LNVF / Skundų knyga / Telekomunikacinės paslaugos / Sutarties nutraukimas su Mikrovisata

Sutarties nutraukimas su Mikrovisata

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Gintarė D.

2010-12-10 penktadienis 12:45:57

Laba diena,
2009-12-20 sudariau sutartį su Mikrovisata sėl kabelinės televizijos paslaugų teikimo. 2010-07 mėn. Mikrovisata pasiūlė naudotis skaitmeninės televizijos paslaugomis, t.y. perkėlė Viasat sport baltic kanalą iš kabelinės į skaitmeninę televiziją, todėl ir pasirašėme sutarties priedą( 12 mėn), dėl naudojimosi skaitmenine televizija. Sąlyga buvo tokia, kad iki 2010-12-31 galime skaitmeninę žiūrėti be papildomo mokesčio.
Kadangi paslaugų kokybe nesame patenkinti, juo labiau klientų aptarnavimu, nusprendėme kabelinės televizijos sutarties nepratęsti, kadangi ji baigiasi 2010-12-20. Tačiau lieka sutarties priedas, galiojantis iki 2011 m. 07 mėn. Skaitmeninę televiziją galima matyti tik įsigijus kabelinės televizijos paketą. Gaunasi taip, kad esame įpareigoti pratęsti kabelinės televizijos sutartį, nes vis tiek reikės mokėti už skaitmeninę. Nors yra aplink kitų tiekėjų, kurie siūlo paslaugas daug žemesnėmis kainomis.
Prašau patarimo: Kaip tokiu atveju nutraukti sutartį? Ar turi teisę Mikrovisata reikalauti sumokėti už skaitmeninę televiziją iki 2011 m. 07 mėn.
Prieš kiek laiko turime įspėti Mikrovisatą, jei nenorime sutarties pratęsti?