LNVF / Skundų knyga / Turistų teisės / Apgavikai Freshtravel

Apgavikai Freshtravel

« 
Ankstesnė tema
|
|
Kita tema
 »

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Raminta Svirplytė

2014-11-19 trečiadienis 13:36:55

Situacija tokia, kad įsigyjome iš grupinis.lt portalo du kuponas kelionei į Hurgadą, žinoma prieš tai pasiskambinome į Freshtravel atstovybę, viską išsiklausinėjome, viskas tada atrodė gerai.. Na tai ir susigundėme mes ta kelione.. Atsiuntė visų pirma kuponus pats grupinis.lt, poto nusiuntėme tuos kuponus Į Freshtravel, jie atsiuntė patvirtinimą, ir pasakė kad reikia susimokėti už vizas, kadangi be vizų neįmanoma skristi. Na susimokėjome už vizas, patvirtinimą taip pat gavome, bėgant laikui vis buvo siunčiami dokumentai (sutartys, kelionės dokumentai, elektroniniai bilietai ir pan.). Išskristi turėjome lapkričio 22d. Viskas atrodė patikima, iki Lapkričio 14d. sad Kai į elektroninį paštą atėjo laiškas, pranešantis kad UAB Freshtravel sustabdo savo veiklą (kaip tyčia penktadienį, ir dar vakare). Tai labai pasipiktinome, kad taip atsitiko, pradėjome visur rašyti laiškus, skambinti, kad tik išsiaiškintume situaciją, tai į visas įmanomas institucijas turbūt jau pateikėm pretenzijas/skundus, bei prašymus dėl pinigų grąžinimo, nes tikrai suma nėra tokia ir maža.. Taigi norėtume atgauti savo sumokėtus pinigus, ir kuo griečiau.. Nes koks gali būti bankrotas kai iš vakaro dar buvo pardavinėjami bilietai??? Sukčiai, kitaip jų net ir pavadinti neįmanoma. Tačiau manau, kad ir UAB "Cherry Media LT" taip pat turėtų už tai atsakyti, nes tikrai jų kaltės yra, kadangi jie platino kelialapus.. Jei ne grupinis.lt turbūt ir nebūtume įsigyję tos kelionės ir nebūtų reikėję dabar sukti sau galvos kaip atgauti beveik 3000Lt.

Raminta

Virginija J.

2014-11-19 trečiadienis 18:32:55

Labas vakarąs,
2014-11-13 dieną portale www.beta.lt pamačiau akciją, ir susigundžiau nusipirkti du kuponus poilsinei kelionei 7 dienų/ 6 naktų kelionę lėktuvu į Egiptą (ŠARM EL ŠEICHAS) su apgyvendinimu PLIUS 5 žv. viešbutyje ir maitinimu VISKAS ĮSKAIČIUOTA. Kelionės data buvo lapkričio 16 – 22 d. Gavusi kuponus iš karto registravausi, plius@pliustravel.lt, ir valandos bėgyje gavau sutartį, kelionės dokumentus, elektroninius bilietus, bei sąskaitą išankstiniam apmokėjimui (priemoką už vizas). Pervedžiau pinigus ir už vizas, dar nusiunčiau mokėjimo pavedimo kopiją už vizas. Atrodo, kaip ir visi dokumentai sutvarkyti, dar tos pačios dienos vakare gavau informaciją apie skyrdžio laikus ir pan. Tačiau 2014-11-14 dieną, po 16 val. internete perskaičiau, kad UAB "Freshtravel" sustabdė veiklą, ir kad ne tik likau be atostogų, bet ir be pinigų. Kasdien ir girdžių informaciją, kad už nesuteiktą paslaugą viltys atgauti pinigus mažėja sad Jau neužtenka, kad patiriau moralinę žala - sugadintos atostogos, bet ir materaliai neimanoma atgauti pinigų sad

