LNVF / / Ne maisto produktai / Dėl mob. telefono

Dėl mob. telefono

|
|
Kita tema
 »

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Lina D.

2009-03-05 ketvirtadienis 21:12:47

Labas vakaras, rašau su klausimu. Prieš pusmetį pirkau Bitės salone telefoną sony ericsson, man išrašė garantinį ir prisegė čekį..Po kelių mėnesių naudojimo pradėjo gesti, niekaip negalėdvo pradėti iškart įjungus krautis, taip pat pats netikėtai be priežasties išsijungdavo, kartais mygtukai visiškai neklausydavo, taip kad negalėdavau nei paskambint nei parašyt ir net atsiliept į skambutį.. Po tokių telefono išdaigų nunešiau jį taisyti su garantiniu į MTTC, maniau pataisė..Tačiau vos po kelių dienų telefonas toliau ėmė "grybaut" - pokalbio metu pradingsta mikrofonas, taigi manęs negirdi pašnekovas, dar pastebėjau - telefonas į dieną po keletą kartų "užstringa", t.y. nepaisant to kad būna įjungtas, negaunu man siunčiamų sms žinučių ir skambučių(skambinančiajam sako,kad aš neryšio zonoje), tas užstrigimas atsistato tik perkrovus telefoną, po garantinio taisymo baterija laiko tik vieną dieną.. sad Labai prašau, sakykit, ar aš turiu teisę eiti į saloną, kur pirkau telefoną ir reikalauti, kad man tą telefoną pakeistų arba grąžintų pinigus?? Ar parašius raštišką prašymą dėl telefono pakeitimo, turiu palikti tą telefoną jiems?? Ar jie atlikinės kokią ekspertizę?? Labai dėkoju už atsakymą

Edita Petrauskaite

2009-03-10 antradienis 13:57:51

Laba diena,
Skundų dėl MTTC veiklos gauname labia daug. Aptariant Jūsų problemą, svarbiausia išsiaiškinti, kokiu būdu Jus pirkote telefoną (pasirašydama mobilaus ryšio paslaugos tiekimo sutartį ar mokėdama tik už aparatą. Pirmuoju atveju pardavėjai paprastai netenkina vartotojų skundų,nes dėl nepakankamo teisinio reglamentavimo, vartotojams grąžinama tik menka suma už aparatą, pvz.1 Lt). Jeigu už telefoną sumokėjote visą jo kainą, turite visas teises, nurodytas LR vartotojų teisių apsaugos įstatyte, bei Civiliniame Kodekse: reikalauti, kad būtų grąžinti už prekę sumokėti pinigai, prekė būtų suremontuota per protingą terminą ar gauti atlygį už turėtas išlaidas pačiai rūpinantis prekės taisymu.
Patariame: Raštu kreiptis į pardavėją su prašymu patenkinti vieną iš aukščiau minėtų reikalavimų. Jeigu pardavėjas imasi remontuoti aparatą, Jūs turite teisę prašyti pakaitinio aparato (kol Jūsiškis bus taisomas). Jeigu pardavėjas nesutinka su Jūsų reikalavimais (atsisakymą jis privalo pateikti raštu), patariame raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inpekciją (prieiga per internetą: www.inspekcija.lt), kuri ištirs, ar aparatas atitinka kokybės reikalavimus ir pati susieks su gamintoju. Visais atvejais tiek vartotojui, tiek pardavėjui naudingiausia susitarti taikiai, todėl pirmiausia patariame kreiptis į pardavėją.

Pagarbiai,-
Teisininkė Edita Petrauskaitė

Lina D.

2009-03-10 antradienis 17:27:56

Telefoną (Sony ericsson ) pirkau pilna kaina, be jokių sutarčių.. Per tas dienas mėginau pati išsiaiškinti ką man daryti.. Tačiau kur benueinu visi tiesiog siuntinėja ir apsimeta nieko nežinantys.. Buvau pačiame "Bitės" salone, klausiau ką tokiu atveju daryti, man atsakė,kad jie jokių skundų nepriima ir negrąžina pinigų ir nekeičia telefonų. "Bitės" darbuotoja man liepė nueiti atgal į MTTC, neva ten man turi išrašyti kažkokį raštą, kuris patvirtintų (kaip suprantu po jų ekspertizės) , kad telefonas tikrai sugedęs ar brokuotas, ir su tuo raštu-pažyma vėl grįžti į "Bitę" ir tuomet jie galės man pakeistį tą telefoną...Šiandien nuėjau į MTTC, tai man pasakė,kad jie daro telefono patikrinimą už 19 lt, bet jokios "pažymos" neišrašo,kuri suteiktų teisę grįžus į saloną reikalauti pakeisti telefoną kitu.. Aš nenorėčiau daugiau to telefono taisyti, vieną kart taisiau jau, po taisymo kitą dieną vėl man jis nebeveikė.. Norėčiau tiesiog pasikeisti į kitą telefoną (Nokia)

