LNVF / / Nesąžininga komercinė veikla / KRISTIANA - negavau to, ko tikėjausi

KRISTIANA - negavau to, ko tikėjausi

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Jolanta Maksimovič

2008-02-20 trečiadienis 09:48:34

Pirkau dovaną merginai (Kaunas, Islandijos pl. 32 "MEGA" "Kristiana" parduotuvė), deja ji buvo brokuota. Teko vešti atgal, pirmą kartą nebuvo parduotuvės vedėjos, be kurios negalėjo pakeisti. Teko važiuoti dar kartą - vėl išlaidos.
Galiausiai radau vedėją, paėmusi mano atveštą kvepalų buteliuką nusinešė kažkur kažką padarė, tipo pataisė - veikia.
Bet kaip aš tokį turėčiau dovanoti merginai? Paprašiau pakeisti į naują, bet atsakymas buvo:
"O kaip aš šitą parduosiu juk juo jau pasinaudota?",
"O kaip aš dovanosiu tokį?" - atsakymas tyla.
Prekė buvo nepakeista, krūva išlaidų, nervų ir nieko.
Todėl ir rašau čia, kad nebūtų nuvilti ir kiti žmonės.
Mokėdamas gan nemažus pinigus tikiuosi ir geresnio kokybės bei aptarnavimo lygio.

Jolanta Maksimovič

2008-03-13 ketvirtadienis 10:25:54

Pirkėjas kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas (išskyrus maisto produktus), turintis pardavėjo neaptartų trūkumų, savo pasirinkimu turi teisę per tam tikra terminą reikalauti iš pardavėjo:
1) pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
2) atitinkamai sumažinti prekės kainą;
3) per protinga terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus;
4) atlyginti daikto trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino pirkėjas pats ar trečiųjų asmenų padedamas.
Visais atvejais pirkėjas turi teisę į nuostolių, atsiradusių dėl netinkamos kokybės prekės pardavimo, atlyginimą.
Dėl nekokybiškų ne maisto prekių Jus galite kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie ūkio ministerijos.
Žalgirio g. 92, LT - 09303 Vilnius
Kodas: 191666625
Tel. ( 8-5 ) 261 23 00
Faks: ( 8-5 ) 262 94 13
El.p.: rastine@vnmpi.lt