LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / BMS ir HP pavilion

BMS ir HP pavilion

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Valdas Šlepetis

2009-07-20 pirmadienis 22:26:07

Sveiki, iš BMS salono, 2007 metų rugsėjo mėnesio pabaigoje, pirkau nešiojamą kompiuterį HP pavilion dv6000. Garantija jam suteikta metams. 2009m gegužės mėnesį, kompiuteris sugedo. Internete sužinojau, kad mano modelio kompiuteriams, gamintojas, (dėl labai didelio dv6000 modelio garantinio grįžtamumo) pratęsė garantinį terminą iki 2 metų, oficialiai pripažindamas, jog šių kompiuterių linija brokuota. Nunešus į BMS servisą, kompiuteri maloniai priėmė, (nors popieriuose garantija ir pasibaigusi). Tačiau gražino su išvada: kompiuteriui garantija nebegalioja, nes BMS gavo tokį atsakymą iš gamintojo (HP).

Ar yra kas nors, už ko galėčiau užsikabinti ir išsireikalauti iš pardavėjo atgauti sumokėtus pinigus?

Edita Petrauskaite

2009-07-23 ketvirtadienis 08:42:38

Laba diena,
Įstatymas suteikia 2 metų garantiją. Gamintojai ir pardavėjai dažnai naudojasi vartotojų neišmanymu ir suteikia trumpesnį garantinį terminą. Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai - vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą, bet ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos. Jūsų atveju, garantiniai įsipareigojimai yra dar tvirtesni, nes pats gamintojas pripažino, jog rinkoje parduodama nekokybiškų prekių linija. Patariame kreiptis į Valstybinę na maisto produktų inspekciją (prieiga internetu:www.inspekcija.lt, tel.: 85-2612300). Galbūt sudėtinga išsireikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, nors tai ir viena iš vartotojo teisių, tačiau galite pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, gamintojas privalo pašaliniti prekės trūkumus arba sumažinti kainą.

Teisininkė Edita Petrauskaitė