nuomos agentūrai Klaipėdoje "Butų nuoma" liepos 18d. sumokėjau 100Lt, kad gaučiau jų teikiamas paslaugas (kadangi internete nuomos skiltyje praktiškai neįmanoma surasti skelbimo be jų numerio. Aš jau žinau 9 šios agentūros numerius, o kabinete sėdi tik 2 moterys) . Tačiau jau tą pačią dieną iš gautų kelių adresų ir telefonų numerių pavyko prisiskambinti tik dviems ir tik vieną butą apžiūrėti - antrojo "šeimininkė" pareiškė, kad parodys butą kada ji pati norės (dėl to jau kilo įtarimų). Kitais numeriais neįmanoma prisiskambinti iki šiol, nors keli tie patys skelbimai vis skelbiami internete. Tą pčią 18-tą dieną radau dar vieną jų patalpintą skelbimą, todėl paskambinus paprašiau šimininkų numerio. Man pažadėjo numerį atsiųsti, tačiau nesulaukusi žinutės iki darbo pabaigos paskambinau pati, tačiau tada buvo pareikšta, kad šeimininkai tik nuo rytojaus prašė duoti jų numerį, o man papriekaištavus, kad nieko man nebuvo pranešta ir pati turiu skambinėti prašinėti jau pirmąją dieną, darbuotoja tiesiog padėjo ragelį man nebaigus sakinio.
Pagal sutartį, jie įsipareigoja kasdien po 12val. siųsti trumpąsias žinutes su nuomos pasiūlymais, tačiau jau 19d. nesulaukiau jų žinutės, todėl vakare vėl paskambinau, kadangi skalbimų puslapis mirgėjo nuo pasiūlymų, atitinkančių mano kriterijus, su nurodytais šios agentūros numeriais. Man buvo pasakyta, kad neturi butų, atitinkančių mano kriterijus. Pradėjus man aiškinti apie vakar dienos (18d.) pasiūlymą, kurį nuo šiandien (19d.) jau turėtų būti galima išsinuomoti (beje, jo lig šiol negavau) ir apie visus kitus skelbimus, atsiliepusi mergina vėl aiškino, kad tie skelbimai tik dar nuo kitos dienos, kuo aš nenorėčiau tikėti, nes toks gali būti vienas kitas, o ne visi šeimininkai. Pasakius, kad jei kitą dieną negausiu žinutės kreipsiuos į atsakingas institucijas ir padėjus ragelį, atsiuntė man vieną adresą , kurį buvo jau davę vakar (18d) tik be telefono numerio.
Šiandien, t.y. lipeos 23d. vėl gavau tik vieną buto adresą (tą patį, kurį pirmąją dieną pavyko apžiūrėti), o internete vėl apstu skelbimų. Ir vėl skambinau, ir vėl aiškinausi, vėl tie patys pasiteisinimai,kad šeimininkai nurodė duoti kontaktus tik nuo kitų dienų, ir vėl padėjo ragelį. Esu tikra, kad šių skelbimų tikrųjų kontaktų negausiu aš nei rytoj, nei poryt.. Internete pilna nusiskundimų šia agentūra, tačiau gaila, kad per vėlai aš juo paskaičiau ir pati tai patyriau.
Ar ši agentūra turi teisę nurodyti internete 9 ar daugiau skirtingus savo numerius, kuriais atsiliepia tie patys žmonės, taip klaidinant žmones ir naudojant jų telefonų sąskaitas ir laiką?
Jei tikrai kai kurie šeimininkai prašo duoti kontaktus tik nuo kitos dienos, ar ji gali skelbti juos ryte dieną prieš tai?
Ar "ragelio numetimas" kalbant su klientu tik įmonės darbuotojų kultūros reikalas, ar čia paslaugos nesuteikimas, kai nėra iki galo išsiaiškinama situacija?
Ar tai, kad internete pilna skelbimų, atitinkančių mano nurodytus kriterijus, o aš negaunu kontaktų, yra paslaugos nesuteikimas klientui?
Ar tai, ką apračiau aukščiau, nepažeidžia mano, kaip vartotojo teisių? Moralės, etikos ir kultūringumo pas šios įmonės darbuotojus tikrai nerasta, o su tokiu įžūlumu dar neteko susidurti.
Dėkoju už atsakymą.