LNVF / Skundų knyga / Transportas / AUSEGRA - ne taiso automobilius, o sugadina.

AUSEGRA - ne taiso automobilius, o sugadina.

« 
Ankstesnė tema
|
|
Kita tema
 »

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2008-01-28 pirmadienis 12:48:26

Prieš pusę metų nusipirkau Opel Astra Coupe. Pasikeičiau tepalus, filtrus ir džiaugiau geru automobiliu, tačiau prieš porą dienų pradėjo važiuojant dingt trauka. Perskambinus keletą servisų ir nesužinojus galimų prognozių nusprendžiau atlikt diagnostiką Vilniuje, Ausegroj (Savanorių pr.). Automobilį palikau ryte, tačiau iki 14 val. jokių žinių. Pati paskambinau i servisą, tačiau vadybininkas paaiškino, jog dar nenustatė problemos.
Apie 16 val. paskambino vadybininkas ir pasakė, kad nustatė elektronikos gedimą, tačiau pataisyti negali, nes bijo sugadinti (reikia automobilį prijungti prie sistemos), nes neturi reikalingos įrangos. Ką gi, už atliktą diagnostiką teko sumokėti 100 Lt. Pasiėmiau dokumentus, raktelius ir nusprendžiau važiuot į Autodiną (oficialus Opel atstovai). Tik užvedus automobilį pajutau, jog jis visas trūkčioja ir išvis nėra traukos nei stabdžių. Nuėjau pas meistrus paklaust, ką jie darė, tačiau visi sakė, jog tik prijungė automobilį prie kompiuterio ir visi išsilakstė. Šiaip ne taip nuvažiavau sava eiga iki Autodinos ir atidaviau automobilį. Tikiuos, jog bent oficialūs atstovai atsakingai žiūrės į savo darbą bei gerbs klientą bei jo automobilį.
Moralas: Nepalikite savo automobilio AUSEGROJ, nes sugaišite daug laiko, sumokėsite pinigus ir galų gale teks taisyti ne tik tai, kas buvo sugedę, bet ir Ausegros mechanikų klaidas. Nesileiskime mulkinami.
Jei yra ir daugiau nukentėjusių, siūlyčiau kovoti su tokiais mechanikais-gadintojais.

Skundą pateikė: Daiva S., Vilnius, daivad@email.lt

LT vartotoju federacija

2008-03-13 ketvirtadienis 10:11:29

Automobilių remonto paslaugų teikimo tvarka yra nustatyta 2004 m. kovo 31 d. Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 4-97 ,,Dėl automobilių remonto paslaugų teikimo tvarkos ir naudotų automobilių sudėtinių dalių tinkamumo toliau vartoti ir realizavimo tvarkos patvirtinimo“.
Automobilių remonto paslaugų teikimo tvarka (toliau – Tvarka) taikoma teikiant automobilių ir automobilių sudėtinių dalių (toliau – dalių) techninės priežiūros ir remonto paslaugas. Tvarka nustato vartotojų ir paslaugų teikėjų teises, pareigas, atsakomybę bei paslaugų teikimo principus.

Skundų nagrinėjimo tvarka

Vartotojas dėl netinkamos paslaugų kokybės raštu kreipiasi į paslaugos teikėją. Paslaugos teikėjas, gavęs vartotojo prašymą, jei nesutinka su vartotojo pretenzija, privalo per tris darbo dienas raštu kreiptis į įgaliotas įmones ir įstaigas dėl paslaugos kokybės įvertinimo. Gavęs raštu pateiktas išvadas, paslaugos teikėjas nedelsdamas apie tai praneša vartotojui. Kilus nesutarimams tarp vartotojo ir paslaugos teikėjo, skundus dėl netinkamos kokybės nagrinėja Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Jeigu vartotojas nepateikia pinigų mokėjimo dokumento ar kito paslaugos teikėjo išduoto dokumento, patvirtinačio, kad paslaugą suteikė šis paslaugos teikėjas, skundai nagrinėjami tik su paslaugos teikėjo sutikimu.

Paslaugų kontrolė

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka kontroliuoja, kaip vykdomi automobilių remonto paslaugų teikimo tvarkos reikalavimai. Asmenys, pažeidę šios Tvarkos reikalavimus, traukiami administracinėn atsakomybėn įstatymo nustatyta tvarka. Nesaugioms paslaugoms taikomos rinkos ribojimo priemonės, vadovaujantis Produktų saugos įstatymu ir Produktų pateikimo į rinką ribojimo priemonių taikymo tvarka. Kontrolę atliekančius pareigūnus į gamybines patalpas ir sandėlius privalo lydėti paslaugos teikėjo atsakingas asmuo. Įmonės vadovas (savininkas) ar verslo liudijimą įsigijęs asmuo, kontroliuojančių pareigūnų supažindintas su tikrinimo rezultatais, privalo nurodytais terminais pašalinti nustatytus trūkumus ir apie tai raštu informuoti Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija
NEMOKAMAS TELEFONAS (8~800) 55551

Informacija bei pagalba dėl pažeistų vartotojo teisių gynimo, įsigijus netinkamos kokybės ne maisto prekę arba paslaugą, teikiama nemokamu fiksuoto ryšio telefonu iš bet kurio Lietuvos rajono darbo dienomis:

I - IV – 8.00 - 17.00 val.

V – 8.00 - 15.45 val.

Pietų pertrauka 12.00 - 12.45 val.