LNVF / Skundų knyga / Paslaugos / Vilko kartodromas

Vilko kartodromas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

valdas vosylius

2011-11-06 sekmadienis 17:47:37

2011 lapkričio 6, apie 15.00h su draugais pirmą kartą važinėjomės Vilko kartodrome, Raudondvario pl. 101, Kaune. Važiavome 3 kartus: 1x20 min ir 2x10 min. Pirmajame važiavime gavau kartingą nr.2. Jau pirmame posūkyje mane pradėjo lenkti už manęs buvusieji. Netrukau pastebėti, jog esu pats lečiausias trasoje. Kadangi čia buvau pirma kartą, tai nieko blogo neįtardamas važiavau toliau. Kartingas nr.2 iš tiesų buvo lėtas, mane pradėjo lenkti net keliais ratais. Po finišo pasidomėjus laikais, tai buvau rate lėtesnis apie 5-6 sek. Trasos prižiūrėtojui pasakiau, jog galbūt su tuo kartingu ne viskas gerai. Mes nusprendėme važiuoti dar kartą. Šį karta gavau kartingą nr.6, ir jokių nusiskundimų neturiu, trasoje nebuvau lėčiausias. Pabaigus važiavimą, trasos prižiūrėtojas pasakė, jog visas pirmojo važiavimo 20min. važiavau su nuleista kartingo nr.2 galine padanga. Nusprendėme važiuoti 3 kartą. Kasininkei pasakiau, jog turėjau blogą kartingą, todėl sekančiui važiavimui norėčiau kažkokios nuolaidos. Ji man pasakė, jog nuolaidos nesuteiks, nes neva čia yra mano kaltė, jog atsisėdau į tokį kartingą ir nepastebėjau nuleistos padangos. Nesulaukiau nei nuolaidos, nei kompensacijos už išvaistytus 45LTL bei 20min., bet netgi niekas iš kartodromo darbuotojų dėl tokios situacijos neatsiprašė – leido suprasti, kad pats durnas, kad naudojausi tuo kartu. Esu labai pasipiktinęs Vilko kartodromo suteiktu servisu.

Valdas

Edita Petrauskaite

2012-03-05 pirmadienis 11:14:25

Paslaugos teikėjas, šiuo atveju Vilko kartodromas, privalo užtikrinti paslaugų kokybę. Vilko kartodromas leisdamas ir duodamas važiuoti kartingu su nuleista padanga suteikė nekokybišką paslaugą. Remiantis LR įstatymais, paslaugų teikėjas privalo atlyginti dėl netinkamos kokybės produktų ar netinkamos kokybės paslaugų atsiradusią žalą. Šiuo atveju, paslaugos tiekėjas privalėjo grąžinti pinigus arba suteikti kokybišką paslaugą.

Atsakė studentas praktikantas Darius Rudzevičius

Saulius Pavalkis

2013-05-10 penktadienis 09:06:09

2013 05 09 19 valanda važiavome Vilko kartodrome. Vienas kartingas "7" buvo letesnis tiesiojoje, posukiuose slysdavo, viena padanga buvo nepripusta ir įdubusi. Darėme du važiavimus, pasikeitėme kartais, tas kas būdavo su "7" kartingu visada buvo daug letesnis ir negalėdavo lenktiniauti.

Atvažiavome jog palenktiniautume, dėja to padaryti žmogui važiuojančiam su "7" kartingu nepavyko.

Pasakius apie nesklandumus darbuotojai apsimetė, jog viskas gerai, nors nesklandumai buvo akivaizdžiai matomi ir vizualiai ir laike. Paprašėme gražinti to žmogaus sumokėtus pinigus, nes jis net nebaigė paskutinio važiavimo. Darbuotojai pasakė jog esame patys kalti jog sutikome važiuoti, mol reikėjo žinoti kad kartas blogas, arba iškarto tik tai pamačius sakyti, nes 2/3 trasos nuvažiavus ir pasakius apie bloga kartinga jau yra per vėlu atgauti pinigus.

Nesmagu jog darbuotojai akivaizdžiai apgaudinėja klientus.

Saulius Pavalkis