Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti
Autorius | Žinutė |
---|---|
Karolis Sokas
|
2008-03-26 trečiadienis 19:08:24
Sveiki, man pirma karta nutiko taip, kad pasijutau gyvenantis monopoliniam pasauly... sausio 10d. užregistravau tech. skundą kad namie pajungtų dar viena kompą ir interneta.. Šiai ne taip po kokio 12 skambučio praėjus beveik trims mėn. po prašymo pateikimo sulaukėme techniko.. jau negana kad krapštėsi 5min tai nulupo dar 45lt.. skambinu vadybininkui Audriui ir bandau sugedinti ar negėda imti pinigus kai aš tris mėn nesulaukiu teikiamų paslaugų ir kaip jam tai viskas atrodo? hm... atsakymas tiesiog suglumino: "mes skubame per dvi savaites prijungt naujus vartotojus, tad tech. gedimas neturime laiko ir siu paslaugų laukti tenka po 2-3mėn.":. |
sigitas paliukenas |
2008-05-08 ketvirtadienis 12:44:06 Vartotojas visada turi teisę pareikšti pretenzija dėl netinkamo paslaugų teikimo, skundus dėl netinkamų paslaugų teikimo nagrinėja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba tel. pasiteiravimui 8800 00008 arba galite šiuo adresu http://www.vartotojoteises.lt/index.php?1702637078 parašytį elektroninį skundą, kurį minėtą institucija atsakys. |