LNVF / / Paslaugos / Baldų sumontavimas

Baldų sumontavimas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Margarita Kolobova

2008-03-05 trečiadienis 12:02:12

Š. m. sausio mėn. ,,Dalios balduose,, pirkau virtuvės komplektą ,,Zebrana,,. Prieš sumontavimą, dar nemačiusi prekės privalėjau sumokėti visą kainą.
Po sumontavimo pamatėme daugybę defektų: šaldytuvo durelės suspaustos nuo pokavimo juostos,dureliu spalva 3 atspalvių,...Su Kauno salono direktore buvo surašytas defektų aktas, pagal kurį buvo defektai šalinami. Tačiau pakeitus dureles į vienodą atspalvį gavau indaplovės dureles su vertikaliai vienoje linijoje esančiomis 6 šakomis, o pakeitus šaldytuvo duris atsirado ryškus atspalvis tarp šaldiklio ir šaldytuvo durų, nes jos pagamintos ne iš vienos plokštės. Kauno salono darbuotojos su mano pretenzijomis nesutiko, todėl paprašaiu poną Markevičių atvažiuoti ir įvertinti kaip skiriasi pardavinėjami baldai salone ir kokį gauna pirkėjas. Gaila, tačiau p. Markevičius įsipareigojo per 2-3 savaites pakeisti indaploves duris, šaldytuvo durys jo manimu yra nekeistinos.Kur man kreiptis, kad įrodyti, kad aš turiu nekokybišką prekę? Kaip man išspręsti šią problemą?

Edita Petrauskaite

2008-04-23 trečiadienis 11:52:26


Vartotojų teisių apsaugos įstatymas įtvirtina nuostatą, jog prekės trūkumai, išaiškėję per 6 mėnesius nuo prekės perdavimo ar paslaugos suteikimo, laikomi buvusiais perdavimo ar suteikimo vartotojui metu. Tai reiškia, jog įstatymas Jums suteikiam galimybę ginčyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo faktą bei reikalauti, jog Jūsų prekė būtų pakeista tinkamos kokybės preke arba atgauti sumokėti pinigus. Maža to, jeigu Jūs turėjote papildomų išlaidų bandydama pati pašalinti prekės trūkumus, Jūs turite teisę į kompensaciją. Minėtas įstatymas taip pat numato, jog pardavimas apima ir prekės sumontavimą, todėl trūkumai, atsiradę, kai pardavėjas montavo prekę taip pat turi būti šalinami pastarojo lėšomis.
Iš Jūsų skundo, supratau, jog pardavėjas atsisako pakeisti prekę, esą jis mano, jog nėra jokių defektų. Jūs turite teisę reikalauti pardavėjo parašyti rašytinį pasiaiškinimą bei pateikti reikiamus dokumentus, kaip jis motyvuoja savo atsisakymą patenkinti Jūsų prašymą. Rašytinis atsisakymas turi būti pateiktas per 10 d. Tačiau, jiegu Jūs matote, jog pardavėjas nenusiteikes susitarti draugiškai, galite nelaukti to 10 d. termino pabaigos ir tiesiogiai kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Tačiau būtinai turite turėti dokumentus, patvirtinančius pirkimo-pardavimo sutartį (gali būti čekis).Prireikus bus atlikta ekspertizė, kurios pagalba ir bus nustatyta, ar Jums parduota prekė pardavimo metu buvo kokybiška ir, ar yra keistina.
Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos internetinė svetainė: www.inspekcija.lt
Vartotojų teisių apsaugos tarnybos internetinė svetainė: www.vartotojoteises.lt