Danutė Girininkienė

2014-11-20 ketvirtadienis 09:28:56

Aš pamačiau reklamuojamą kelionę Grupinis.lt portale ir įsigijau du kuponus šiai kelionei, tada man atsiuintė sutartį su kelionių agentūra „PLIUS TRAVEL“
pagal kurią teikėjas įsipareigojo organizuoti turistinę kelionę dviems asmenims 2014-11-23 dieną į Egiptą Sharm El Sheikh.
Todėl už žadamą kelionę apmokėjau pinigus, pervesdama į CHERY MEDIA LT, UAB ir FRESHTRAVEL, UAB sąskaitas.
Tačiau lapkričio 14 dieną gavau laišką, kad kelionių agentūra PLIUS TRAVEL stabdo savo veiklą ir planuota kelionė neįvyks. Todėl mes patyrėme tiek moralinę, tiek materialinę žalą, kadangi kelionę planavome iš anksto, todėl išėjome atostogų, ruošėmės išvykai, pirkome kelionei reikalingus daiktus, bet likome be poilsio ir pinigų skirtų atostogoms. Labai liūdna ir graudu, kad dar yra tokių apgavikų.



Sigutė Krivickienė

2014-11-20 ketvirtadienis 13:14:07

2014-08-27 įsygijome iš grupinis.lt portalo tris kuponus kelionei į Egipto kurortą ŠARM AŠ ŠEICHĄ su apgyvendinimu ir maitinimu 4 žvaigždučių viešbutyje „VERGINIA SHARM“ 7 dienoms. Prieš perkant kelionę nuvykau į UAB „Freshtravel“ Švitrigailos G.11M pasiteiravau ar tikrai nėra apgaulės, kad tokia nedidele kaina. UAB „Freshtravel“ darbuotoja patvirtino 100 procentų, kad viskas yra tvarkoje tiesiog baigiantis sezonui padarė akciją keletui turistinių kelionių. Tada patikėjau ir pervedžiau 2997 Lt, grupinis Lt, už 3 kelialapius. Gavusi kuponus iš grupinis lt nusiunčiau į Freshtravel, gavome patvirtinimą, ir dar atsiuntė Išankstinę sąskaita 210 Lt apmokėti už vizas. Už vizas sumokėjau 2014 m. lapkričio 12 d. Visus dokumentus atsiuntė el. paštu Freshtravel, (sutartys, elektroniniai bilietai, vuocheriai). Kelionės data lapkričio 22d. Laukėme kelionės, susiforminome atostogas, beliko susikrauti lagaminus ir išgirdome per televiziją, kad UAB Freshtravel sustabdo savo veiklą. Buvome šokiruoti šitokios apgaulės, kaip šitaip galima surinkti iš žmonių pinigus pasisavinti ir likti nenubaustiems. Gal kas padės Lietuvoje rasti teisybę? Nejau nesuprantama, kad žmonės nedaug uždirbantis ieško pigesnių kelionių, metus taupo, kad kažką per gyvenimą pamatytų ir štai atsiranda aferistų kurie sugalvoja, kaip apvogti.
Dar UAB "Cherry Media LT" liko pinigai nepervesti „UAB Freshtravel“, tačiau jie neskuba gražinti pinigus nukentėjusiems, o pareikalavus kompetentingiems asmenis pinigai areštuojami ir nežinia kur jie nuplauks. Manau jeigu niekas nepagelbės, tai eiliniai žmonės negaus visai.
Todėl malonei, prašau padėti atgauti taip sunkiai uždirbtus ir neteisėtai pasisavintus pinigus.
Sigutė Krivickienė

Dalia Sajonaitė

2014-11-25 antradienis 07:44:07

2014-11-06 iš UAB „Cherry Media LT“ bendrovės (tinklalapyje www.beta.lt) nusipirkau du kuponus poilsinei kelionei lėktuvu į Egiptą su apgyvendinimu PLIUS 5 žv. viešbutyje ir maitinimu VISKAS ĮSKAIČIUOTA; kelionės data lapkričio 22 – 28 d. Apmokėjimas (2198,00 Lt) už kuponus atliktas banko pavedimu 2014-11-06 į Cherry Media LT sąskaitą. 2014-07-07 el. adresu plius@pliustravel.lt užsiregistravome kelionei, buvo atsiųsta turizmo paslaugų sutartis (PT004329) ir sąskaita išankstiniam apmokėjimui NK 2014-11-07 už vizą. Mokėjimas už vizą, pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą atliktas 2014-11-10 į UAB „Freshtravel“ sąskaitą. 2014-11-13 iš UAB "Freshtravel" (tv@pliustravel.lt) buvo gauti voucher'iai ir Eticket'ai. 2014-11-14 visą dieną buvo skambinta į Freshtravel agentūrą dėl vieno bilieto, kadangi buvo manoma, kad jis kažkur pasiklydo, bet visą dieną ragelio niekas nekelė, į sms taip pat niekas neatsakė nei tą, nei kitas dienas. Tą pačią dieną, apie 15.30 h paaiškėjus, kad UAB „Freshtravel“ paskelbia apie veiklos nutraukimą, iškart (15.40) buvo skambinta į valstybinį turizmo departamentą, tačiau ragelio niekas nepakelė. Ar neturėtų valstybinis turizmo departamentas dirbti iki 15.45? Jau nekalbant apie tai, kad turizmo departamentas gavo informaciją (penktadienį vakare) apie vienos iš turizmo bendrovės veiklos sustabdymą...neturėtų kažką daryti, imtis kažkuo, padėti žmonėms, vadovautis valstybės tarnautojų veiklos etikos principais? Skubiai buvo rašoma el. paštu į valstybinį turizmo departamentą (16.08 h buvo išsiųstas el. laiškas) - automatinis atsakymas iš Editos Gaigalienės, kad iki 17 dienos nebus ofise/pasiekiama.
2014-11-17, tinklalapyje www.beta.lt buvo užpildytos formos pinigų grąžinimui už nepanaudotus kuponus. Atsakymas paprastas (gautas 11-15) - "Vakar po vidurdienio mus pasiekė kol kas nepatvirtinta informacija, kad Plius Travel stabdo savo veiklą. Jeigu pasitvirtints, kad taip ir yra, Plius Travel organizuojamos kelionės gali neįvykti. Tačiau šitos informacijos oficialaus patvirtinimo nei iš Plius Travel, nei iš Turizmo departamento dar negavome - ir su vienais, ir su kitais stengiamės susisiekti.
Kai tik turėsime daugiau informacijos, visus klientus, įsigijusius Beta.lt ir Grupinis.lt portaluose reklamuotus Plius Travel (t.y. Fresh Travel UAB) kelionių pasiūlymus nedelsdami informuosime. Jei jūsų klausimas skubus ir esate įsigiję kelionę iš Plius Travel kelionių organizatoriaus - jums reikėtų susisiekti su Plius Travel tiesiogiai tel. +370 5 2032216. Turizmo departamento kontaktai: 8 706 64 988". Lapkričio 15 diena ir dar nepatvirtinta informaciją? Keista....
Toliau sekė raštai/pretencijos registruotais laiškais į "Cherry Media LT" (dėl pinigų grąžinimo už kuponus), vartotojų teises (kad grąžintų pinigus už neatliktas paslaugas) bei el. paštu į valstybinį turizmo departamentą (dėl pinigų grąžinimo už vizas).

Labai prašome apginti pirmiausia vartotojų teises, jei UAB „Cherry Media LT“ teigia turinti pinigų už nepanaudotas keliones, pirmiausia turi būti jie grąžinami vartotojams už neatliktas paslaugas, o ne kreditoriams.

