LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Nešiojamas kompiuteris

Nešiojamas kompiuteris

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Nadežda Grishina

2010-11-17 trečiadienis 10:29:12

Laba diena.
2010m. Spalio 23 d. Vilniuje Senuku parduotuveje nupirkau ( pasirasiau issiperkimo sutarti su Snoro lizingu ) nešiojamaji kompiuteri, namuose ijungiau kompiuteri ir išsiaiskinau kad jis visai neatsitinka mano poreikiams...parduotuvėje konsultantas mane neperspėjo kad kompiuteris neturi Microsoft Office programu o atvirksciai paaiškino kad iškarto galesių pradeti dirbti su jo.
2010 m. Spalio 25 d. as gražinau kompiuteri i parduotuvė bet, prekės gražinimo skyriuje man paaiškino kad as turiu parašyti pritenzija kurioje turiu nuroditi gražinimo priežasti. Taip as ir padariau…
2010. Lapkričio 17 d. gavau iš UAB “Senuku prekybos centras” atsakyma kad, mano pretenzija išnagrinėta ir ju manimu visi įsigytos prekės parametrai atitinka šiai prekei keliamus reikalavimus. Akcentavo kad į įsigytos prekės komplektaciją neįeina kompiuterio programinė įranga..Nors parduotuvės konsultantas mane isitikinėjo kad kompiuterije yra visos reikalingos man programos!
Aš paskambinau prekybos centro administratorei, bet jinai pradejo rekti I rageli kad UAB “Senukai” buitinė technika yra negražinama ir nekečiama ir padejo telefono rageli…
Ka man dabar daryti net nezinau…

Edita Petrauskaite

2012-03-05 pirmadienis 11:45:33

Laba diena
Pirkimo -pardavimo sutartyje turi būti nurodyta, ar į kainą įeina ir programinės įrangos kaina. Visais atvejais, būtina analizuoti sutartį. Taip pat svarbu peržiūrėti, kokią informaciją pardavėjas pateikia prekės pasiūlyme, reklamoje.
Jeigu sutartyje, ar pasiūlyme numatyta, kad Jums priklauso programinė įranga, raštu kreipkitės į pardavėją ir išdėstykite savo reikalavimus. Pardavėjas atsakymą privalo pateikti per 10 d. Jei pardavėjas neatsako per 10 dienų arba atsakymas Jūsų netenkina, kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kad institucija ištirtų šią situaciją.
Jei pirkimo-pardavimo sutartyje nurodyta, kad į kainą įeina tik kompiuterio kaina ir apie tai buvote informuota prieš įsigydama prekę, kokybiško kompiuterio grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus negalima, nes tai nekeičiama prekė.

Atsakė studentas praktikantas Darius Rudzevičius