Prieš 1,5 savatės pirkau nešiojamą kompiuterį BMS Extranote, kitą dieną jis sugedo, tiesiog nebeįsijungė. Nunešiau į garantinį aptarnavimą. Taisė visą savaitę. Kai pagaliau pasiėmiau ir parsinešiau namo, pasirodo, kad neveikia CD-ROM'as. Kai vėl nunešiau į garantinį, jie vėl taisė savaitę, o pasirodo kad tiesiog nebuvo prijungtas vienas laidas. Tokį gedimą, mano nuomone, jie turėtų pašalinti iš karto, ar per kelias valandas.
Taigi, nusipirkęs kompiuterį už 4000Lt galėjau juo normaliai naudotis tik po kelių savaičių, ir dar neaišku ar dar ilgai juo naudosiuosi, ar vėl jis nesugęs.
Edita Petrauskaite
2008-05-10 šeštadienis 08:21:44
Jeigu prekės trūkumai išaiškėja per 6 mėn nuo jos pirkimo dienos, laikoma, kad prekė buvo nekokybiška jos pirkimo metu. Labai keista, kad sprecialistai taip ilgai negalėjo pamatyti, tokio prekės trūkumo. Jeigu abejojate prekės kokybe, pasikartojus gedimui, galite pardavėjo reikalauti, kad grąžintų sumokėtus pinigus. Visais atvejais svarbu pateikti pirkimo dokumentus, tokius kaip sutarti ar čekį, garantinį lapelį.