Lina Rochkes

2014-11-25 antradienis 10:40:12

Aš taip pat buvau viena iš nukentėjusiųjų, bet pretenzija noriu pareikšti UAB " Cherry Media LT". Pirmiausiai jei ne jų reklama, tai tos kelionės tikrai nebūčiau pirkusi, antra turizmo departamentas 11.20 rašė:" Prašome Jūsų įmonę, veikusią kaip UAB „Freshtravel“ agentą, kiekvienam Jūsų įmonėje turizmo paslaugų teikimo sutartį su UAB „Freshtravel“ sudariusiam, pinigus įmokėjusiam, bet paslaugų negavusiam turistui grąžinti tą sumokėtos sumos dalį, kurią sudaro komisinis atlyginimas Jūsų įmonei (kaip UAB „Freshtravel“ agentui),“ - sakoma oficialiame VTD kreipemesi į kelionių agentus.", manau, kad " Cherry Media LT " veikė kaip UAB „Freshtravel“ agentas, tačiau kažkodėl to komisinio atlygio mes nesulaukiam , jie tariasi su savo advokatais, ką daryti su pinigais kurie yra įšaldyti, tačiau apie komisinius kuriuos pasiėmė sau kaip UAB " Freshtravel" reklamuotojas( agentas) niekas nekalba ir neaišku ar išvis ruošiasi grąžinti, nors manau jie turėtų visiems nukentėjusiesiems grąžinti tuos pinigus nedelsiant . Negražu!
Galų gale manau, kad už viska turėtų atsakyti tiesiogiai, tas , kuriam buvo sumokėti pinigai , šiuo atveju - "Cherry Media LT",o patys gali laukti kada UAB "Freshtravel" draudimas padengs jiems nuostolius!
Prašau vartotojų teises į tai atsižvelgti ir pakovoti už eilinius vartotojus, o ne atstovauti UAB.
P.S. Ir ar tai ne apgaulinga reklama?!

Evaldas O

2014-11-26 trečiadienis 16:13:28

Įsigijome turistinę kelionę dviems asmenims 2015-02-01 dieną į Egiptą Sharm El Sheiha, kuria turėjo organizuoti UAB Freshtravel.
Kelionę pirkome per grupinio apsipirkimo portalą beta.lt. Kaip ir visi čia nukentėje žmonės pervedeme pinigus i Cherry Media Lt. Gavome kuponus, juos užregistravom plius@pliustravel.lt gavome sutarti ir nurodimus įsigyti vizas. Lapkričio 14d sužinojome, kad Freshtravel sustabdė savo veiklą, dabar esame apgauti nei kelionės nei pinigų. Mano nuomone pinigai kurie yra užšaldyti Cherry Media sąskaitoje privalo būti grąžinti turistams nes čia yra mūsų pinigai. Dėl ko mes turime atiduoti savo pinigus jeigu negavome paslaugos.

Arvyda Bucniene

2014-11-28 penktadienis 06:30:15

Laba diena,

Pries menesi pirkome kelione is grupinis/beta portalo i Hurgada lapkricio 8-14 dienai, taciau ivyko nelaime, mama susilauze koja ir isvykti nebepavyko, buvo pirktos 4 keliones, du zmones spejo isvykti paskutiniu reisu 2014-11-08-14, o tevams agentura uztikrino, kad keliones islaidos bus perkeliamos i 2015 metus ir bet kada bus galima pasinaudoti pervestais pinigais. Agenturai buvo nusiusta gydytojo pazyma apie patirta trauma. Visus susirasinejimus su agentura turime, galime pateikti. Mineti dokumentai issiusti i VTD, taip pat pateikeme ieskinu Generaliniam prokurorui, tikiuosi si karta viskas nebus taip paprastai numalsinta, zmones netyles ir kaltininkai tures atsakyti uz tokia veikla.

