LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Mobiliojo telefono garantijos problemos

Mobiliojo telefono garantijos problemos

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Olga J

2016-08-20 šeštadienis 08:58:51

Sveiki.
Turiu tokia problema:
Prieš 2-3 savaites sugedo telefonas. Garantija buvo dar galiojanti (iki 2016.08.21). Nunešiau telefoną, veliau gavau sms, kad mano telefone yra maitinimo problema. Telefonas buvo išsiųstas kažkur kitur remontui. Penktadieni (2016.08.19) man skambina ir sako, jog telefone yra maitinimo problema ir jo taisymas kainoja 150 eurų. Aš užklausiau, kodėl turi būti mokamai, jeigu dar yra garantija, į ką man atsakė, jog buvo parsiųsta nelegali programa, dėl kurios garantija nebegalioja. Problema tame, kad as nebuvau siuntusi į telefoną jokių nelegalių programų (arba aš pati apie tai nežinau, nes nesu apsauguota nuo nelegalių programų, kurio yra įdėtos į PLAY MARKET). Ir ką tokių atvėjų vertėtų daryti?
1. Pati aš tikrai negalėjau siųsti specialiai tokių programų, nes man jų paprasčiausiai nereikia.
2. Gedimas yra maitinimo, o ne pačios sistemos (kaip suprantu maitinimas yra kažkokie kontktai, kurie nepriklauso nuo programų, jei aš teisingai suprantu)
3. Remonto kaina yra didelė ir už tokia kaina geriau nupirkti nauja geresnį telefoną su nauja garntija ir pan.
Padekite, kaip elgtis tokioje situacijoje

Olga J