LNVF / Skundų knyga / Statybos / orlaides

orlaides

« 
Ankstesnė tema
|
|
Kita tema
 »

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Mindaugas Galvanauskas

2009-02-04 trečiadienis 19:19:13

Sveiki, turiu tokia situacija del plastikinio lango orlaides.
Lango gamintojas man pardave ir sumontavo orlaide. Taciau ji nera funkcionali, nes praleidzia veja i buto vidu. Dukart pakeite, bet ji visdar nefunkcionali. Po paskutinio pakeitimo jie eme vilkinti tolimesni broko taisyma, nes teigia, jog orlaides pralaidumas atitinka gamintojo reikalavimus, o gamintojas jos nera mates ir nezino kokia istikro tenai yra situacija. Nes turi tik ju pateiktas isvadas, kurios pirma pripazino broka, o veliau eme ji neigti. Kiek gali buti vilkinami broko salinimo darbai ir kokios siuo atveju yra mano teises?
Dekui

Edita Petrauskaite

2009-02-11 trečiadienis 09:09:33

Laba diena,
Dėl prekės defektų Jums reikėtų kreiptis į pardavėją, kuris pats apie tai praneša gamintojui ir visus formalumus sprendžia su juo. Jūs kaip vartotojas, neprivalote gaišti savo laiko ieškodamas pardavėjo ar gamintojo kaltės. Jeigu pardavėjas atsisako (geriausiai raštiškai per 15 dienų) šalinti prekės defektus, patariame kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (prieiga per internetą: www.inspekcija.lt), kur bus ištirta, ar prekė yra nekokybiška. Šiuo atveju Jūs turėsite teisę atgauti sumokėtus pinigus arba reikalauti pakeisti prekę į kokybišką. Įstatymuose numatoma, jog prekės trūkumai turi būti pašalinti per protingą terminą, tačiau tik įmonių vidaus dokumentuose numatomi konkretūs terminai.

Teisininkė Edita Petrauskaitė