LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Norėjau pasiteirauti dėl garantinio laikotarpio

Norėjau pasiteirauti dėl garantinio laikotarpio

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Liudas D.

2011-08-23 antradienis 18:55:22

Sveiki. Norėjau pasiteirauti vienu dalyku. Š.m. rugpjūčio 1 dieną ( pirmadienį) gavau internetu užsakytą telefoną LG optimus 2x. Viskas atrodė tvarkoje, tačiau tą pačią dieną bandžiau per oficialią LG programą atnaujinti programinę įrangą, tačiau telefonas "pakibo". Rašiau laišką į Lg care center, jie maloniai atsiprašė ir pasakė, kad siūsčiau telefoną atgal iš ten kur pirkau garantiniam taisymui. Kitą dieną (antradienį) tuojau pat išsiunčiau telefoną atgal. Paskambinau jiems ketvirtadienį ir jie man pasakė, kad telefoną ką tik gavo ir sutvarkys. Po kelių dienų paskambinau ir sužinojau, kad jis net nepradėtas tvarkyti, mane apkaltino, kad aš kaltas, kad sugadinau telefoną, nors tai LG firmos kaltė. Žodžiu, pasakė, kad telefoną atsius iki kitos savaitės galo t.y. iki 14 dienos. Tačiau apie penktadienį (12 diena) nuėjus į jų svetainę ten buvo parašyta, kad vyksta inventorizacija ir, kad parduotuvė pradės dirbti 18 dieną. Bandžiau jiems prisiskambinti, tačiau nepavyko. Žodžiu, sulaukiau 18 dienos. Vėl nuėjus į svetainę rašoma, kad vyksta svetainės atnaujinimas. Prisiskambinti jiems vis dar neina. Per e-mailą taip pat.
Taigi norėčiau sužinoti, per kiek laiko firmai reikia gražinti pataisytą telefoną ir jei jis nepataisomas per kiek laiko pakeičiamas nauju. Taipogi jei jie man per nustatytą laiką negražins telefono ar galima liepti gražinti pinigus? O jei ir toliau nepavyks su jais susisiekti į ką kreiptis?

Edita Petrauskaite

2014-05-21 trečiadienis 15:29:24

Įstatymuose nėra konkrečiai nurodyta per koki laiko tarpą pardavėjas turi įvykdyti teisėtus pirkėjo reikalavimus. Teigiama, jog tai turi būti padaryta „per protingą laiką“. (CK 6.363 str.4d. 3 punktas)
Civiliniame kodekse įtvirtintas bendras 2 metų garantinis terminas. (CK 6.338 str. 2d.)
Jeigu pardavėjas nevykdo savo teisėtų įsipareigojimų per protingą laiką, arba vengia atlikti savo įsipareigojimus išspręsti su daikto kokybės trūkumu susijusias problemas pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (www.inspekcija.lt) arba į bendrosios kompetencijos teismą su ieškiniu.

Atsakė Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos teisininkas praktikantas Marius Česiulis.