Tomas Janavičius

2014-11-28 penktadienis 10:13:30

Aš ir mano sesuo keliones į Egipto kurortą Hurgadą į įsigijome 2014-11-09 iš UAB "CHERRY MEDIA LT" valdomo portolo grupinis.lt tą pačią dieną į UAB "CHERRY MEDIA LT" sąskaitą sumokėdami 1998 Lt (vienos kelionės kaina - 999 Lt + 80 Lt viza). Dėl visiems suprantamų priežasčių pasirinkome pigiausią variantą, kuomet viešbutį sužinome nuskridus į vietą. Kelionės laikas - 2015-01-03 - 2015-01-09. Tą patį vakarą iš grupinis.lt elektroniniu paštu gavome kuponus, įrodančius kelionių įsigijimą. 2014-11-10 UAB "FRESH TRAVEL" išsiuntėme duomenis kelionės registracijai, nurodydami kuponų numrius ir kitus asmens duomenis. Tą pačią dieną el.p. gavome registracijos patvirtinimą ir išankstinę sąskaitą apmokėjimui už Egipto vizas (160 Lt). 2014-11-11 UAB "FRESH TRAVEL" el.p. atsiuntė kelionės sutartį. 2014-11-14 apie 15.35 val. pavedimu į UAB "FRESH TRAVEL" sąskaitą SEB banke buvo sumokėta įmoka už vizas. Apie FRESH TRAVEL veiklos stabdymą, aišku, dar nieko nežinojau. 18.33 val. į savo el.p. iš grupinis.lt gaunu informciją, kad UAB "FRESH TRAVEL" stabdo veiklą ir įsigytos kelionės nebebus vykdomos, nauji užsakymai nebepriimami. Telefonu susisiekiau su SEB banku dėl įmokos už vizas stabdymo ir grąžinimo, tačiau man buvo paaiškinta, kad jei pavedimas vykdomas iš SEB į to pačio SEB banko sąskaitą, tai pinigai iš karto įkrenta į sąskaitas ir galimybės sustabdyti ar sugrąžinti įmokos nebėra. Taigi, SEB banko darbuotoja pasiūlė kreiptis tiesiai į UAB "FRESH TRAVEL" ir paprašyti jų sugrąžinti pinigus....
2014-11-25 Valstybiniam turizmo depatamentui išsiųstas prašymas su kelionės dokumentų kopijomis dėl pinigų grąžinimo.
Manau, be tiesioginio kaltininko UAB "Fresh Travel", atsakomybę turi prisiimti tiek Valstybinis turizmo dpartamentas, tiek ir UAB "Cherry Media LT", kuri 2014-11-14 iki pietų pirmajame savo grupinis.lt puslapyje pardavinėjo kelionę į Hurgadą "Žiemą keliaukite į HURGADĄ tik nuo 999 Lt/€ 289.33" ir dar į savo el.p. iš to paties grupinis.lt 2014-11-14 7.25 val. gavau pasiūlymą "Žiemą kelti sparnus į Hurgadą!" Bet...viskas baigėsi tuom kad "pakirpo" sparnus mums visiems, patiriant moralinę ir finansinę žalą, sugriaunant atostogų planus, dar ir galimai prarandant sunkiai uždirbtus ir taupytus pinigus. Kas už visa tai atsakys..???

