LNVF / / Ne maisto produktai / Dėl mob. telefono
Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti
Autorius | Žinutė |
---|---|
Lina D.
|
2009-03-05 ketvirtadienis 21:12:47 Labas vakaras, rašau su klausimu. Prieš pusmetį pirkau Bitės salone telefoną sony ericsson, man išrašė garantinį ir prisegė čekį..Po kelių mėnesių naudojimo pradėjo gesti, niekaip negalėdvo pradėti iškart įjungus krautis, taip pat pats netikėtai be priežasties išsijungdavo, kartais mygtukai visiškai neklausydavo, taip kad negalėdavau nei paskambint nei parašyt ir net atsiliept į skambutį.. Po tokių telefono išdaigų nunešiau jį taisyti su garantiniu į MTTC, maniau pataisė..Tačiau vos po kelių dienų telefonas toliau ėmė "grybaut" - pokalbio metu pradingsta mikrofonas, taigi manęs negirdi pašnekovas, dar pastebėjau - telefonas į dieną po keletą kartų "užstringa", t.y. nepaisant to kad būna įjungtas, negaunu man siunčiamų sms žinučių ir skambučių(skambinančiajam sako,kad aš neryšio zonoje), tas užstrigimas atsistato tik perkrovus telefoną, po garantinio taisymo baterija laiko tik vieną dieną.. Labai prašau, sakykit, ar aš turiu teisę eiti į saloną, kur pirkau telefoną ir reikalauti, kad man tą telefoną pakeistų arba grąžintų pinigus?? Ar parašius raštišką prašymą dėl telefono pakeitimo, turiu palikti tą telefoną jiems?? Ar jie atlikinės kokią ekspertizę?? Labai dėkoju už atsakymą |
Edita Petrauskaite |
2009-03-10 antradienis 13:57:51
Laba diena, |
Lina D. |
2009-03-10 antradienis 17:27:56 Telefoną (Sony ericsson ) pirkau pilna kaina, be jokių sutarčių.. Per tas dienas mėginau pati išsiaiškinti ką man daryti.. Tačiau kur benueinu visi tiesiog siuntinėja ir apsimeta nieko nežinantys.. Buvau pačiame "Bitės" salone, klausiau ką tokiu atveju daryti, man atsakė,kad jie jokių skundų nepriima ir negrąžina pinigų ir nekeičia telefonų. "Bitės" darbuotoja man liepė nueiti atgal į MTTC, neva ten man turi išrašyti kažkokį raštą, kuris patvirtintų (kaip suprantu po jų ekspertizės) , kad telefonas tikrai sugedęs ar brokuotas, ir su tuo raštu-pažyma vėl grįžti į "Bitę" ir tuomet jie galės man pakeistį tą telefoną...Šiandien nuėjau į MTTC, tai man pasakė,kad jie daro telefono patikrinimą už 19 lt, bet jokios "pažymos" neišrašo,kuri suteiktų teisę grįžus į saloną reikalauti pakeisti telefoną kitu.. Aš nenorėčiau daugiau to telefono taisyti, vieną kart taisiau jau, po taisymo kitą dieną vėl man jis nebeveikė.. Norėčiau tiesiog pasikeisti į kitą telefoną (Nokia) |
Marija Bogdan |
2009-06-10 trečiadienis 19:49:43 Sveiki. Turiu lygiai tokią pat problemą. Pirkau telefoną be su tarties taip pat sony ericsson is Bitės salono, telefonas pradėjo išsijunginėti po to dingdavo vaizdas, negaudavau žinučių galiausiai dingo ir garsas. Nunešiau į mikro visata sutavrkyti, nes ten siunčia su garantiniu talonu, pasakė, kad tvarkyčiausi už savo pinigus. tada nunešiau į bitės saloną, taip pat gavau atsakymą, kad negalioja garantinis talonas. Telefono aš nepažeidžiau, parašyta atsakyme, kad mechaniniai sugedimai. Paskambinome į Kauną, operatorė labai nemandagiai kalbėjo, pasakė kad kreiptumėmes kur tik tai norime. Beje, labai įdomu, kodėl telefonas per tris mėnesius atpigo tokiu dideliu skietumu. Kaip pirkau mokėjau beveik 700 litų, o dabar jis kainuoja vos 300 litų. Ir žinau dar ne vieną žmogų kuriam atsitiko lygiai tas pats. Jie man aiškina, kad tai ne brokas, bet man nuo pirmos dienos atsirado gedimų. Kur kreiptis ir ką daryti? |
Vardenis Pavardenis |
2010-02-19 penktadienis 21:20:15
Laba diena, |
Klaidas Buzinskas |
2012-12-10 pirmadienis 21:16:11 Sveiki, prieš kelias dienas sudariau sutartį su tele2 ir išsirinkau telefoną Xperia Go, po pirmojo pakrovimo pradėjus naudotis telefonu viskas buvo gerai, tačiau telefoną išjungus, jis kartais įsijungia savaime, arba tiesiog jį išjungtą paėmus į ranką jis iš niekur nieko įsijungia pats. Dar problema yra tame, jog telefoną laikant rankoje ir pavyzdžiui naršant internete liečiant tiktai galinį korpusą jis iš niekur nieko kartais užsirakina.Įrodžius, kad telefonas yra brokuotas, kokių priemonių galiu imtis? ar galima su tele2 nutraukti sutartį? Arba pasiimti visai kitą telefoną? |
