LNVF / Skundų knyga / Telekomunikacinės paslaugos / TEO saskaitos

TEO saskaitos

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Agnė S.

2009-03-01 sekmadienis 17:11:10

prieš kelerius metus užsisakiau TEO internetą. tako pašto dėžutę turėjau dar gerokai prieš tai. TEO pradėjo platinti laiškus, kad jeigu naudojatės jų internetu, tai už pašto dėžutę mokėti nereikia. jei nesinaudoji - ji kainuoja. atsisakiau interneto paslaugų daugiau nei prieš metus, nesinaudojau ir pašto dėžute, tačiau pasirodo pinigėliai už ją buvo skaičiuojami. nutraukiant sutartį niekas neklausė, ar norite naudotis el. pašto dėžute, maniau, kad jos atsisakymas vyksta automatiškai. sąskaitas apmokėdavo močiutė, kuri tik po pusės metų susizgribo, kad moka už pašto dėžutę. paskabinau TEO telefonu 1817, konsultantė pasakė, kad dėžutė bus uždaryta ir pinigų nebeskaičiuos, tačiau kitą mėnesį vistiek atėjo sąskaita už el. dėžutę. paskambinau dar kartą, po to pinigai už tą mėnesį buvo išskaičiuoti. praėjo pora mėnesių ir sąskaitų už pašto dėžutę nebebuvo. tačiau sąskaitos vėl atėjo už praėjusių metų gruodį ir šių metų sausį. paskambinau dar kartą tuo telefonu, konsultantas negalėjo paaiškinti kaip taip nutiko ir pažadėjo išskaičiuoti sumokėtus pinigus. tačiau man to neužteko, nuėjau į jų klientų aptarnavimo skyrių, konsultantė pusvalandį bandė išsiaiškinti, kodėl taip nutiko, tačiau nieko neatsakė, tik pažadėjo paskambinti kitą dieną. kaip ir reikėjo tikėtis, kitą dieną ji nepaskambino. du klausimai: kaip elgtis toliau, ar įmanoma ką nors išsiaiškinti? ir ar turi TEO teisę skaičiuoti pinigus už paslaugą automatiškai, t.y. manęs neatsiklausus, ar aš sutinku už ją mokėti? kai antrąjį klausimą uždaviau konsultantei ji sakė: o kas čia tokio? taigi žmogus pats turi atsisakyti, negi čia dabar klausinėsim.

Edita Petrauskaite

2009-03-30 pirmadienis 17:29:07


Laba diena,
Pašto dėžutės naudojimosi paslauga nepriklauso nuo interneto operatoriaus teikiamų paslaugų. Tad, jeigu naudojotės pašto dėžute ir prieš, ir po sudarydama sutartį su TEO dėl interneto ryšio tiekimo, mokestis atitinkamai turėjo būti skaičiuojamas arba neskaičiuojamas. Naudojimasis pašto dėžute bei naudojimasis TEO internetu nėra tapačios paslaugos. Taigi atsisakydama interneto paslaugos, Jūs automatiškai dar neatsisakėte pašto dėžutės, todėl mokestis buvo skaičiuojamas teisėtai.
Visai kita situacija, jeigu Jūs atsisakėte pašto dėžutės paslaugos, o mokestis už ją buvo skaičiuojamas. Nei TEO, nei kiti paslaugos tiekėjai neturi teisės teikti vartotojui paslaugos, kurios jis nepageidauja ir reikalauti už ją mokėti. Šiuo atveju paslaugos tiekėjas privalo nutraukti atlygintinį paslaugos tiekimą bei grąžinti Jūsų sumokėtas įmokas (jeigu tokių buvo). Geriausia į TEO kreiptis raštiškai, o jeigu nepavyksta susitarti taikiai, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (prieiga per internetą: www.vartotojoteises.lt).

Teisininkė Edita Petrauskaitė

Vladimiras Makarovas

2009-05-13 trečiadienis 00:35:26

Laba diena,

As atsisakiau TEO paslaugu. Ir po menesi netiketai gavau saskaita - 3 Lt uz
"Kitos telekomunikacijø paslaugos. El. paðto dëþutë."

Radau paaskinima - yra toks puslapis: http://www.teo.lt/it/node/207 . Ir viskas butu gerai. Bet ...

Bet TEO naudoja idomi strategija: Tokia paslauga - "Kitos telekomunikacijos paslaugos. El pasto dezute" niekada nebuvo itraukta i PVM saskaita-faktura.
Taip pat tokia paslauga niekada nebuvo itraukta i "SUTEIKTU PASLAUGU ATASKAITA".

Jei jus galvuojate, kad nemokamos paslaugas netraukiamos i ataskaita ....
Hmm. Pavyzdys is mano saskaitos (uz 2009-03):

Kitos telekomunikacijø paslaugos Suma (Lt)
Abon. mok. uþ detalaus pokalbiø sàraðo pateikimà Internete 2009-03-01–2009-03-19 0,00

ir

Suteiktos paslaugos 2009-03-01–2009-03-31
Prisijungimø skaièius | Kiekis (KB) | Suma (Lt)
Prisijungimai prie interneto (duomenø apskaita) 12 | 214778 | 0,00


O ka daryti toliau? Pradziai butu gerai atsisakyti netiketai atsiradusios paslaugos.

O kaip tai padaryti? Ateiti i aptarnavimo skyriu ir ilgai-ilgai laukti? Kovo menesi taip ir padariau. Nelabai noriu kartuoti.

O kiti variantai yra? Aisku! Elektroniniu budu - juk mes ES, o ne ... Kiekvienas gali uzbaigti sita sakyni

Ir variantu yra:
1) e-mail. Ooooops. Netinka.... TEO puslapyje e-mail adresas nenurodytas. Gal but TEO neturi pasto dezutes? Visus isdalino, paciam neuzteko !?

2) vidine TEO - "Mano TEO" sistema, "Pranešimai". Hmmm.... Po 3 dienu atsakyma nesulaukiau. Nieko tokio. Juk yra dar vienas variantas -

3) vidine TEO - "Mano TEO" sistema, Paslaugos / Mano paslaugos. ... Dar blogiau. Sarasas tuscias. Kol rasau - kabo "Šiuo metų į savitarną įkeliami Jūsų paslaugų duomenys, prašome palaukti." Kabo jau 40 minuciu. Ir taip kiekviena diena.


Tai ka.. .Aisku, ne XXI amzius. Bet gal XX ? Paskambinti i klientu aptarnavimo skyriu. Tel. 1817? Uz tai, kad nemoketi, reikia sumoketi:
>>Skambučio kaina TEO ryšio tinkle – 0,19 Lt/min., sujungimo mokestis – 0,15 Lt. UAB „Omnitel“, UAB „Bitė Lietuva“ ir UAB „Tele2“ mobiliojo ryšio tinkluose - skambučių į TEO tinklą tarifais.

Resume: Kai eisiu (o gal vaziuosiu i Vilniaus senamiesti - kol ivaziavimas nemokamas ) i TEO, reikes uzklausti visa paslaugu sarasa: nors jau ir nelabai abonentas, bet ... reikia suzinuoti (kap nors) visa nekur neminejamu (kol saskaita neisstatyta) paslaugu sarasa.

Pagarbiai,
Vladimiras


Vidmantas Balčiūnas

2010-06-20 sekmadienis 14:52:15

Kodėl TEO ima 5 lt mokestį už sąskaitos atsiuntima paštu?
Juk tai-vagystė...?

vb