Laima Skiriuvienė

2014-11-30 sekmadienis 09:01:20

Esu viena iš daugelio nukentėjusių nuo Fresh Travel (Plius Travel) organizatoriaus. Kaip ir daugelis kelionę į Egiptą (Hurghadą) pastebėjome Grupinis.lt ar Beta.lt tiksliai nepamenu, bet man pasirodė nelabai patikima pirkti per šią internetinę parduotuvę. Tuomet nuėjome į savo mieste esančią kelionių agentūrą UAB " Desaitas". Prieš perkant kelionę daug domėjomės visokiais būdais, taip pat turizmo vadybininkės klausėme nemažai klausimų, kur vienas iš jų buvo: Ar šis organizatorius nebankrutuos ir nebus taip, kad į kelionę neišvyksime? Atsakymo sulaukėme, kad viskas yra gerai su šiuo organizatoriumi ir visi grįžta patenkinti jų klientai. Tad nusprendėme, kad ir mes nebūsime išimtis. Kelionę įsigijome Į Hurghadą 2014 11 15 - 2014 11 21 šešioms dienoms, kurios kaina buvo 2358,00Lt ( 682,92 Eurų). Pasirašėme sutartį bei sumokėjome pinigus 2014 10 31d. su kelionių agentūra UAB "Desaitas". Buvo dvejonių, kol neturėjome lėktuvo bilietų bei kitų reikiamų dokumentų, tačiau juos gavus nurimome, kad viskas yra gerai. Ir ši žinia kaip iš giedro dangaus, kad stabdoma Plius Travel veikla mus pasiekė iš turizmo vadybininkės 2014 11 14d., vakare apie 17 val. Ji informavo, kad niekur mes nebevykstame, kai iki skrydžio buvo likę vos kelioliką valandų. Kitą dieną kreipiamės į kelionių agentūrą iš kurios pirkome kelionę, ir pasakė, kad reikia išsiųsti visus turimus originalius dokumentus Valstybiniam turizmo departamentui. Nesutikau, kad turiu siųsti originalus. Su ta mintimi nesutikau, tad turizmo vadybininkė pasiūlė, patvirtinti notariškai, ta mintis ir nepatiko, nes jau ir taip patyrėme žalą, o dar turime mokėti notarui, kad patvirtintu dokumentų tikrumą. Tuomet paskambinau i Valstybinį turizmo departamentą kur išgirdau ta pačia kalbą, kad turime pristatyti originalus. Tuomet aš paklausiau ar departamentui galioja kiti įstatymai nei pvz teismui, nes į teismą galima nešti kopijas. Ir dar paklausiau, kas man apmokės notaro išlaidas? Atsakymas buvo toks: "geras klausimas" ir pasakė gerai siųskite kopijas, bet jei draudimas negrąžins jums pinigų kaltinkite save. Na, kad netektų kaltinti savęs išties dokumentus patvirtinau notarinėje, nors tikiu, kad buvau teisi aš. Juos nunešiau į UAB "Desaitas" turizmo vadybininkei.
Gaila, kai mūsų valstybėje yra Valstybinis turizmo departamentas, kurio viena iš funkcijų būtent prižiūrėti organizatorius, bet deja...... Įdomu kas dabar kompensuos mūsų finansinę bei patirtą moralinę žalą? Patyrėme ne tik finansinius nuostolius dauguma iš mūsų, bet ir krūva neigiamų emocijų, atsidaro dar didesnis nepasitikėjimas, valstybę, institucijomis, įmonėmis ir tt. Kada mūsų valstybėje bus ginami ir saugus LR piliečiai? Kada kiekviena Lietuvos instucija vykdys savo funkcijas, taip, kad nekentėtų eilinis Lietuvos pilietis?
Nuoširdiai dėkoju, tiems kas išties padeda nukentėjusiems tiek nuo Fresh Travel bei kitų kelionių organizatorių.

Rita Grunskyte

2014-11-30 sekmadienis 20:44:18

2014-09-08 išsiunčiau užklausimą į pagalba@beta.lt, su užklausimu ar jei kelionė, kurią planuojame pirkti neįvyks dėl organizatoriaus, ar bus grąžinti pinigai. 2014-09-12 gavau atsakymą, kad pinigai bus grąžinti bankroto atveju. 2014-09-15 įsigijau kelionę per beta.lt portalą UAB FreshTravel organizuojamą. Už vaiką dalį pinigų pervedžiau tiesiai UAB Freshtravel. Tačiau buvau susitaikiusi su tuo, kad jei bankrutuos, tiesiog prarasiu tuos pinigus. Tačiau dabar išeina taip, kad praradome ne tik pinigus už vaiką, bet ir visus 4997 Lt už visą kelionę, nes beta.lt jau nebeprisimena savo pažadų, nors ir turime išsaugoję tą jų laišką.
Manau, kad mano kaip vartotojo teisės buvo pažeistos du kartus - pirmiausia melagingi pažadai, kad pritraukti klientą, vėliau tų pažadų visiškai nesilaikoma. Ir žinoma Freshtravel neįvykdyti įsipareigojimai dėl žadėtos kelionės. Nemanau, kad kelionė buvo tokia jau pigi, nes tą patį variantą galėjau įsigyti iš Varšuvos už 3500 Lt, tačiau nusprendėme, kad iš Vilniaus keliauti bus patogiau. Deja, likome ir be atostogų, ir be pinigų. Todėl tikiuosi jūsų pagalbos, kad mano kaip vartotojo teisės būtų apgintos. Ačiū

