LNVF / / Telekomunikacinės paslaugos / Tele2 kompensuojami pokalbiai

Tele2 kompensuojami pokalbiai

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2008-01-29 antradienis 12:37:53

Viskas prasidėjo tuomet, kai baigėsi mūsų 2 tele2 sutartys. Mama turėjo Verslas 20, o aš Partnerį. Besibaigiant sutartims, ir pradėjus domėtis ką toliau rinktis (telefonus naujus ar planus geresnius), sužinojau, kad yra nelabai afišuojamas planas "Partneris 12". Taigi, sužinojus apie jį, buvo užeita į atstovybes kelias, tačiau kompetetingos darbuotojos, tik pasižiūrėjo kaip i kvailelius, sakydamos tokio plano nėra. Vistik suradus, kas papasakotų daugiau apie jį sužinojom, kad jis sudaromas tik telefonu, t.y operatorė įjungia robotą ir atsakinėji į jo klausimus: taip, ne, nesutinku, sutinku, aš toks ir toks ir pan. Planas sudomino todėl, kad puse metų tarp tele2 vartotojų pokalbiai yra nemokami, o kitą pusmeti - tarp savų. Planas sudaromas metams laiko. Sudarėm tokias balsines dvi sutartys dviems numeriams. Taigi, pirma staigmena laukė pirma mėnesį, kai praplėšėm sąskaitas. Viena buvo su kompensuojamais mokęsčiais tele2 tinkle, kiti ne, taigi mano sąskaita atėjo 90lt, nes kalbėjau nemažai bet daugiausiai tele2 tinkle, žinodamas, kad man jie yra nemokami. Paskambinus 117, eilinį kartą mergaitė atsiprašė ir paprašė susimokėti, sakydama, kad įvyko klaida ir kitą mėnesį bus įtraukta kompensacija. Tačiau vėl pries 4 dienas praplėšus sąskaitą istorija kartojasi, jokių nėra kompensacijų, nuolaidų ar pan. Su 117 istorija kartojosi. Prašo sumokėti ir vėl bus įtraukta nuolaida į kito mėnesio sąskaita. Pradėjau priekaištaut, kad kiek taip galima, juk jau 100lt mums "skolinga" tele2. Panelė tik atsiprašinėjo ir nieko nepasakė naujo. Abejoju tele2, t.y Transcom mergaičių kompetetingumu šiose srityse. Šeštadienį buvo parašytas raštiškas skundas tele2 atstovybėje. Laukiame atsakymų. Nenustebsiu, jei per sutarties sudaryma 2 numeriams telefonu ivyko klaida, ar netas planas įjungtas - ne pirmas kartas.

Skundą pateikė: Alfredas M., Klaipėda, a.maldzius@gmail.com

Pilietis

2008-02-05 antradienis 09:16:32

Pagal Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymą“ Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos ryšio priemonėmis“. 2001 m. rugpjūčio 17 d. Nr. 258., II. Dalies: REIKALAVIMAI PATEIKIAMAI INFORMACIJAI, KAI SUTARTYS SUDAROMOS NAUDOJANT RYŠIO PRIEMONES; Pardavėjas ar paslaugų tiekėjas ryšio priemonėmis privalo pateikti informaciją, kurioje turi būti nurodyta:
1. duomenys apie pardavėją ar paslaugų teikėją (pardavėjo ar paslaugų teikėjo pavadinimas, buveinė (adresas), duomenys, leidžiantys tiesiogiai susisiekti su pardavėju ar paslaugų teikėju, įmonės kodas arba patento numeris bei jo registracijos vieta, kai pardavėjas ar paslaugų teikėjas yra fizinis asmuo, pridėtinės vertės mokesčio (toliau - PVM) mokėtojo kodas, kai pardavėjas ar paslaugos teikėjas yra PVM mokėtojas);
2. daikto ar paslaugos pagrindinės savybės;
3. pardavimo kaina, įskaitant mokesčius;
6. pirkėjo (vartotojo) teisės atsisakyti sutarties pagal šių taisyklių 16 - 22 punktų nuostatas įgyvendinimo tvarka;
7. naudojimosi ryšio priemonėmis įkainiai, kai jie skaičiuojami kitaip negu įprasta;
8. laikotarpis, kurį pasiūlymas ir kaina galioja;
VII. PIRKĖJŲ (VARTOTOJŲ) TEISIŲ GYNIMAS
Jeigu pardavėjas ar paslaugų teikėjas nevykdo pirkėjo(vartotojo) reikalavimų, pirkėjas (vartotojas) turi teisę kreiptis į:
Nacionalinę vartotojų teisių apsaugos tarybą prie Teisingumo ministerijos dėl pirkėjų (vartotojų) pažeistų teisių gynimo;
Vilniaus g. 25, LT-01119 Vilnius
Kodas 8877004
tel. (8 5) 262 67 51
faks. (8 5) 279 14 66
el. p. taryba@nvtat.lt
arba teismą dėl sutarties nutraukimo ir sumokėtų pinigų grąžinimo bei nuostolių atlyginimo.
Prieš sudarant tokias sutartis reikia tiksliai issiaiskinti sutarties turinį, reikalauti gauti informaciją raštu, prieš sudarant sutartį pagal šio įstatymo 9 punktą.