LNVF / Skundų knyga / Maisto produktai ir maitinimo įstaigos / maitinimas restoranuose

maitinimas restoranuose

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Margarita Kolobova

2008-02-07 ketvirtadienis 10:10:21

ketvirtadienis 2008-02-07 14.43

Vasara , aš esu mėgėja, nuvažiuoti su draugais kur nors prie ežero paplaukioti , pasideginti bei užsukti į šalia esančią kavinę ir suvalgyti ar šašlykų ar kibinų tą dieną kai buvau,matomai šalykai buvo nešvieži kitą dieną visą dieną aš pragulėjau man buvo labai blogai, galvojau net reiks kviesti greitąją.Kokiu įstatymų ar straipsniu aš galėčiau įrodyti jog tas restoranas naudoja nekokybiškus maisto produktus?

Margarita Kolobova

2008-02-14 ketvirtadienis 09:44:18

Lietuvos vartotojų federacija

Pagal maisto produktų įstatymą paslaugos susietos su maistu tiekėjas privalo:

1) teikti vartotojui tik saugią paslaugą;

2) teikti vartotojui informaciją apie siūlomą paslaugą tokiu būdu, kad vartotojas galėtų įvertinti su paslauga susijusią riziką per visą nurodytą, įprastą ar numanomą vartojimo laiką;

3) žinoti apie galimą su paslauga susijusią riziką vartotojui;

4) sužinojęs apie suteiktos paslaugos galimą riziką vartotojui, imtis tinkamų veiksmų rizikai pašalinti;

5) sužinojęs, kad suteikta paslauga pavojinga, nedelsdamas nutraukti paslaugos teikimą ir informuoti vartotoją, Tarybą bei atitinkamos srities kontrolės instituciją, jei būtina imtis vartotojų saugą užtikrinančių kitų veiksmų;

6) vykdyti kontrolės institucijų nurodymus ir reikalavimus;

7) įstatymų nustatyta tvarka atlyginti vartotojui pavojinga paslauga padarytą žalą;

8) bendradarbiauti su kontrolės institucijomis, siekiant išvengti teikiamų paslaugų keliamos rizikos vartotojui;

9) vykdyti kitas pareigas, nustatytas šiame įstatyme ir kituose produktų saugą reglamentuojančiuose teisės aktuose.

Maisto įstatymo 4 straipsnis nustato, kad „Į rinką turi būti teikiamas šiame įstatyme bei kituose teisės aktuose nustatytus saugos, kokybės ir tvarkymo reikalavimus atitinkantis maistas“.