Sveiki, pirkau telefoną Samsung A5 iš vienos įmonės, kuri tuo užsiima. (Mokėjau visą sumą iš karto.) Praėjo daugiau nei metai laiko, (garantinis iki lapkričio mėn.) pradėjo jis man gesti, nuvykau į MTTC, (nes pagal sutartį jie tvarko). Gavau atsakymą: telefonas neremontuojamas. Nesutampa regionai. Kreipkitės pas pardavėją. Nuvykau pas pardavėją, pateikiau atsakymą, o pardavėjas mane siuntė atgal į MTTC, kad šie parašytų kodėl neremontuojamas, nors aiškiai parašyta, jog NESUTAMPA REGIONAI. Važiavau vėl į MTTC, darbuotojas parašė ranka, kad pardavėjas suprastų. Taigi, palikau visus dokumentus, parašiau gedimus, pardavėjas pasiėmė telefoną, pasakė jog spręs problemą. Atrodo kaip ir viskas gerai, valio. Bet toks mažas niuansas. Telefonas neskirtas Europos rinkai, jis skirtas Azijos rinkai. Regionai nesutampa, gedimai bus ir toliau, bet kaip baigsis garantinis laikotarpis man jo niekas netvarkis nes jis Lietuvoje tiesiog neremontuojamas. Pasak tos įmonės vadybininkės, telefonui buvo perrašyta programinė įranga. Laiko klausimas kada vėl jis suges. Todėl noriu paklausti ar įmanoma, kad man jie pakeistų į kitą telefoną arba gražintų visą sumokėtą sumą? Ačiū.
labas
Renata Abramavičiūtė
2017-02-20 pirmadienis 17:39:36
Gauti atsakymą iš VT neįmanoma.... nei el.paštu nei čia parašius... apgailėtina...