Pirkom preke is elektronines www.aistra.eu parduotuves. Sumoketa uz preke 2008.12.02, taciau iki siol dar negavom, nors turejo pristatyt per 3 darbo dienas, arba pranest elektroniniu pastu, kad pristatys per 15 dd. Kiek dar galima laukti? I elektronini pasta neatsako, jei skambini nurodytais tel nr - arba nekelia, arba atmeta. Tiesa, 2 kartus pavyko prisiskambint - viena syki pazadejo perskambinti issiaiskine (nepaskambina jau 2 savaites), kita syki pakele kazkas, kuris "cia ne prie ko" ir nieko nezino, liepe skambint veliau. Kaip tokiu atveju elgtis? Kaip atgauti pinigus arba preke?
Edita Petrauskaite
2009-02-11 trečiadienis 09:25:11
Laba diena,
Tokių elektroninių parduotuvių sukčiavimo atvejų sparčiai gausėja, o padėti vartotojui tampa vis sunkiau – nereta elektronine prekyba „besiverčianti“ parduotuvė išties nevykdo jokios veiklos, išskyrus sukčiavimą. Jeigu minėta parduotuvė užsiima teisėta komercine veikla, sudarant sutartį internetu, ji privalėjo nurodyti visus įmonės rekvizitus ir sutarties sąlygas. Iš Jūsų paminėtų įmonės veiksmų, galima spręsti, jog šitaip siekiama vilinti prekės pristatymą. Patariame kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (priega per internetą: www.vartotojoteises.lt), pateikiant visus turimus prekės pirkimą įrodančius dokumentus (elektroninį patvirtinimą ar pan.).