sveiki, įsigijau bilietus į renginį internetu per Tiketa internetinį puslapį. Pirkau bilietus iš anksto (prieš 1,5 mėn.), kad galėčiau pasirinkti man priimtiniausią variantą tiek kainos tiek vietos atžvilgiu (pirkau trečius pagal brangumą bilietus). Bilietus rinkausi nustačiusi kainą ir tribūną kurioje norėčiau. Vietas parodė shemoje, pagal kurią paskaičiavau, kad turėtume sėdėti pakankamai aukštai (maždaug 10 ar 11 eilė pasirinktos tribūnos) ir su mažais vaikais tikrai nebus problemų dėl matomumo. Renkantis bilietus sistema nerodė nei eilės numerio nei vietų, tik prieš apmokėjimą. Kadangi toje arenoje (kur vyks renginys) esu buvusi tik prieš kokius 3 metus, be to juk nežinai žmogus eilių numeracijų, tuo labiau kad tiek parteryje, tiek tribūnose eilių skaičius gali kisti, taigi gal numeracija kokia nors ne iš eilės einanti. Esu ne kartą pirkusi bilietus internetu ir tikrai vietos būdavo ten kur matydavavau schemoje.Todėl man net minties nekilo, kad schemoje nurodyta kaip ir vos ne tos tribūnos viduryje (aukščio atžvilgiu) nurodyta eilė gali būti pati pirma (t.y. prie tos tribūnos priekyje jau parteryje pristatytos kėdės ir paskutinės parterio 10 ar 11 eilių priskirtos ir pavadintos tos pačios tribūnos raide, nors parteryje eilės nuo priekio (scenos) turi kitą raidę, išskyrus tos paskutinės eilės- visa tai pamačiau nuėjusi į salę kai man kilo įtarimas dėl numeracijos. Sėdint tokioje vietoje su mažais vaikais tikrai bus labai blogai matoma scena. Taigi, Tiketa tinklapyje parodyta tribūnos schema mane suklaidino, jeigu tiksliau įvardijus tai apgavo. Pažiūrėjau kitų bilietų platintojų tinklapiuose nurodytas tos arenos schemas, tai jos atintinka tikrovę - t.y. parteris turi savo raides, tribūnos savo. Susisiekiau su Tiketa atstovais prašydama pakeisti bilietus į kitas vietas (už tą pačia kainą). Jie maloniai sutinka pakeisti bilietus už papildomą 12 Lt. mokestį (čia už 1 vnt. pakeitimą). Man tas variantas tikrai nėra priimtinas, nes pirkau 4 bilietus savo šeimai (3 vaikai+1 suaugęs) ir pirkau kaip minėjau tikrai ne pačius pigiausius bilietus. Grąžinti bilietų taip pat negalima.Todėl labai prašau patarkite ar jie turi teisę imti tokį mokestį ir kur man kreiptis kad jie vistik pakeistų man bilietus į kitas vietas be jokio papildomo mokesčio, nes manau kad mane kaip vartotoją jie su savo netikslia schema suklaidino.
Iš anksto labai dėkui
Edita Petrauskaite
2012-05-14 pirmadienis 09:20:28
Uždaroji akcinė bendrovė „Tiketa“ savo internetiniame puslapyje yra pateikusi savo paslaugų teikimo taisykles ir politiką. Šių taisyklų 2.3 skirsnis nurodo, kad asmuo įsigydamas bilietus kartu sutinka ir su visomis taisyklėmis ir bilietų naudojimo sąlygomis. Taisyklių 5 skyriuje nurodyta, jog pinigai yra negražinami, kai asmuo dėl bet kokių priežasčių nebepageidauja naudotis paslaugomis, kurioms buvo įsigytas bilietas. Be to asmenys prieš įsigydami bilietus privalo įvertinti visas renginio į kurį yra įsigyjami bilietai vykdymo aplinkybes, įskaitant datą, laiką, vietą ir kitas renginio sąlygas, taip pat susipažinti su visa jiems aktualia bilietų įsigijimo ir renginio vykdymo informacija. Kadangi remiantis šiomis taisyklėmis, asmuo, keičiant bilietus į kitus, privalo sumokėti Bendrovei bilietų kainos ir jiems taikomų mokesčių skirtumą, todėl 12 Lt. mokestis yra teisėtas. „Tiketa“ nėra viešoji valstybinė įstaiga, ji paslaugų kainas, tarifus nusistato pati, remdamasi rinkos kainomis. Lietuvos Respublikos teisės aktai nenurodo tikslios paslaugų teikimo kainos. Jums reikėjo susipažinti su Bendrovės galiojančiomis taisyklėmis, kurios atitikdamos galiojančius teisės aktus, pasilieka teisę neprisiimti atsakomybės. Tačiau dėl tiksliai nenurodytų sėdimų vietų skaičiaus galite kreiptis paslaugų teikėją.