Marija Bogdan

2009-06-10 trečiadienis 19:49:43

Sveiki. Turiu lygiai tokią pat problemą. Pirkau telefoną be su tarties taip pat sony ericsson is Bitės salono, telefonas pradėjo išsijunginėti po to dingdavo vaizdas, negaudavau žinučių galiausiai dingo ir garsas. Nunešiau į mikro visata sutavrkyti, nes ten siunčia su garantiniu talonu, pasakė, kad tvarkyčiausi už savo pinigus. tada nunešiau į bitės saloną, taip pat gavau atsakymą, kad negalioja garantinis talonas. Telefono aš nepažeidžiau, parašyta atsakyme, kad mechaniniai sugedimai. Paskambinome į Kauną, operatorė labai nemandagiai kalbėjo, pasakė kad kreiptumėmes kur tik tai norime. Beje, labai įdomu, kodėl telefonas per tris mėnesius atpigo tokiu dideliu skietumu. Kaip pirkau mokėjau beveik 700 litų, o dabar jis kainuoja vos 300 litų. Ir žinau dar ne vieną žmogų kuriam atsitiko lygiai tas pats. Jie man aiškina, kad tai ne brokas, bet man nuo pirmos dienos atsirado gedimų. Kur kreiptis ir ką daryti?

Vardenis Pavardenis

2010-02-19 penktadienis 21:20:15

Laba diena,

man kilo klausimas ta pačia tema. Tiesiog buvo, kad man sugedo telefonas (Sony Ericsson G502), Tele2 salone tvarkingai priėmė garantiniam remontui, tačiau pakaitinį telefoną pasiūlė Nokia 3310 be pakrovėjo. Taigi be pakrovėjo man toks telefonas geriausiu atveju tik kelioms dienoms "laikys". Kaip spręsti tokį dalyką? Ar galiu reikalauti kartu su pakaitiniu telefonu gauti ir pakrovėją?

Klaidas Buzinskas

2012-12-10 pirmadienis 21:16:11

Sveiki, prieš kelias dienas sudariau sutartį su tele2 ir išsirinkau telefoną Xperia Go, po pirmojo pakrovimo pradėjus naudotis telefonu viskas buvo gerai, tačiau telefoną išjungus, jis kartais įsijungia savaime, arba tiesiog jį išjungtą paėmus į ranką jis iš niekur nieko įsijungia pats. Dar problema yra tame, jog telefoną laikant rankoje ir pavyzdžiui naršant internete liečiant tiktai galinį korpusą jis iš niekur nieko kartais užsirakina.Įrodžius, kad telefonas yra brokuotas, kokių priemonių galiu imtis? ar galima su tele2 nutraukti sutartį? Arba pasiimti visai kitą telefoną?

Dovile Startaitė

2013-08-07 trečiadienis 11:23:28

Norėčiau irgi pasiskusti dėl MTTC jiems buvo nusiūstas mano mobilusis Sony Ericson CK15i du kartus kai siunčiau pataise ir veikė savaite o kai trečia kart nusiūntė jie man gražino telefoną po dviejų savaičių nutraukdami garantija telefono ir taip jau man ne su pirmu mobiliuoju kuriam jie nutraukia sutarti dėl mechaniniu pažeidimu korpuso srityje. Nors po taisymu vis būdavo tas pats kaip buvo su telefonu nors beveik jis nenaudojamas bet tos pačios problemos buvo. Mobilusis buvo imtas su sutartimi ir su Tele2 planu. O kai skambinome į MTTC firma ir paklausiau kodėl man nutraukė garantija tai pasakė kad dėl mechaniniu pažeidimu ir viskas daugiau net į kalbas nesileidžia kai ko klausi tik pasakė tai kreipkitės kitur.