Dovilė Jurkevičienė

2014-12-01 pirmadienis 10:39:56

Deja turime prisijungti prie apgautųjų ir mes su savo 8 draugų kompanija... Namų darbai buvo atlikti, įmonė patikrinta: kreditingumas, skolos - visur žalia! Draugai keliavę su jais patenkinti, beta.lt irgi atrodė patikimi, pagalvojome, kad kainas geras siūlo dėl to, kad freshtravel nuo 2009m. veikianti įmonė seniai bendradarbiauja su viešbučiais ir net nepagalvojom apie šitokią aferą. Vietoje svajonių atostogų - pyktis, stresas, nusivylimas ir dar begalė neigiamų emocijų.
Nesu teisininkė, todėl į šią situaciją žvelgiu paprasto žmogaus akimis. Manau, kad pirmiausia turėtų grąžinti pinigus apgautiems pirkėjams, o po to per bankrotus jau tegul ieškosi kreditoriai (juk jei skolini pinigų tai prisiimi atsakomybę). Beje labai jau greitai sureagavo antstoliai, ar tik nebuvo iš anksčiau nutekėjusi informacija apie bankrotą...
Na ir kas, kad pasodins freshtravel direktorių, atleis VTD darbuotojus - tai mums atostogų ir prarastų pinigų neatstos ir negarantuos vartotojams ateity, kad situacija nepasikartos!
Ačiū vartotojų federacijai, kad bandys apginti mūsų teises!

Algirdas R.

2014-12-03 trečiadienis 07:25:56

Aš su žmona keliones į Portugalijos kurortą Madeirą įsigijome 2014-11-05 iš UAB "CHERRY MEDIA LT" valdomo internetinio portalo beta.lt. Tą pačią dieną į UAB "CHERRY MEDIA LT" sąskaitą sumokėjau 2598 Lt (vienos kelionės kaina - 1299 Lt ). Kelionės laikas nuo 2014-11-15 iki 2014-11-21. Tą pačią dieną iš beta.lt elektroniniu paštu gavome kelionės įsigijimo kuponus. Iškart, 2014-11-05 į UAB "FRESH TRAVEL" išsiunčiau duomenis kelionės registracijai. Tą pačią dieną UAB "FRESH TRAVEL" el. paštu atsiuntė registracijos patvirtinimą ir kelionės sutartį, o sekančią dieną 2014-11-06 lėktuvo bilietus ir viešbučio rezervavimo vaučerius. 2014-11-14 14:00 automobiliu išvykome į Vilnių. Tik važiuodami kelyje per radiją išgirdome kad "FRESH TRAVEL" veikla sustabdyta ir įsigytos kelionės nebus vykdomos. Elektroninis laiškas iš beta.lt atėjo 2014-11-14 16 val.
2014-11-18 UAB "CHERRY MEDIA LT" išsiųstas prašymas su kelionės dokumentų kopijomis dėl pinigų grąžinimo.
Prašau NVF apginti mano, kaip vartotojo teises ir padėti susigrąžinti sumokėtus pinigus, atlyginti moralinę ir materialinę žalą.

Marija Brūzgienė

2015-02-01 sekmadienis 18:26:06

2014.11.05d Marijampoles kelioniu agenturoje Jotva esancioje V.Kudirkos g.41, pirkau kelione i Egipta Hurghada . Uz kelione sumokejau 4700 lt . Pinigus prieme ir ceki isdave JOTVOS kelioniu agentura. Keliones data 2014.11.15 keliones organizatorius UAB Freshtravel . Keliones organizatoriui bankrutavus JOTVA mums grazino tik 393lt 60ct. Noreciau paklausti ar kelioniu agentura neprivalo grazinti turistui visus jai uz kelione sumoketus pinigus ir tiktai tada issireikalauti is Freshtravel . Argi kiekviena kelioniu agentura savo nuoziura sprendzia grazinti pinigus turistui ar ne , ar tai priklauso nuo vadovo geros valios ar kelioniu agenturos gero vardo ? MAKALIUS uz neivykusia kelione savo turistam jau bankroto vakara grazino visus pinigus .

Marija B.