LNVF / Naujienos / 2006 07 13 Pažeidžiamos numerį persikėlusiųjų mobiliojo ryšio vartotojų tesės

2006 07 13 Pažeidžiamos numerį persikėlusiųjų mobiliojo ryšio vartotojų tesės

“Mūsų federacija reiškia susirūpinimą dėl pažeidžiamų mobiliojo ryšio vartotojų teisių, nes jie negali naudotis pilna numerio perkėlimo paslauga ir dėl to patiria vis daugiau nepatogumų. Ši paslauga turėjo veikti dar nuo liepos 1 dienos, tačiau dėl užsitęsusio teisminio bylinėjimosi iki šiol nėra teikiama”, - sakė LNVF prezidentė Alvita Armanavičienė.

Pasak A.Armanavičienės, siekdama spręsti susidariusią situaciją, federacija kviečia visus mobiliojo ryšio rinkos dalyvius ir rinką reguliuojančias institucijas užtikrinti vartotojams galimybę gauti pilną numerio perkėlimo paslaugą. “Šiame kontekste palaikome vieno iš mobiliojo ryšio rinkos dalyvių – bendrovės “Bitė Lietuva” sprendimą savo iniciatyva pradėti teikti pilną numerio perkėlimo paslaugą, prie kurios kviečiame prisijungti ir kitas telekomunikacijų bendroves”, - sakė A.Armanavičienė.

Kaip skelbiama RRT parengtoje II-ojo ketvirčio elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, iki 2005 metų vidurio numerio perkėlimo paslauga pasinaudojo 47,9 tūkst. Lietuvos gyventojų. Šiuo metu jie vienu numeriu priima skambučius, o kitu gauna SMS žinutes, kas jiems sukelia daug sunkumų.

„Nereikia pamiršti, kad SMS žinutės šiuo metu yra viena iš populiariausių mobiliojo ryšio paslaugų, jomis intensyviai naudojasi žmonės, keliaujantys į užsienio valstybes“, - teigė A.Armanavičienė. Anot jos, natūralu, kad vartotojų nepasitenkinimas auga, o LNVF gauna vis daugiau skundų iš mobiliuoju ryšiu besinaudojančių klientų.

Vartotojų federacijos tarybos narys

Mykolas Okulič-Kazarinas, tel. 8 633 38 484

Pirm Antr Treč Ketv Penk Sat Sekm
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31