Julija Čepura

2013-12-21 šeštadienis 19:25:22

Laba diena,
turiu telefona Samsung S3, įsigijau išsimokėtinai Omnitel salone. Telefonas draustas LT draudime. Telefonas yra sugedęs, neina skambinti. rašyti, dingsta 3G ryšys, nereguoja sim kortele. 3 kartus nešiau į MTTC, bet nieko nepataiso, tik perinstaliuoja ir atiduoda atgal, pažymoje parašo, kad viska tvarkoje. Rašiau pretenzija pakeitimui, bet gavau laišką, kad nekeičia. Patartikite ką daryti?

petrazoles3

Edita Petrauskaite

2014-05-21 trečiadienis 15:17:41

Visų pirma patarimas: prieš perkant visada atlikite savo norimo įsigyti daikto modelio paiešką internete. Pasiskaitykite vartotojų atsiliepimus, daikto trūkumus ir t.t.
Įstatymas aiškiai numato: jeigu nusipirkote netinkamos kokybės daiktą, turite teisę kreiptis į pardavėją raštu išdėstydami savo motyvuotą reikalavimą ir pateikdami pirkimą patvirtinančius dokumentus. Sau būtinai pasilikite kopijas. Tad jeigu telefoną pirkote iš Bitės, į ją turėtumėte ir kreiptis su raštišku reikalavimu. Ir tai jau ne vartotojo problema kur ir kas priima tuos reikalavimus, atlieka ekspertizes ir t.t, ypač kai gedimas yra akivaizdus ir nereikia specialisto išvados jam patvirtinti. Tačiau jeigu atlikta ekspertizė, kurią apmokėjo vartotojas, vėliau sumokėtus už ją pinigus galima išsireikalauti, kaip ir visus kitus dėl pardavėjo veiksmų patirtus nuostolius (visada saugokite visus savo veiksmų įrodymus: kvitus, čekius, išvadas net ir autobuso bilietus) Turite pilną teisę reikalauti pakeisti telefoną kitu arba nutraukti sutartį, ypač jeigu vieną kartą jį suremontavus jis ir toliau rodo nekokybiško funkcionavimo požymius.
Gerbiami vartotojai, jeigu įsigijote daiktą ir nepraėjus 2 metams nuo pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo, esate nepatenkinti jo kokybe, visada galite kreiptis į pardavėją su reikalavimais:
1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; 2. atitinkamaisumažinti prekės kainą. 3. per protingą terminąneatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjasar trečiųjų asmenų padedamas;5. vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
(ūkio ministro įsakymas dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 4str.)
Visų pirma:
1. kreipiatės į pardavėją žodžiu.
2. Jeigu jis atsisako tenkinti reikalavimus, kreipiatės į pardavėją raštu.
3. Jeigu per 10 dienų negaunate tinkamo atsakymo arba išvis jo negaunate, kreipiatės į vartotojų teises ginančias institucijas. T.y. Valstybinę ne maisto produktų inspekciją arba į bendrosios kompetencijos teismą.
4. Inspekcijos sprendimas nėra galutinis. Jeigu Jus netenkina inspekcijos priimtas sprendimas, galite kreiptis į teismą. (vartotojų teisių gynimo įstatymas)

Kadangi pardavėjui tenka pareiga atlyginti pirkėjo patirtus nuostolius atsiradusius dėl nekokybiško daikto ar netinkamo sutarties vykdymo, atidavus telefoną į garantinį servisą pirkėjui turi būti suteikiama reali galimybė naudotis paslauga ar priemonėmis naudojamomis kasdieniame gyvenime pavyzdžiui mobiliuoju ryšiu. Tokiu atveju turi būti suteikiamas kitas telefonas ir visi jo naudojimui reikalingi priedai tam laikotarpiui kol bus sutvarkytas remontuojamas telefono aparatas.
Faktiškai pardavėjui atsisakius suteikti pakaitinį aparatą, vartotojas gali įsigyti kitą telefoną už kurį vėliau gali pareikalauti atlyginti sumokėtą sumą (vėliau telefoną reikėtų grąžinti). Žinoma reikėtų vadovautis teisingumo ir protingumo kriterijais ir nepiktnaudžiauti savo teisėmis.

