LNVF / / Ne maisto produktai / Kraujospūdžio aparatas
Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti
Autorius | Žinutė |
---|---|
VARTOTOJAS VARTOTOJAS
|
2010-03-24 trečiadienis 09:27:03 Spalio mėn. pirkome elektroninį kraujospūdžio matuoklį su 5 metų garantija aparatui ir 1 metų garantija rankovei. Jau po 3 mėn. rankovė matuojant kraujospūdį atsiklijuodavo. Kreipėmės į aptarnaujančią firmą . Atstovas pasakė, kad rankovė susidėvėjo, bet jos nepakeis, nes atlikta daugiau matavimų, nei parašyta garantiniame lape (1500 kartų). Vadinasi, per dieną matavome 17 kartų. Ar galima būtų patikrinti rankovės patikimumą? |
Edita Petrauskaite |
2010-03-24 trečiadienis 09:46:53 Šiuo atveju reikia kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Jie patikrintų ar kokybiškas toks aparatas. Gavus išvadas, kad prekė nėra kokybiška galima reikalauti iš pardavėjo pakeisti prekę arba grąžinti pinigus. Kreipiantis į inspekciją dėl įsigyto nekokybiško produkto ir/ar pažeistų vartotojo teisių pateikiamas prašymas/skundas. Prie jo pridedama prekės pirkimo ar paslaugos teikimo sutarties, kasos aparato kvito ir kitų dokumentų kopijos. Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos nemokamas telefonas 8 800 55 551, internetinis adresas http://vnmpi.lt/ |