LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Xperia z

Xperia z

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Albertas Graj

2014-02-19 trečiadienis 10:47:19

Sveiki, atsitiko tokia bedele, iskart atsiprasau, kad rasau be lietuvisku simboliu, nes ju tiesiog nera mano kompiuteryje. Geguzes menesi pasirasiau sutarti su omnitel kartu su sony xperia Z telefonu, uz kuri kas menesi moku po 60 papildomai prie saskaitos. Esu pasidomejes del sio modelio dvieju pagrindiniu gamykliniu broku, kurie pasitaike man abu. Visu pirma vos gaves telefona susiduriau su jo kaitimo problema, telefonu neimanoma buvo naudotis. Nunesiau i MTTC su pretenzijom, kadangi telefonas buvo garantinis, problemos neissprende, tiesiog perrase operacine sistema ir atidave, kadangi problemos nerado... Tada susiduriau su kita problema, telefono ekranas tiesiog skilo kelniu kiseneje. Pasidomejes daugiau pastebejau, kad tai vyksta globaliu mastu. Sony reklamuoja, kad xperia Z turi kazkokia plevele, kuri apsaugo nuo skilimu ar itrukimu...Kitose salyse sony reglamentuoja tai kaip gamyklini broka ir keicia ekranus, taciau tai turi buti tam tikras skilimas. Nuneses telefona i MTTC sulaukiau atsakymo, kad 99proc man parasys kaip mano paties sukurta mechanini pazeidima ir nutrauks garantija. Taip ir atsitiko, man pasake, kad tai yra mechaninis pazeidimas ir pasiule pasikeisti telefono ekrana uz ~1000lt. As aisku nesutikau ir pasiemiau telefona. Ta pati vakara gryzes namo isidejau i telefona sim kortele ir pastebejau, kad telefonas tapo neveiksnus. Jo ekranas neveike, nors atiduodant telefona jis buvo funkcionuojantis, tiesiog su suskilusiu ekranu. Ta gali paliudyti ir MTTC darbuotoja, kuri prieme telefona abu kartus. Na ka, istorija tuo nesibaige, gaunu zinute, kad reikalingas remonto kainos patvirtinimas, vel tie patys pinigai. Skambinu i MTTC aptarnavimo centra, ten man suteikia infomacija, kad telefonas nebuvo ardytas ir tai buvo tik laiko klausimas kada jis sugestu.


Norejau pasiteirauti kaip man toliau elgtis, ar rasyti skunda i MTTC, ar paciam Sony (kuris beje neturi jokio padalinio Lietuvoje, tiesiog ta pati MTTC). Prasau patarkit, Aciu labai

Agnė Tomaševič

2014-03-22 šeštadienis 21:19:21

panasi problema ir pas mane su tuo MTTC, tik man pakeite ekrana pagal garantija laukiau apie menesi, po savaites jis pradejo strigti issijungineti, vel nuveziau i MTTC ten jie pasake man kad skilusi pagrindine plokste ir garantija neteikiama. Kaip taip gali buti jei pries keisdami ekrana buvo viskas gerai. ka daryti kur kreiptis? o telefonuj dar pusantru metu garantija?

A.Tomasevic

Edita Petrauskaite

2014-05-21 trečiadienis 15:14:08

Akivaizdu, jog įsigijote netinkamos kokybės daiktą. Jeigu jūsų minėtieji gedimai pasireiškia globaliu mastu ir pats prekės gamintojas yra oficialiai pripažinęs juos gamybos broku, tuomet galite drąsiai kreiptis i pardavėją raštu ir išdėstyti savo motyvuotus reikalavimus. (ūkio ministro įsakymas „dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ 4str.)Šiuo atveju racionaliausia ko gero būtų reikalauti pakeisti telefoną kitu arba grąžinti pinigus. Kartu su reikalavimu pateikite pirkimo kvitą, čekį ar kitą pirkimo faktą įrodantį dokumentą, o sau pasilikite kopiją. Taip pat galite pateikti gamintojo išvadas ar pastabas dėl aptikto broko gaminiuose, bei kitų valstybių praktiką šiuo klausimu ypač jeigu tai ES narės (tačiau tai tikai nėra būtina). Pardavėjas t.y. Omnitel turės pateikti Jums atsakymą per 10 dienų. Reikalavimus pateikite būtent Omnitel, o ne MTTC, kadangi pastarasis atsakingas už garantinį aptarnavimą, o pardavėjas - Omnitel už tinkamą sutarties vykdymą vartotojo atžvilgiu t.y. už daikto kokybę. CK 6.333 str. 1 ir 3 dalys; 6.363 str..
Jeigu per 10 dienų gautas atsakymas Jūsų netenkins arba negausite jokio atsakymo, turite teisę kreiptis į vartotojų teises ginančias institucijas jeigu ginčą norite spręsti ne teismine tvarka . (ūkio ministro įsakymas „dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ 9str.). Arba į bendrosios kompetencijos teismą.
Šiuo atveju pasirinkus ne teisminį ginčų nagrinėjimo būdą kreipkitės į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. (institucija internete ir jos kontaktai: www.inspekcija.lt)
Taip pat nepamirškite, kad turite įstatymo suteiktą teisę dėl patirtų nuostolių atlyginimo.

Atsakė Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos teisininkas praktikantas Marius Česiulis.