Jei telefono broko faktas yra akivaizdus, tokiu atveju galite nutraukti sutartį, arba pareikšti kitą „ūkio ministro įsakyme dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių“ 4 str. išdėstytą reikalavimą kurį pardavėjas yra įpareigotas tenkinti. Tačiau turėkite omenyje jeigu įsigijote telefoną tarkime už 1lt, ir pareikalausite grąžinti sumokėtus pinigus tai tiek ir gausite – 1lt. Geriausiu atveju galite išsireikalauti pakeisti telefoną kitu.

Atsakė Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos teisininkas praktikantas Marius Česiulis.

Dima Jurkoit

2015-07-24 penktadienis 09:28:44

Sveiki, prieš 2 metus nusipirkau telefona Samsung S4 (išsimoketinai). Prieš pora dienu nunešiau į garantinį Jau 4 kartą (visus dokumentus turiu, kad prieš tai nešiau 3 kartus į garantinį. Garantinis - MTTC).

Norejau paklausti ar aš galiu reikalauti, kad man išduotu naują telefoną? Nes man MTTC pasakė, kad nuspres meistrai ar išduoti naują telefoną ar šitas bus tinkamas.

Raimonda Vaškienė

2015-08-16 sekmadienis 12:37:51

Laba diena,turiu tokią bėdą,įsigijome telefoną kartu su originaliu telefono dėkliuku iš tele2 .Praėjo 7 mėnesiai,ir prasidėjo su telefonu problemos,t.y.pajutome,kad kaista baterija.Vieną rytą sulaukėme staigmenos,telefono baterija krovimo metu tiek įkaito,kad ištirpdė telefono dėkliuka,tiesiogine prasme nugarėlė išsilydė,kai nunešėme remontuoti į MTTC,ten patį telefoną sutvarkė,bet dėkliukas tai pasakė mano problema.Nesuprantu kodėl,nes tai brokuotas aparatas sugadino mano asmeninį daiktą.Kas turi kompensuoti patirtus nuostolius?

egle pociute-petrauskiene

2015-08-27 ketvirtadienis 07:54:17

sveiki. Avitelos parduotuvėje 2014 03 10 nusipirkau telefoną PRESTIGIO . Praėjus kiek daugiau nei metams telefonas sugedo, kalbant beveik nesigirdėdavo pašnekovo.
2015 06 02 pirma karta buvo išrašytas remonto darbu aktas. Telefonas gražintas
2015 06 24 , tačiau su dar kitais gedimais – skambinant ekranas pasidaro juodas, neveikia nei vienas mygtukas, viskas stringa.
2015 06 30 išrašytas antrą kartą remonto darbų aktas. Iki šiol telefonas dar negražintas. Kas karta kai skambinu, pasako kad vis dar remonte. Kito telefono man nedavė. Jau 3 mėnesius neatgaunu telefono. Patarkit kaip elgtis. aciū

Eglė Mockuvienė

2015-09-22 antradienis 12:01:02

Sveiki.

Prieš pusantro mėnesio Tele 2 salone kartu su sutartimi įsigijau mobilų telefoną. Telefono modelis buvo pasirinktas su konsultanto pagalba, išdėsčius jam man aktualias funkcijas. Grįžusi detaliau išstudijavau aparatą ir nusivyliau man reikalingų funkcijų kokybe. Sekančią dieną raštu kreipiausi i Tele2 atstovybę (internetino svetainės skiltyje "Mano Tele2" su prašymu pakeisti telefono aparatą. Man buvo atsakyta, jog remiantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217; „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės“, elektronikos prekės keičiamos tik tuo atveju, jei yra nustatytas prekės brokas ar gedimas ir tai patvirtinus prekės gamintojui. 14 dienų terminas šioms prekėms negalioja nesant minėtiems gedimams ar brokui.
Tuomet dar kartą kreipiausi į saloną, kur parašiau prašymą pakeisti telefono aparatą bei išdėsčiau funkcijas kurios manęs netenkina, o juk pasirinkta konsultanto pagalba. 3 savaites lauktas atsakymas nuvylė. Buvo pasiūlytą telefoną siųsti į garantinio aptarnavimo centrą ir, esant gamykliniam brokui, aparatas bus pakeistas. Praėjus 7 d.d. gavau atsakymą, jog gamyklinio broko nėra ir aparatas nebus keičiamas. Garantinio aptarnavimo lapo, kur sutinku, jog pretenzijų neturiu, nepasirašiau.
Dar kartą susisiekiau su konsultantais telefonu bei diskutavau Tele2 salone. Atsakymas tas pats - aparatas keičiamas nebus, nes broko nėra.
Tad norėčiau paklausti, ar yra dar koks nors būdas pasikeisti telefono aparatą? Aparatas iki šiol naudotas tik kelias valandas, nepaisant to, kad už jį jau moku mėnesines įmokas. Ačiū

