LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / HP Compaq Presario CQ60

HP Compaq Presario CQ60

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Gabrielius B

2010-12-28 antradienis 14:04:50

Laba diena,

2009 Rugpjūčio mėnesį nusipirkau HP nešiojamą kompiuterį. Netrukus prasidėjo problemos, kompiuteris pradėjo išsijunginėti dėl perkaitimo tiesiog naršant internetą. Pirma pamaniau, kad gal kalta programinė įranga, perinstaliavus operacinę sistemą problema nedingo, tad nuvežiau į garantinį.

Per pirmą taisymą buvo pakeistas maitinimo blokas ir matyt išvalytas kompiuterio vidus. Trumpam kompiuteris nustojo išsijunginėti, bet neužilgo problema vėl prasidėjo.
Taip pat garsiakalbiai pradėjo gan dažnai leisti pašalinius garsus.

Per antrą taisymą buvo ,,Pakeista pagrindinė plokštė ir garsiakalbiai, išvalyta aušinimo sistema.". Po kurio laiko vėl problema grįžta.
Taip pat pelės "takelis" pradėjo nevisad veikti jį išjungiant/įjungiant.

Per trečią taisymą buvo "Pakeista ausinimo sistema.", nors buvo užsimintia apie pelės takelį, problema nebuvo sutvarkyta.
Taip pat turėčiau turbūt pridėti, jog meistras perinstaliavęs operacinę sistemą sakė, jog buvo gan sunku rasti programinę įrangą tam kompiuteriui, kadangi šių kompiuterių linijos gamyba buvo greitai nutraukta po išleidimo vartotojams.
Tada paskambinau į HP atstovybę, nes atrodo jog problema negali būti taip paprastai sutvarkyta. Man buvo pasakyta, jog kalbėti apie kažkokį susitarimą dėl keitimo ar kitokio problemos išsprendimo bus galima tik po to kai kompiuteris bus 4 kartus neštas į garantinį ir JEI tuo metu bus kas nors rimto pakeista. Pagal žmogaus su kuriuo šnekėjau nuomonę, jau buvo pakeista rimti dalykai kompiuteryje kaip: pagrindinė plokštė, garsiakalbiai ir aušinimo sistema.

Dabar kompiuteris yra ketvirtą kartą nuneštas taisyti.
Matosi jog prekė nėra kokybiška. Kokios kompensacijos formos galėčiau prašyti HP ?

Edita Petrauskaite

2014-05-21 trečiadienis 15:27:59

Jums kaip vartotojui derėtų kreiptis į pardavėją. T.y. į tą subjektą su kuriuo jus saisto pirkimo – pardavimo sutartis, kadangi būtent jis yra prieš Jus atsakinga grandis šiame teisiniame santykyje. Pardavėjas, esant brokuotai produkcijai, nuostolių atlyginimo regreso tvarka jau pats galės reikalauti iš gamintojo.
Būtent pardavėjas Jums turės atlyginti visus patirtus nuostolius, bei turėtas išlaidas dėl netinkamos kokybės prekės, jeigu bus įrodytas priežastinis ryšys tarp žalos ir pardavėjo veiksmų ar neveikimo (CK 6.247 str.) CK 6.295 straipsnyje yra teigiama: „Žala atlyginama, jeigu nukentėjęs asmuo įrodo, kad žalos padaryta, kad produktas (paslauga) yra netinkamos kokybės ir kad egzistuoja priežastinis netinkamos kokybės ir nuostolių ryšys“.
Ginčai dėl nuostolių atlyginimo sprendžiami teismine, civilinio proceso tvarka (pažymėtina, jog vartotojai nuo žyminio mokesčio yra atleidžiami)

Atsakė Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos teisininkas praktikantas Marius Česiulis.