LNVF / / Ne maisto produktai / Pakrovejas

Pakrovejas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

LNVF

2008-05-10 šeštadienis 07:59:37

Pries gera pusmeti nusipirkau akumuliatoriaus pakroveja. Teko ji kas menesi vezti taisyti, nes vis sugesdavo, o pardavejas sako, kad cia ne akumuliatoriaus defektas, o mano akumuliatoriaus. Prasiau, kad grazintu sumoketus pinigus uz nekokybiska preke, taciau pardavejas pasiulo tik dar karta suremontuoti. Kur man kreiptis, nes greitu laiku baigsis prekei duota 1 metu garantija, turbut pardavejas to ir laukia.

sigitas paliukenas

2008-05-10 šeštadienis 08:16:33

Pagal LR civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8. dalį, pirkėjas gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą. Šiuo atveju netinkamos kokybės daiktą pardavėjo reikalavimu pirkėjas turi grąžinti pardavėjo sąskaita. Pardavėjas, grąžindamas pirkėjui sumokėtą kainą, neturi teisės iš jos išskaičiuoti sumą, kuria sumažėjo daikto vertė dėl jo naudojimo ar daikto išvaizdos praradimo arba dėl kitokių aplinkybių. Taigi šiuo atveju vartotojas turi ne tik LR civilinio kodekso 6.363 str. 4 d. numatytas teises: Pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas (išskyrus maisto produktus), turintis pardavėjo neaptartų trūkumų, savo pasirinkimu turi teisę per šio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytą terminą reikalauti iš pardavėjo:
1) pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
2) atitinkamai sumažinti prekės kainą;
3) per protingą terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus;
4) atlyginti daikto trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino pirkėjas pats ar trečiųjų asmenų padedamas. Bet ir reikalauti, kad pardavėjas gražintų pinigus netinkamos kokybės prekę, jeigu pardavėjas atsisako įvykdyti pirkėjo reikalavimus, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekcija. Tel. pasiteirauti (8~800) 55551 Informacija bei pagalba dėl pažeistų vartotojo teisių gynimo, įsigijus netinkamos kokybės ne maisto prekę arba paslaugą, teikiama nemokamu fiksuoto ryšio telefonu iš bet kurio Lietuvos rajono darbo dienomis:

I - IV – 8.00 - 17.00 val.

V – 8.00 - 15.45 val.

Pietų pertrauka 12.00 - 12.45 val.

Arba rašyti skundą, vartotojų skundai priimami adresu Žalgirio g. 92 Vilnius Tel. (8 5) 261 2300 :

I, III – 8.00 – 18.00 val.

II, IV – 8.00 - 17.00 val.

V – 8.00 - 15.45 val.

Pertrauka 12.00 - 12.45 val.