LNVF / / Ne maisto produktai / Sumuštinių keptuvė
Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti
Autorius | Žinutė |
---|---|
VARTOTOJAS VARTOTOJAS
|
2010-03-24 trečiadienis 09:26:36 Vienoje iš buitinės technikos pardavimo centrų pirkome sumuštinių keptuvę. Trečią dieną po pirkimo (po kokių 8 sumuštinių) įskilo rankena, visa konstrukcija kažkokia trapi. Ji nebuvo nei numesta nei kitaip sutrenkta. Nunešus pardavėjui jie svarstė 2 savaites ką su juo daryti ir dabar teigia, kad jam nebetaikomas garantinis remontas, nes yra mechaninių pažeidimų. Kaip elgtis toliau? Kur kreiptis? |
Edita Petrauskaite |
2010-03-24 trečiadienis 09:48:43 Tokiu atveju Jums reikia raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Jie ištirs ar Jūsų turima sumuštinių keptuvė yra kokybiška. Asmenys kreipdamiesi dėl įsigyto nekokybiško produkto ir/ar pažeistų vartotojo teisių pateikia prašymą/skundą. Prie jo pridedama prekės pirkimo ar paslaugos teikimo sutarties, kasos aparato kvito ir kitų dokumentų kopijos. Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos internetinis puslapis http://vnmpi.lt/ , nemokamas telefonas 8 800 55 551 |