Katazyna Brazovskaja

2016-02-05 penktadienis 06:51:27

Gruodzio 27 diena gavau dovanu samsunga s5 neo. po 2 dienu tel.pradejo strigti. skambucio metu mane as gerai girdziu, o manes ne. jau 2 kartus vezem i garantini jokiu gedimu nenustato ir nekeicia naujo telefono. Rasem prasyma kad atsisakome telefono, taciau gavome sms kad nekeis jo. telefonas kuo toliau to labiau pakimba.Kur galima kreiptis toliau?

Gruodzio 27 diena gavau dovanu samsunga s5 neo. po 2 dienu tel.pradejo strigti. skambucio metu mane as gerai girdziu, o manes ne. jau 2 kartus vezem i garantini jokiu gedimu nenustato ir nekeicia naujo telefono. Rasem prasyma kad atsisakome telefono, taciau gavome sms kad nekeis jo. telefonas kuo toliau to labiau pakimba.Kur galima kreiptis toliau?

marija lydekaityte

2016-02-19 penktadienis 16:19:50

sveiki, pries metus pirkau s3 neo telefona bites salone. pries menesi sugedo krovimo jungtis ir garantinis ja pataise. po menesio vel pradejo letai krautis ir veziau i salona jog sutaisytu. atgavau telefona taciau jis vis tiek letai kraunasi (su tuo paciu pakroveju kroviau kita irengini ir ji krove gerai o manaji labai letai). ar turiu kazkokiu vilciu atgauti pinigus uz irengini ar jau tik taisymas?

Rolandas Mikulėnas

2016-12-11 sekmadienis 02:45:11

Hello, pasiskaičius kaip ir aišku, jei niekas nepasikeitė įstatymuose, bet man rūpi keli kitokie klausymai.
Įsigyjau telefoną išsimokėtinai per dvejus metus, TELE2 salone, su 2-jų metų SIM sutartimi ir mano telefone po daugiau nei metų nutiko tai(beja žinau, kad tai yra daug kam nutikę ir tai matosi šiame tinklalapyje> https://www.asus.com/zentalk/thread-70061-1-1.html ), ko visi nemėgstahappy
Tai va. Radau, TELE2 tinklalapyje, kad turiu garantijos laikotarpiu pristatyti įsigytą telefoną remontui tik pas juos.
1) Ar galiu atiduoti telefoną remontui(jei norėčiau, kad sutaisytų) ne į jų rankas, bet į kitą pvz. šitą> http://www.servisaict.com/ oficialų servisą? Nes mane paprotino nenešti į kitus pvz. MTTC ir pan., kur tik nervus sugadins, ir kaip sakant ar neturėsių problemų, jei kreipsiuos kitur? happy
2) Jei norėčiau susigrąžinti dalinai įmokėtus pinigus(arba jei pavyktų susitarti ir sumokėčiau pilnai už telefono aparatą ir norėčiau vistiek atgauti pinigus) ar tai įmanoma, ir ar tai defektas akivaizdus(žinau, tai ne mikroprograminės įrangos problema)> https://youtu.be/EYJA_j7tqX0 , ar vis tiek reikia pristatyti servisui, ir pateikti eksperto išvadas?
Iš anksto, Dėkoju už atsakymąhappy

Orinta B.

2017-11-08 trečiadienis 18:57:26

Labas vakaras, prieš maždaug pusantrų metų pirkau Samsung S7, po gero mėnesio (po įsigijimo) buvo nukritęs ir liko įbrėžimas. Po metų naudojimo telefonas krovimo metu pradėjo kaisti, prieš kelias dienas jis išsijungė ir nebeveikia, kraunant taip pat į nieką nereaguoja. Nunešiau telefoną į garantinį ir ten pasakė, kad dėl smūgio jis sugedęs todėl garantinis jo nepriima. Ar tai gali būti priežastis, kad telefono netvarkytų garantinis aptarnavimas? Ačiū už atsakymą.

O.B.