LNVF / Skundų knyga / Maisto produktai ir maitinimo įstaigos / Maisto kokybė

Maisto kokybė

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

sigitas paliukenas

2008-05-08 ketvirtadienis 12:22:46


Prieš keletą savaičių vėlai gryžę iš darbų nusprendėme save palepinti vakariene į namus. Pasirinkome Čili kaimą. Užsisakėme sriubos, mamos maltinukų, bulvinių virtinių, deserto. Užsakymas buvo įvykdytas gan operatyviai. Tačiau tik pradėjus valgyti paaiškėjo kodėl. Virtinukai buvo greičiausiai keleto dienų senumo ir šildyti tikrai net ne trečią kartą - valgyti nelabai įmanoma. Mėsos maltinukai - su įtartinu kvapeliu. O bulvių košė... Neaiškios konsistencijos tačiau labai aiškiai prarūgusi. Protu nesuvokiama, kaip galima vežti klientui akivaizdžiai pasenusį, smirdantį maistą? Susimokėjome 60 lt už virtuvines atliekas. Buvo mintis viską supokuoti ir pristatyti atgal. Tik vėlų vakarą, prieš sunkią darbo dieną jau nebuvo tam jėgų. Ką turėčiau darytį kita kartą, jeigu pasikartotų panaši situacija, kur galėčiau kreiptis dėl maisto kokybės ?

Edita Petrauskaite

2008-05-08 ketvirtadienis 12:32:49

Labai gaila, kad iškart nesuskubote supakuoti pasenusio maisto ir negrąžinote jo gamintojui. Dar geresnė išeitis būtų buvusi, tokį maistą pristatyti valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai, kuri atliktų tyrimą, kokiu maistu yra aprūpinami vartotojai. Jeigu dar kartelį pasikartotų tokia situacija, nedvejodami kreipkitės į valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, prieiga per internetą :www.vet.lt arba skambinkite nemokamu tel: 8-800-40-403. Jeigu patirsite, arba jau patyrėte papildomų nuostolių, žalą sveikatai art kt. turite teisę ir į nuostolių atlyginimą.