LNVF / / Nesąžininga komercinė veikla / problema su garantiniu aptarnavimu

problema su garantiniu aptarnavimu

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

justinas jastremskas

2011-11-09 trečiadienis 18:42:55

laba diena . pirkau kompiuteri "justinija" parduotuveja (ukmerge). po 10 menesiu pradejo blogai dirbti nebeisijungia nuveziau sutvarkyt pagal garantini. jie pasake kad viskas tvarkoj tik programine iranga bloga.pacioje parduotuveje perinstaliavo programine iranga, uz darba paeme 50 litu.cekio jokio nedave uz atlikta darba. po 3 savaiciu vel nustojo jungtis. nuveziau pas kitus meistrus. jie pasake kad problema mechanine kietam diske gedimas. tada nuveziau i "justinija". pardavejas tikrino kompiuteri ar istikro blogai dirba su didziausiais barniais ir koliojimais. atseit mes cia patys sugadinom. kad jaigu nusius i garantini taisyma ir neras gedimo mes mokesim uz nuvezima ir tirkinima. po kiek laiko iskviete savo meistra jis patvirtino kad gedimas mechaninis. isvaziavus , vakare sulaukiau skambucio kad jis buvo neteisus ir kad kazka patvarke kompiuteryja ir savo saskaita sutvarkys ir nebebus problemu. ryte apie 8val vel sulaukiau skambucio. (gaila kad neirasinejau pokalbio). tas pats pardavejas man pradejo aiskint kad programien yranga mes patys blogai instaliavom ir todel kompiuteris blogai dirba kadangi kalte vistig musu jokio taisymo nebus. galim pasiimti. kai pasakiau kad jie patys irasinejo visa programine iranga, mane pradejo plusti visokiais zodziais siuntinet ir kisti man ta kompiuteris kur tik imanoma. as padejau rageli ir atvaziavau pasiimti kompiuterio. kai paprasiau kad parasytu ant garantinio lapelio ka tvarke jis kategoriskai atsisake pradejo saukti kad mes nusisnekam ir niekas nieko nerasys. tada paprasiau pasirasyt skundu knygos ar klijentu knygos bent kokio zurnalo kur galeciau uzsiregistruot savo buvima toj parduotuvej kad buvau atvezes kompiuteri tvarkymui, velgi ispludo riksmais idiotais ir nieko nedave.

ka man daryt kaip su tokiais zmonem galima susitvarkyt? dabar as nuveziau pas kitus meistrus kompiuteri nes jau savaite laiko vargau.ir mokesiu uz garantini is savo kisenes.

laba diena . pirkau kompiuteri "justinija" parduotuveja (ukmerge). po 10 menesiu pradejo blogai dirbti nebeisijungia nuveziau sutvarkyt pagal garantini. jie pasake kad viskas tvarkoj tik programine iranga bloga.pacioje parduotuveje perinstaliavo programine iranga, uz darba paeme 50 litu.cekio jokio nedave uz atlikta darba. po 3 savaiciu vel nustojo jungtis. nuveziau pas kitus meistrus. jie pasake kad problema mechanine kietam diske gedimas. tada nuveziau i "justinija". pardavejas tikrino kompiuteri ar istikro blogai dirba su didziausiais barniais ir koliojimais. atseit mes cia patys sugadinom. kad jaigu nusius i garantini taisyma ir neras gedimo mes mokesim uz nuvezima ir tirkinima. po kiek laiko iskviete savo meistra jis patvirtino kad gedimas mechaninis. isvaziavus , vakare sulaukiau skambucio kad jis buvo neteisus ir kad kazka patvarke kompiuteryja ir savo saskaita sutvarkys ir nebebus problemu. ryte apie 8val vel sulaukiau skambucio. (gaila kad neirasinejau pokalbio). tas pats pardavejas man pradejo aiskint kad programien yranga mes patys blogai instaliavom ir todel kompiuteris blogai dirba kadangi kalte vistig musu jokio taisymo nebus. galim pasiimti. kai pasakiau kad jie patys irasinejo visa programine iranga, mane pradejo plusti visokiais zodziais siuntinet ir kisti man ta kompiuteris kur tik imanoma. as padejau rageli ir atvaziavau pasiimti kompiuterio. kai paprasiau kad parasytu ant garantinio lapelio ka tvarke jis kategoriskai atsisake pradejo saukti kad mes nusisnekam ir niekas nieko nerasys. tada paprasiau pasirasyt skundu knygos ar klijentu knygos bent kokio zurnalo kur galeciau uzsiregistruot savo buvima toj parduotuvej kad buvau atvezes kompiuteri tvarkymui, velgi ispludo riksmais idiotais ir nieko nedave.

ka man daryt kaip su tokiais zmonem galima susitvarkyt? dabar as nuveziau pas kitus meistrus kompiuteri nes jau savaite laiko vargau.ir mokesiu uz garantini is savo kisenes.

Edita Petrauskaite

2012-04-25 trečiadienis 13:14:51

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pirkėjas turi savo reikalavimus pateikti pardavėjui raštu, o šis, gavęs raštišką pirkėjo kreipimąsi, turi ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsiant informuoti pirkėją.
Jei pardavėjas nevykdo minėtų reikalavimų, vartotojas turi teisę pats kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (Gedimino pr. 38/Vasario 16-osios g. 2, LT - 01104, Vilniuje, tel. (8 706) 64 950, nemokamas tel. 8 800 55551, el. paštas rastine@vnmpi.lt), o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
Dėl pažeistų vartotojų teisių gynimo pirkėjas taip pat gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą.

Atsakė studentas praktikantas Marius Česiulis