LNVF / / Telekomunikacinės paslaugos / Tele2 sutarties nesilaikymas - klientas kalčiausias!

Tele2 sutarties nesilaikymas - klientas kalčiausias!

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Renata Augune

2010-04-08 ketvirtadienis 12:26:56

Sveiki, situacija su Tele2 panaši. Prieš 2 mėn. pastebėjau, kad labai mažai kalbu telefonu, o sąskaitos nėra jau tokios mažos, kadangi vieno abonento vardu yra du numeriai, vienas pas vyra kitas pas mane, tai pagalvojau, kad vyras prakalba, bet pakalbejus su juo paaiškėjo, kad jis tikrai mažai skambina. Taip pat tarp numerių buvo pajungta paslauga "Savi".
Taigi nusprendžiau pasižiūrėti elektroninę sąskaitą ir neiškarto pastebėjau, kad nėra kompensacijos už paslaugą "Savi", išanalizavus idėmiau pamačiau, kad į kitus tinklus beveik neprakalbėta, o didžiausia suma prakalbėta būtent tarp mūsų. Iš karto pasiėmiau sutartį pasižiūrėti ar pasirašyta paslauga, pasirodo paslauga kaip ir turėtume gauti, bet deja... Pasiskambinus i informacija vaikinas maloniu balsiu pasakė, kad viską išsiaiškins ir informuos, deja porą dienų nesulauke jokių žinių ir vėl skambinome, paaiškėjo, kad tikrai nebuvo pajungta paslauga "Savi" nuo sutarties pasirašymo, tai yra nuo 2009m. balandžio mėn., tai beveik metai laiko. Vaikinas informavo, kad perdavė skambučių centrui ir jie viską perskaičiuos ir kompensuos. Po 5 dienų gavome žinutę, kad kompensacija 375lt, pagalvojau, kad mažoka, bet negi pats skaičiuosi kiek jie skolingi, ir dar sąskaitas ne visas turėjome. Nusiraminome ir laukėme kito mėn. sąskaitos.
Kita mėn. gavus sąskaitą taip pat pasirodė netiksli, paskaičiavus įsitikinome, kad tikrai netiksli ir vėl skambinome. Paskambinus paprašiau, kad būtų perskaičiuota sąskaita, nes yra netiksli, mergina pasidomėjo kodėl ji turėtų būti netiksli, išaiškinus sutuaciją pažadėjo paskambinti. Po kelių minučių sulaukiau skambučio jau ne su tokiu maloniu balsu, dar kartą paklausė, kodėl norėčiau, kad perskaičiuotų? Ir čia prasidėjo, paaiškėjo, kad man buvo paskaičiuota kompensacija už kelias ir einamojo mėn. dienas, todėl ir sąskaita didesnė, ir t.t. kalbėjo, aiškino apie 20 min., supratau tik tai, kad iš tų 375lt kompensacijos liko tik 300lt. Man pasiteiravus ar gali būti tokia maža suma už beveik metus laiko, gavau atsakymą, kad kompensacija paskaičiuota tik už pusę metų, todėl, kad Tele2 mano, kad klientas turi per pusę metų pamatyti Jų klaidą ir informuoti!!!!! Todėl tikrai negausiu kompensacijos už visą laiką, nes pati kalta, nesvarbu, kad sutartyje numatyta kitaip. Taigi dabar sėdžiu ir galvoju, kaip galima šitą problemą išpresti ir kas man galėtų padėt

Edita Petrauskaite

2010-09-24 penktadienis 08:39:01

Laba diena,
Visais atvejais stenkitės raštu kreiptis į paslaugos tiekėją ar pardavėją - tuomet raštiškas atsakymas privalės būti pateiktas per 10 dienų, o vėliau gali būti skundžiamas ikiteismine tvarka.
Mobilaus ryšio operatorius, kaip ir bet kuris pelno siekiantis subjektas, stengiasi išvengti atsakomybės ir kaip įmanoma sumažinti išlaidas, todėl tik aktyvūs vartotojai galiausiai išsireikalauja, kad jų teisių būtų paisoma. Jūsų atveju su Jumis buvo pasielgta neteisingai, vartotojas negali būti apgaudinėjamas ir tam negalioja senaties terminai. Siūlome kreiptis raštiškai į paslaugos tiekėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Jeigu jie netenkinami - Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (www.vartotojoteises.lt; tel.: 8-5-2626751.)

Teisininkė Edita Petrauskaitė