Ar galima grąžinti bilietus į koncertą ar prašti juos pakeisti? Kasininkė apavo, kad bilietai liko tik i jos siulytas prastas vietas, teigė kad kitus išpirko. Grįžus namo pasitikrinus internetu, pastebėjom, kad pilna vietu kuriu mes praseme(vidurį tribūnos).
LT vartotoju federacija
2008-03-13 ketvirtadienis 10:19:22
Lietuvos Respublikos vartotojų teisių gynimo įstatymo (Žin., 2007, Nr. 12-488) 5 straipsnio 2 punktas nurodo, kad informacijos apie prekes ir paslaugas pateikimas valstybine kalba privalomas visuose vartotojams skirtuose viešuosiuose išoriniuose ir vidiniuose prekybos ir paslaugų teikimo vietų užrašuose, įskaitant prekybos ir paslaugų teikimo vietų pavadinimus.
Šio įstatymo 20 straipsnis nurodo, kad vartotojas, manydamas, kad pardavėjas, paslaugos teikėjas pažeidė jo teises ar įstatymų saugomus interesus, pirmiausia turi kreiptis į pardavėją,paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimą. Jeigu pardavėjas, paslaugų teikėjas netenkina vartotojų reikalavimų, o vartotojas mano, kad jo teisės pažeistos, vartotojas privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugų teikėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas, paslaugų teikėjas, nesutikdamas su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.