Prašau jūsų pagalbos sprendžiant problemą su Omniteliu. Prieš dieną sužinojome, kad mūsų įmonės planai yra pakeisti į Asmeninius, nuo balandžio 1 dienos. Iš 4 numerių 3 taikomi nauji planai, 1 liko senasis, tas pats planas. Paštu jokio pranešimo negavome, nematėme jokių tarifų, tik dabar sąskaitoje matosi, kad planai pakeisti. Esame labai įpykę dėl tokios savivalės ir norime nutraukti sutarį su Omnitel. Pagal senąsias sutaris (kurias mes pasirašėme), mūsų įsipareigojimai buvo iki 2010 m. sausio mėn. Ar Omnitel gali reikalauti iš mūsų sumokėti netesybas, jeigu jie vienašališkai pakeitė planus mūsų įmonės abonentams?
Labai lauksiu jūsų atsakymo.
Pagarbiai,
Renata
Vaidas Korsakas
2009-06-16 antradienis 14:02:36
Nesulauksi,Mieloji...Omnitelis naglas ir daro ką nori... ir nei Tu,nei aš jam nieko nepadarysim,nes jis yra valdžios palaikomas ko gero...
Gerai
Edita Petrauskaite
2009-07-13 pirmadienis 08:31:31
Laba diena,
Mieli vartotojai,
Nesąžiningas sutarčių sąlygas nagrinėja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kurią išlaikome visi mokėdami mokesčius. Patariame kreiptis į juos (prieiga internetu: www.vartotojoteisės.lt. Tel.: 852626760). Visuomet yra galimybė paduoti kolektyvinį ieškinį teismui, nes tokių skundų, susijusių su nesąžininga elektroninio ryšio tiekėjų veikla, gausėja.
Pagarbiai,-
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija