LNVF / / Nesąžininga komercinė veikla / Nekokybiška prekė

Nekokybiška prekė

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Jolanta Stankevič

2008-01-31 ketvirtadienis 11:06:35

2008 01 20 nusipirkau lovą už 3 tukst. litų. Tačiau Kokybės inspekcija nustatė, kad nupirktas baldas yra nekokybiškas. Ant nupirkto baldo (lovos) neįmanoma miegoti. Baldas tinka tik svečiams vieną kartą paguldyti, nes sudarytas iš labai plonų lentučių. Nupirktas baldas netinka pastoviam miegui. Tai sužinojusi kreipiausi į"Baldų salono" direktorių reikalaudama, kad už nupirktą baldą grąžintų man pinigus, kad jų parduodama prekė yra nekokybiška. "Baldų salono" direktorius kategoriškai atsisakė su manim kalbėtis ir padėjo ragelį. Ir tai jau trunka 2 savaites kai "Baldų salono" direktorius nenori apie tai net kalbėtis. Dėl to patyriau didelių finansinių nuostolių už 3500 lt.
Moralas: Atsargiai ir apgalvotai rinkitės "Baldų salonus", nes galite labai smarkiai apsigauti. Nusipirkus kokį nors baldą ne visada turėsite galimybę jį pakeisti arba už jį atgauti sumokėtus pinigus.

Skundą pateikė:....................................

LT vartotoju federacija

2008-02-05 antradienis 10:35:22

Dėl nesaugių ir nekokybiškų ne maisto prekių ir teikiamų paslaugų Jus galite kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie ūkio ministerijos.
Žalgirio g. 92, LT - 09303 Vilnius
Kodas: 191666625
Tel. ( 8-5 ) 261 23 00
Faks: ( 8-5 ) 262 94 13
El.p.: rastine@vnmpi.lt
Tačiau pateiktus prašymus (skundus) Valstybinė ne maisto produktų inspekcija nenagrinėja:
1) jeigu Jus nepateikėte prekės ar paslaugos pirkimo dokumento;
2) jeigu neturite jokių įsigijimą patvirtinančių dokumentų, ar kitų įrodymų (pvz.: gamintojo, pardavėjo ar paslaugos teikėjo patvirtinimo), kad prekė ar paslauga įsigyta Jūsų nurodytoje įmonėje.
Taigi, primename, kad paduodant skundą būtinai pateikite pirktos prekės pirkimo dokumentą.