LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / ICG ir kavos aparatas

ICG ir kavos aparatas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Valdas Šlepetis

2009-07-29 trečiadienis 22:20:02

Sveiki, trumpai aprašysiu situaciją. Liepos 10d. iš UAB "Innovation Computer Group" buvo nupirktas kavos aparatas Delonghi ESAM3000. Tai buvo dovana tėvams todel išpakavome tik liepos 18d. Atliekant kavos ruošimo aparati įvedimo į eksplotaciją, pagal pardavėjo pridėtą instrukciją, kavos aparatas neveikė, kavos nepagamino. Liepos 20d apsilankius ICG, jie pradejo siuntinet po servisus ir garantinio aptarnavimo salonus. Supratęs, kad nieko gero nepešiu, grįžau namo ir pradejai nagrinėti LR istatymus ir pan... Nuėjęs ten liepos 21d, parašiau prašymą, jog noriu atgauti sumoketus pinigus, arba gauti naują prekę. Aparatą prie mano akių ICG atsisakė apžiūrėti, neva jie prekiauja kompiuteriais ir apie kavos aparatus nieko neišmano, todel jiems jo reikia kad galėtų nuvežti ten, kur apžiūrės specialistai (iš pradžių teigė, jog tai privalau padaryti pats, savo lėšomis). Su ICG salygomis nesutikau, tad aparatas liko pas mane, o prašymas ICG salone.

Per kiek laiko privalo ICG atsiliepti į pateiktą prašymą? Spėju, jog su mano sąlygomis pardavėjas nesutiks, todėl reikėtų žinoti, kaip elgtis toliau... ar reikės dar rašyti prašymą pardavėjui, dėl kreipimosi į ne maisto produktų inspekciją? Trūksta tokios smulkenės informacijos, kaip elgtis kiekviename žingsnyje, o gal viskas ateis su laiku savaime? happy

Pradedu susidaryti nuomonę, jog iš didžiųjų prekybos salonų, nieko rimto pirkti negalima, nes klientų jie visiškai negerbią. Tokiu atveju perkant stambesnius daiktus, reiks pradėti žvalgytis i smulkiuosius verslininkus...

Edita Petrauskaite

2009-08-18 antradienis 13:48:10

Laba diena,
Gavęs vartotojo skundą, pardavėjas ar paslaugos tiekėjas turi 10 d. terminą atsakyti raštiškai. Kai kuriais atvejais, kuomet manote, jog pardavėjas nesiteiks atsakinėti arba atsisakys patenkinti Jūsų prašymą, savo skundą lygiagrečiai siųskite ir atitinkamai valstybinei institucijai. Jūsų atveju skundą nagrinės Valstybinė ne maisto produktų inspekcija (prieiga per internetą: www.inspekcija.lt). Skundai priimami ir tais atvejais, jeigu raštiškai nesikreipėte į pardavėją.
Kai kuriais atvejais, specifines prekes geriausia rinktis specializuotose parduotuvėse, tačiau teisės pardavinėti nekokybiškas prekes neturi nei vienas komercijos tikslais veikiantis subjektas.

Pagarbiai,-
Teisininkė Edita Petrauskaitė