LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / AKINIAI IR LESIAI IS FIELMANN

AKINIAI IR LESIAI IS FIELMANN

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Tadas Vitkus

2012-04-30 pirmadienis 19:09:20

LABA DIENA
PRIES NAUJUS METUS IS OPTIKOS SALONO FIELMANN UZSISAKIAU AKINIU REMELIUS IR LESIUS. SUMOKEJAU DAUG. GAVAU PAGAMINTUS AKINIUS MAZDAUG SAUSIO VIDURI.
PRADEJAU NESIOTI. TACIAU NEGALIU PRIPRASTI PRIE JU. ESU ASTIGMATIKAS . AKINIUS NESIOJU NUO 3 METU, ESU PAKEITES NE VIENUS, BET SU SIAIS KAZKOKIA TRAGEDIJA. ZIURINT SONU VAIZDAS ISSIKREIPIA. AKYS PAVARGSTA. O SMULKU SRIFTA SKAITANT NEGALIU SUKAUPTI DEMESIO. LIEJASI. NUOVARGIS.
KREIPIAUSI KAZKUR APIE VASARIO VIDURI I SALONA SIAULIUOSE. SAKE >NIEKO TOKIO , PRIPRASI<
DABAR JAU GEGUZIS , O ESU ISVYKES. GRYSIU TIK LIEPOS PRADZIOJ. AR BUS DAR KOKIU SANSU TEISYBES IESKOTI ?

VardenisE PavardenisP

2013-05-15 trečiadienis 10:39:28

Susidūriau su tokia pat situacija.. Kaune nusprendžiau pasistiprinti akinius, sumokėjau išties kosminę sumą, atsiimant iškart pasimatavau ir pastebejau, kad iškraipomas vaizdas.. Apie tai užsiminus, konsultantė truputėlį pasimetė, sakė galbūt reikia priprasti, bet sakė kreiptis jei nepagerės, rytoj kaip tik eisiu, tikiuosi viskas bus gerai ir pripažins savo klaidą..

Edita Petrauskaite

2014-05-21 trečiadienis 15:23:38

Ieškoti teisybės šansų visada yra, klausimas tik ar pavyks ją surasti... Jeigu visi šie trūkumai pasireiškia dėl netinkamos kokybės daikto savybių (galbūt gamybos brokas, daiktas pagamintas nesilaikant kūno anatomijos ir kt. reikalavimų) ir jeigu tą pavyktų įrodyti tuomet šansų tikrai yra. Tačiau jeigu esate nepatenkinti daikto modeliu ir ypač kai naudojotės daiktu tokį ilgą laiko tarpą tuomet galite tikėtis nebent pardavėjo malonės, nes tai jo pasirinkimas ar sutikti su Jūsų reikalavimu ar ne.
Kita vertus pardavėjas yra įpareigotas suteikti visapusišką informaciją apie prekę (6.353 str. 1d), tad jeigu jaučiate, jog Jūsų kaip vartotojo teisės buvo pažeistos arba nusipirkote netinkamos kokybės daiktą turite teisę kreiptis su savo problema į pardavėją. Jam netenkinus reikalavimų, turite kreiptis raštu. Per 10 dienų negavus tinkamo atsakymo, kreipkitės į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (www.inspekcija.lt)

Atsakė Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos teisininkas praktikantas Marius Česiulis.