę dvi savaites kompiuterį, jie nusprendė, kad buvo lituota motininė plokštė, konkrečiai AUX jungtis ir garantinio jie suteikti negalės:

"Informacija apie įrenginį:
Akto numeris - RMA-00994137
Įrenginio pavadinimas - ASUS N550JV 4700HQ/1DG5/8G/RU/1ACN/8SL/V/WC4/DS
Įrenginio serijinis numeris - DAN0CY40493043D
Pastabos: Blogas kolonėlių/ausinių lizdas. Yra matomos perlitavimo žymės. Galime pasiūlyti tik naują pagrindinę plokštę, kurios kaina 1787Lt(suPVM). gavimas gali trukti 6-8 savaites. Remonto kaina 120Lt(suPVM). Ar sutinkate remontuoti?"

Gavę tokį atsakymą nemaloniai nustebome, nes juk kompiuteris naujas, to negali būti! Nuvykome į Asusshop'ą Vilniuje ir pasiskundėme, kompiuterį su malonumu priėmė ir nugabeno iki Kauno (iš kur aš jį patys ir pasiėmėm). Kaune, deja, servisas sutiko su ServisaICT išvadomis ir blogos detalės pakeisti nesutiko!

Pasikartosiu - kompiuteris naujutėlis, su garantija, patiems nė į galvą neateitų kur nors kitur nešti jo taisyti! Prie kompiuterio "vidurių" apart Asusshop.lt pardavėjų niekas nagų nekišo. Taip pat, po serviso apžiūrų, kompiuteris buvo blogai surinktas, nebeveikia ir kompiuteryje integruotos kolonėlės. Bijau net pagalvoti, kas po kompiuterio gaubtu dedasi po tokio surinkimo.

Asusshop.lt parduotuvės logistikos ir serviso vadovas neigia savo kaltę ir sako, jog pardavė naują kompiuterį, o į garantinį jis atvežtas sulankstytu korpusu, kreiva USB jungtimi ir aukštyn kojomis prilituota AUX jungtimi nulankstytomis kojelėmis, nors iš tiesų problemos buvo tik su AUX jungtimi, o kompiuterį sulankstė ir sukreivino USB jungtį garantinio salone.

Kreipiuosi į Jus pagalbos,gal patartumėt, kaip atgauti pinigus už šį nesąžiningą sandėrį? Juk WWW.ASUSSHOP.LT parduotuvė turėtų užtikrinti savo prekių kokybę, tačiau mus apgavo ir nemato savo kaltės. Blogiausiau atveju ruošiamės kreiptis į teismą.