Dovile Startaitė |
2013-08-07 trečiadienis 11:23:28 Norėčiau irgi pasiskusti dėl MTTC jiems buvo nusiūstas mano mobilusis Sony Ericson CK15i du kartus kai siunčiau pataise ir veikė savaite o kai trečia kart nusiūntė jie man gražino telefoną po dviejų savaičių nutraukdami garantija telefono ir taip jau man ne su pirmu mobiliuoju kuriam jie nutraukia sutarti dėl mechaniniu pažeidimu korpuso srityje. Nors po taisymu vis būdavo tas pats kaip buvo su telefonu nors beveik jis nenaudojamas bet tos pačios problemos buvo. Mobilusis buvo imtas su sutartimi ir su Tele2 planu. O kai skambinome į MTTC firma ir paklausiau kodėl man nutraukė garantija tai pasakė kad dėl mechaniniu pažeidimu ir viskas daugiau net į kalbas nesileidžia kai ko klausi tik pasakė tai kreipkitės kitur. |
Julija Čepura |
2013-12-21 šeštadienis 19:25:22
Laba diena, petrazoles3 |
Edita Petrauskaite |
2014-05-21 trečiadienis 15:17:41
Visų pirma patarimas: prieš perkant visada atlikite savo norimo įsigyti daikto modelio paiešką internete. Pasiskaitykite vartotojų atsiliepimus, daikto trūkumus ir t.t. |
Dima Jurkoit |
2015-07-24 penktadienis 09:28:44
Sveiki, prieš 2 metus nusipirkau telefona Samsung S4 (išsimoketinai). Prieš pora dienu nunešiau į garantinį Jau 4 kartą (visus dokumentus turiu, kad prieš tai nešiau 3 kartus į garantinį. Garantinis - MTTC). |
Raimonda Vaškienė |
2015-08-16 sekmadienis 12:37:51 Laba diena,turiu tokią bėdą,įsigijome telefoną kartu su originaliu telefono dėkliuku iš tele2 .Praėjo 7 mėnesiai,ir prasidėjo su telefonu problemos,t.y.pajutome,kad kaista baterija.Vieną rytą sulaukėme staigmenos,telefono baterija krovimo metu tiek įkaito,kad ištirpdė telefono dėkliuka,tiesiogine prasme nugarėlė išsilydė,kai nunešėme remontuoti į MTTC,ten patį telefoną sutvarkė,bet dėkliukas tai pasakė mano problema.Nesuprantu kodėl,nes tai brokuotas aparatas sugadino mano asmeninį daiktą.Kas turi kompensuoti patirtus nuostolius? |
egle pociute-petrauskiene |
2015-08-27 ketvirtadienis 07:54:17
sveiki. Avitelos parduotuvėje 2014 03 10 nusipirkau telefoną PRESTIGIO . Praėjus kiek daugiau nei metams telefonas sugedo, kalbant beveik nesigirdėdavo pašnekovo. |
Eglė Mockuvienė |
2015-09-22 antradienis 12:01:02
Sveiki. |
Katazyna Brazovskaja |
2016-02-05 penktadienis 06:51:27 Gruodzio 27 diena gavau dovanu samsunga s5 neo. po 2 dienu tel.pradejo strigti. skambucio metu mane as gerai girdziu, o manes ne. jau 2 kartus vezem i garantini jokiu gedimu nenustato ir nekeicia naujo telefono. Rasem prasyma kad atsisakome telefono, taciau gavome sms kad nekeis jo. telefonas kuo toliau to labiau pakimba.Kur galima kreiptis toliau? Gruodzio 27 diena gavau dovanu samsunga s5 neo. po 2 dienu tel.pradejo strigti. skambucio metu mane as gerai girdziu, o manes ne. jau 2 kartus vezem i garantini jokiu gedimu nenustato ir nekeicia naujo telefono. Rasem prasyma kad atsisakome telefono, taciau gavome sms kad nekeis jo. telefonas kuo toliau to labiau pakimba.Kur galima kreiptis toliau? |
marija lydekaityte |
2016-02-19 penktadienis 16:19:50 sveiki, pries metus pirkau s3 neo telefona bites salone. pries menesi sugedo krovimo jungtis ir garantinis ja pataise. po menesio vel pradejo letai krautis ir veziau i salona jog sutaisytu. atgavau telefona taciau jis vis tiek letai kraunasi (su tuo paciu pakroveju kroviau kita irengini ir ji krove gerai o manaji labai letai). ar turiu kazkokiu vilciu atgauti pinigus uz irengini ar jau tik taisymas? |
Rolandas Mikulėnas |
2016-12-11 sekmadienis 02:45:11
Hello, pasiskaičius kaip ir aišku, jei niekas nepasikeitė įstatymuose, bet man rūpi keli kitokie klausymai. |
Orinta B. |
2017-11-08 trečiadienis 18:57:26 Labas vakaras, prieš maždaug pusantrų metų pirkau Samsung S7, po gero mėnesio (po įsigijimo) buvo nukritęs ir liko įbrėžimas. Po metų naudojimo telefonas krovimo metu pradėjo kaisti, prieš kelias dienas jis išsijungė ir nebeveikia, kraunant taip pat į nieką nereaguoja. Nunešiau telefoną į garantinį ir ten pasakė, kad dėl smūgio jis sugedęs todėl garantinis jo nepriima. Ar tai gali būti priežastis, kad telefono netvarkytų garantinis aptarnavimas? Ačiū už atsakymą. O.B. |