LNVF / / Nesąžininga komercinė veikla / AUKSO CENTRAS visiškai negerbia savo klientų

AUKSO CENTRAS visiškai negerbia savo klientų

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2008-02-01 penktadienis 14:03:34

Prieš pat Kalėdas "Aukso centro" parduotuvėje, Akropolyje, nupirkau auskarus. Jau sekančią dieną po įsigyjimo paaiškėjo, kad auskarai yra nekokybiški. Dėl nevykusios konstrukcijos, pradėjo kristi atskiros jų dalys, tik pora kartų užsidėjus ėmė atsiseginėti. Sausio 2 dieną, nuo pirkimo praėjus vos daugiau nei savaitei, kreipiausi į minėtą parduotuvę su prašymu grąžinti pinigus už nekokybišką prekę. Ten apžiūrėjo auskarus, su replėm palankstė, kad laikytų užsegimo mechanizmas ir paaiškino, kad jie nieko negali nuspręsti ir aš turiu vykti į "Aukso centro" pagrindinę parduotuvę Trakų gatvėje. Sausio 3 dieną nuvykau ten. Man paaiškino, kad sprendimą padarys direktorė ir turėsiu laukti atsakymo. Sausio 14 sulaukiau skambučio. Neprisistačiusi moteris pasakė, jog nuspręsta, kad auskarai yra kokybiški, o aš turėjau žiūrėti ką perku. Taigi, negana to, kad įsigijau nevykusią kalėdinę dovaną, turėjau lakstyti, aiškinti, įrodinėti, vis viena nieko nepasiekiau. Galima padaryti vienintelę išvadą: "Aukso centras" ne tik didžiausia juvelyrinių dirbinių kompanija (kaip skelbiasi), bet ir labiausiai negerbianti savo klientų. Atrodo, kad jai svarbiausia iškišti savo dirbinius.

Skundą pateikė: Vidmantas R., Vilnius, skybeast @ mail.ru

LT vartotoju federacija

2008-02-06 trečiadienis 12:04:44

Pagal Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles (Žin.,2001, Nr. 58 - 2105), 2skirsnį: Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai. 4 punktą Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
5. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.
6. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).
8. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
9. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 4 ar 8 punktuose nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
10. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Pardavėjas ir/ar pirkėjas, jeigu pageidauja, gali dalyvauti įvertinant prekės kokybę.
13. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Vidmantas R

2008-02-13 trečiadienis 09:08:30

"Aukso centrui" pateikiau raštišką prašymą, kuriame nurodžiau, kad auskarai yra nekokybiški ir prašiau grąžinti už juos sumokėtus pinigus. Iš "Aukso centro" gavau raštišką atsakymą, kad auskarai yra kokybiški. Raštą pasirašė prekių žinovė. Jame niekur nenorodyta, kad prekės kokybę nustatė Valstybinė ne maisto produktų inspekcija, todėl, manau, kad prekės kokybę nustatė su "Aukso centru" susijęs asmuo. Dalyvauti nustatant auskarų kokybę man niekas nesiūlė. Ar "Aukso centras" nepažeidė nustatytos tvarkos?
Vidmantas.

LT vartotoju federacija

2008-02-20 trečiadienis 09:49:44

Pagal Jūsų nurodyta situaciją Aukso centras pažeidė taisykles. Jūs pats galite kreiptis į Valstybinę ne maisto prekių inspekciją, kur Jums turi būti nustatyta auskarų kokybė, taip pat tuomet jei auskarai, būtų nustatyta, kad nekokybiški, galėtumėt reikalauti kompensacijos.

Danas

2010-12-15 trečiadienis 21:38:03

2010 metais rugpjucio 6 diena "Aukso centre" pirkau auksine grandinele. Tuo metu pardavejos sake, kad grandinele tvirta, su ja galima miegoti ir atlaikys pakabuka. Deja, po menesio grandinele truko dviejose vietose, prie sujungimu is abieju galu. Nuejus i centra pareiske kad garantija nesuteikiama, bet pasakiau kad turi neatlygintinai sutaisyti, tada atsake kad pats turesiu nunest grandinele pas juvelyra ir israse siuntima. Juvelyras atliko savo darba gerai, atrodo tvirtai. Bet del to grandinele sutrumpejo, nebesveria tiek kiek parasyta ant etiketes. Neilgai nesiojus grandinele keliose vietos pasitampe, pasikraipe, susilankse ir vel beveik nutruko (besilaiko ant vieno nerinuko nors turi laikytis ant dvieju). Grandinele nebebuvo nesiojama kad nenutruktu ir nepasimestu. 2010 metais gruodzio 15 diena nuejau i "Aukso centra" skustis del gaminio kokybes. Zinoma pardavejos pradejo sakyti kad negali nieko padaryti, kad ne "Aukso centras" gamina produkcija, kad cia toks gaminys, kad reikia juvelyrinius gaminius saugoti (tai kodel nepasake pries perkant kad tai nekokybiskas gaminys), kad gaminiams garantija nesuteikiama. Noreciau paklausti kokias as teises turiu? Ar svarbu kad jau praejo 4 menesiai? Ar dar galiu reiksti pretenzijas "Aukso centrui"? Ar galima is "Aukso centro" reikalauti pinigu grazinimo? Aciu uz atsakyma.