LNVF / / Paslaugos / Autoserviso problemos

Autoserviso problemos

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

RYMANTAS VASILIAUSKAS

2008-09-10 trečiadienis 12:11:35

2006m. rugsėjo mėn. "Vilniaus Vistos" Kauno atstovybėje aš įsigijau naują automobilį Ford Mondeo. 2007m. gegužės mėn. atstovybė, kad nereikėtų kasmet permontuoti padangų vasaros sezonui, pasūlė papildomai pas juos nusipirkti tinkamą mašinos modeliui lietų ratlankių RIAL7X16 komplektą. Na čia ir prasidėjo visos problemos.
2007 rugsėjo mėn automobilis buvo pristatytas techniniam aptarnavimui su pretenzija, kad dešieje pusėje atsirado ūžesys ir pradėjo reikštis nestabilus stabdžių sistemos darbas. Tuometinė rida buvo 10.080km. Aptarnavimo metu išryškėjo labai dideli ratų suvedimo nukrypimai. Į paklausimą kodėl taip yra buvo atsakyta, kad parduodama automobilius atstovybė suvedimo netikrina. Už tai atsako gamintojas. Mūsų pretenzija dėl kitų defektų buvo nepripažinta. Tik pakartotinai 2007m. spalio mėn pristačius automobilį remontui buvo pripažintas stabdymo netolygumas, ko pasekoje buvo nutekinti priekinių ratų diskai.
2008m. balandžio mėn. pasikeitus žieminį komplektą vasariniu vėl pradėjo reikštis buvę defektai (stabdymo netolygumas, pašalinis ūžesys dešinėje pusėje). Tik rugpjūčio mėn. pabaigoje atstovybės vadovas p. Artūras Kviliūnas pripažino stabdymo netolygumą, pareikšdamas, kad naudojami ne tam modeliui skirti lieti ratlankiai, kuriuos jo vadovaujama atsovybė man pardavė. Pakartotinai be mūsų sutikimo buvo nutekinti priekinių ratų diskai.
Buvo pripažintas ir pašalinis dešinės pusės gaudesys. Kaip viena iš versijų buvo pateikta vieno serviso darbuotojo išvada, kad vis didėjančio gaudesio priežastis gali būti užpakalinio dešinio rato padangos nusidėvėjimas. Versija galėjo būti patikrinta permontavus neeksploatuotą atsarginę padangą, tačiau p. A. Kviliūnas tai daryti griežtai atsisakė. Į paklausimą kiek kartų rekės tekinti diskus, nes rugsėjo 19d. baigiasi garantija p. Kviliūnas pasiūlė įsigyti naujus originalius lietus Ford ratlankius.
Rezultate garantijos pabaigoje aš turiu netinkamų ratlankių komplektą ir pilną nežinomybę apie laukiamas pasekmes.
Į mūsų pareikštas pretenzijas raštu p. A. Kviliūnas neatsako.
Mano nuomone toks atstovybė vadovo elgesys žemina klientą ir kenkia vienos iš didžiausių pasaulyje automobilių gamintojų kompanijos įvaizdžiui.