LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Nekokybiški DORMEO čiužiniai

Nekokybiški DORMEO čiužiniai

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2009-04-22 trečiadienis 08:53:00

Nusipirkau "Dormeo" čiužinį, kainuojantį 700lt.Turiu jį dvi savaitės, tačiau per tas dvi savaites spėjo supelyti viena pusė.Pats čiužinys patogus,bet kokybe likau labai nepatenkinta,nes kad per dvi savaites supelytų už tokia kaina čiužinys,nelabai įtikinama.Jau tada geriau būčiau nusipirkus už 200lt ir sutaupius, manau kokybė būtų ne ką prastesnė.Aišku pakeisti jo nepakeitė,nes jų manymu jų čiužiniai labai "geros"kokybės. Kaip tokiu atveju elgtis?


Mantas Valavicius

2009-04-22 trečiadienis 10:21:42

Jeigu paslaugos tiekėjas arba prekes pardavėjas parduoda nekokybiškas prekes ar paslaugas,jis privalo garantuoti jog vartotojo teisėtu interesu bus paisoma įstatymų numatyta tvarka, t.y. vartotojas turės galimybę atgauti sumokėtus pinigus arba nekokybiška prekė bus pakeista kokybiška.
Turite nedvejodami reikalaut pakeisti prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus.
Pardavėjui atsisakius, kreipkitės į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, nemokamu tel.: 8-80055551. Svarbu priminti, jog 2 savaičių terminas vartotojui skirtas nenaudotai ar nedėvėtai prekei pakeisti ar susigrąžinti pinigams, o ne garantija prekės kokybei.
Lietuvos Respublikos Civilinis kodeksas suteikia 6 mėn. garantiją prekėms, jeigu per šį terminą išryškėja jų trūkumai.
Skundą pirkėjas dėl nekokybiškos prekės turi pateikti pardavėjui ar paslaugos teikėjui raštiškai, o šis skūndą privalo išnagrinėti per 10 dienų, prašymas nagrinėjamas nemokamai.
Jeigu pardavėjas nenagrinėja skundo, tokiu atveju pateikiamas raštiškas skundas Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai, kuris turi būti išnagrinėtas per 20 dienų, tai numatyta Lietuvos Respublikos Vartotojų Teisių Apsaugos Įstatyme.