LNVF / Skundų knyga / Paslaugos / TELE2 DARO KA NORI

TELE2 DARO KA NORI

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Tomas Zigmantavičius

2010-01-28 ketvirtadienis 12:55:00

Praeitu metų birželio mėnesį gavau 200lt sąskaita, aš su ja iškarto nesutikau dėl to užsisakiau išklotinę, joje buvo nurodyta kad per dieną piko valandom buvo išsiųsta sms žinučių už 200lt i neegzistuojanti numeri 947. Nuėjus i saloną buvo pasakyta kad tai TELE2 klaida, skundas bus nagrinėjamas 5d, išvados bus pateiktos sms žinute. Šią sumą man kompensavo.
Praeitų metų gruodžio mėnesį gavau sąskaita kurioje nurodyta suma yra apie 800lt (limitas 400lt nurodytas sutartyje), nuėjęs į TELE2 saloną sužinojau kad tai TELE2 klaida ir kad skundas bus nagrinėjamas 5d, išvados bus pateiktos sms žinute. Gavau sms kad kompensuos tik 200lt, tada parašiau raštišką pretenziją TELE2, gavau atsakymą sms žinute kad visai nebekompesuos. Užsakiau išklotinę kurioje parašyta kad per viena diena piko valandom išsiųsta apie 4000 sms žinuciu tam pačiam numeriui 947. Į kurį neįmano paskambinti ir joks telefono aparatas į jį sms neleidžia išsiųsti. Be to, telefonu aparatu visa dieną buvo naudotasi - skambinta ir t.t. (nieko neįprasto nepastebėjau) telefono sms registre net 2 tūsktančių nėra.
Sumokėjau tik už suteiktas TELE2 paslaugas, už tai ko nesuteikė nemokėjau. Šiandien jie pagrasino, kad jei per 30 d. nesumokėsiu, perduos anstoliui.
Į vartotojų teises jau kreipiausi, atsakymo nesulaukiu, nebežinau kur dar kreiptis gal kas turint minčių?

Renata Augune

2010-04-08 ketvirtadienis 12:24:28

Sveiki, situacija su Tele2 panaši. Prieš 2 mėn. pastebėjau, kad labai mažai kalbu telefonu, o sąskaitos nėra jau tokios mažos, kadangi vieno abonento vardu yra du numeriai, vienas pas vyra kitas pas mane, tai pagalvojau, kad vyras prakalba, bet pakalbejus su juo paaiškėjo, kad jis tikrai mažai skambina. Taip pat tarp numerių buvo pajungta paslauga "Savi".
Taigi nusprendžiau pasižiūrėti elektroninę sąskaitą ir neiškarto pastebėjau, kad nėra kompensacijos už paslaugą "Savi", išanalizavus idėmiau pamačiau, kad į kitus tinklus beveik neprakalbėta, o didžiausia suma prakalbėta būtent tarp mūsų. Iš karto pasiėmiau sutartį pasižiūrėti ar pasirašyta paslauga, pasirodo paslauga kaip ir turėtume gauti, bet deja... Pasiskambinus i informacija vaikinas maloniu balsiu pasakė, kad viską išsiaiškins ir informuos, deja porą dienų nesulauke jokių žinių ir vėl skambinome, paaiškėjo, kad tikrai nebuvo pajungta paslauga "Savi" nuo sutarties pasirašymo, tai yra nuo 2009m. balandžio mėn., tai beveik metai laiko. Vaikinas informavo, kad perdavė skambučių centrui ir jie viską perskaičiuos ir kompensuos. Po 5 dienų gavome žinutę, kad kompensacija 375lt, pagalvojau, kad mažoka, bet negi pats skaičiuosi kiek jie skolingi, ir dar sąskaitas ne visas turėjome. Nusiraminome ir laukėme kito mėn. sąskaitos.
Kita mėn. gavus sąskaitą taip pat pasirodė netiksli, paskaičiavus įsitikinome, kad tikrai netiksli ir vėl skambinome. Paskambinus paprašiau, kad būtų perskaičiuota sąskaita, nes yra netiksli, mergina pasidomėjo kodėl ji turėtų būti netiksli, išaiškinus sutuaciją pažadėjo paskambinti. Po kelių minučių sulaukiau skambučio jau ne su tokiu maloniu balsu, dar kartą paklausė, kodėl norėčiau, kad perskaičiuotų? Ir čia prasidėjo, paaiškėjo, kad man buvo paskaičiuota kompensacija už kelias ir einamojo mėn. dienas, todėl ir sąskaita didesnė, ir t.t. kalbėjo, aiškino apie 20 min., supratau tik tai, kad iš tų 375lt kompensacijos liko tik 300lt. Man pasiteiravus ar gali būti tokia maža suma už beveik metus laiko, gavau atsakymą, kad kompensacija paskaičiuota tik už pusę metų, todėl, kad Tele2 mano, kad klientas turi per pusę metų pamatyti Jų klaidą ir informuoti!!!!! Todėl tikrai negausiu kompensacijos už visą laiką, nes pati kalta, nesvarbu, kad sutartyje numatyta kitaip. Taigi dabar sėdžiu ir galvoju, kaip galima šitą problemą išpresti ir kas man galėtų padėti.

Tomas K

2011-07-14 ketvirtadienis 13:55:34

Sveiki,as buvau Tele2 pradziai kaip verslo, paskui kaip privatus klientas ir noreciau suzinoti kodel negaliu ankstesniu mano jau apmoketu saskaitu atsisiusti is Tele2 svetaines ar kitaip jas gauti ir man paskambinus i tele2 konsultante atsake kad nera tokios galimybes, nes jau 2 menesius nesu ju vartotojas, bet jei jie taip mastys toliau, tai juo ir daugiau nebusiu ir kitiems nepatarsiu..
Jei tele2 neispres sio klausimo, reiskias jiems nerupi nei buve nei busimi vartotojai ir klientai ir jie losia tik ant pigumo pamirsdami kokybe ir gera aptarnavima..