LNVF / / Ne maisto produktai / Negrąžinami pinigai už nepatikusią prekę

Negrąžinami pinigai už nepatikusią prekę

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Artūras Tautavičius

2009-11-07 šeštadienis 15:47:00

Senukuose pirkau DVD grotuvą Philips.Vadybininko paklausiau ar pas juos galioja įstatymas grąžinti pinigus už nepatikusią prekę.Atsakė,kad tai galioja visoje Lietuvoje.Namie išbandžiau ir pasirodo,kad aparatas neskaito kai kurių filmų-stringa pusę filmo pažiūrėjus.Kaimynas turi Philipsą ir pas jį skaito,nors duomenys tokie patys tik modelis kitoks ir kaina panaši.Už poros valandų grotuvą grąžinau į parduotuvę-priėmė,bet pasiūlė parvežt kitą kuris rodys,o pinigų grąžint negali-tokios Senukų taisyklės.Atsibodo vaikščiot ir ginčytis,o laikas eina ir jau antra savaitė prasidėjo-neatgaunu pinigų ir prekės kitos nesulaukiu.Nebenoriu jokio kito grotuvo tik noriu pinigus atsiimt.Tai vyksta Kelmės Senukuose.Ką daryt?

Edita Petrauskaite

2009-12-15 antradienis 15:09:05

Laba diena,
Elektronikos prietaisai bei daugelis kitų prekių grupių, numatytų Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo taisyklėse, nėra keičiami vartotojui esant nepatenkintam jų išvaizda, techniniais parametrais, dydžiu ir kt.
Tačiau prekė privalo būti pakeičiama, už ją grąžinami sumokėti pinigai, suremontuojama, jeigu buvo NEKOKYBIŠKA.
Pardavėjo atsisakymas tenkinti vartotojų prašymą pakeisti nekokybišką prekę gali būti skundžiamas Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai (tel.: 8 800 55 551; www.inspekcija.lt);
Teisininkė Edita Petrauskaitė

Mantas Jucius

2013-09-18 trečiadienis 11:30:11

uzsisakiau dzinsus per interneta,gavau juos paziurejau ir pamaciau kad jie skirese,realybeje ir per nuotrauka susitariau su puslapio savininku kad jis man grazins pinigus per savaite,per ta laika as su juo nesusisekiau nes jis man pasake kad per savaite perves pinigus,sendien jam pasakiau kad man reikia pinigu nes jau praejo9dienos kaip jis pasiemes dzinsus,ir negrazina pinigus nors buvom sutare kad grazins per7dienas,jis man atsake kad nera ateketes,nors pries tai nesake neko,dzinsai buvo su etikete manau jis pats nuplese ta etekete ir nenuori grazinti man pinigu,ka tokiu atveju reikia daryti???

....

Edita Petrauskaite

2014-05-21 trečiadienis 15:21:30

Perkant internetu svarbiausias reiškinys, kuris įtakoja ar pirkėjas įsigys prekę yra nuotrauka. Tačiau dažnas ko gero pastebėjome, kad nuotraukoje neretai vaizdas gaunasi žymiai geresnis negu prekė atrodo iš tikrųjų, ypač jeigu tą atlieka profesionalas ar tiesiog patyręs žmogus mokantis naudotis tinkamu apšvietimu. Nuotraukoje daiktas atrodo vienaip, o apžiūrėjus gyvai visai kitaip.
1. Jeigu iš pardavėjo gavote tą patį modelį kurį išsirinkote parduotuvės vitrinoje (šiuo atveju e-parduotuvės lange) ir Jums netinka jo spalva, modelis, dydis, forma ar komplektiškumas, ir jeigu daiktas nebuvo naudojamas, per 14 dienų turite teisę grąžinti daiktą pardavėjui ir atgauti sumokėtus pinigus. (daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklės 14 ir 16 str.) Verta pažymėti, jog daikto siuntimo atgal pardavėjui išlaidos tenka pirkėjui, net jeigu atsiųsta nekokybiška prekė.

Kai pardavėjas atsisako priimti prekę, ją pakeisti ar grąžinti sumokėtus pinigus, privalote į jį kreiptis raštu ir išdėstyti savo reikalavimus. Nepamirškite pridėti pirkimo – pardavimo sutarties sudarymą įrodančius dokumentus t.y. pirkimo kvitą, arba elektroninės bankininkystės pinigų pervedimo išrašą ir išsiųskite pardavėjui elektroniniu paštu arba registruotu paštu. Jeigu per 10 dienų gautas atsakymas Jūsų netenkins arba negausite jokio atsakymo, tuomet turite teisę kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją: www.inspekcija.lt .
Net jeigu pardavėjas ir teigia, jog nėra etiketės, būtinai pasinaudokite savo teise kreiptis į vartotojų teises ginančią instituciją ypač jeigu etiketė tikrai buvo ir pardavėjas sukčiauja.


2. Jeigu vitrinoje išsirinkote vieną prekę, o gavote visai kitą (kito modelio, spalvos ir t.t.), tokiu atveju tokie pardavėjo veiksmai prilyginami klaidinančiai reklamai. Etiketės nebuvimas nėra pakankamas pagrindas neatlyginti pirkėjo patirtų nuostolių, kurie atsiradę dėl pardavėjo kaltės.
Civilinio kodekso 6.301 str. teigia: klaidinančia reklama laikoma bet kokios formos ir bet kokiomis perdavimo priemonėmis skleidžiama su ūkine komercine, finansine ar profesine veikla susijusi informacija, kuria siekiama skatinti prekių ar paslaugų, įskaitant nekilnojamuosius daiktus, teises ir pareigas, pardavimą (teikimą), kai ji bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kai dėl jos klaidinančio pobūdžio atsirado žalos.
Tokiu atveju derėtų kreiptis į Konkurencijos tarybą. Institucija internete, detali kreipimosi informacija ir kontaktai adresu: http://www.kt.gov.lt/index.php?show=priima
Pastaba: visuomet saugokite visus su pirkimu susijusius, kiekvieną detalų veiksmą įrodysiančius dokumentus (kvitus, sąskaitas, išrašus, elektroninio pašto žinutes, siuntimo išlaidas patvirtinančius čekius ir t.t., taip pat galite pasidaryti nuotraukas ar kitokios rūšies vaizdinę medžiagą, kuri kilus ginčui palengvintų įrodinėjimo procesą).

Atsakė Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos teisininkas praktikantas Marius Česiulis.