Pirm | Antr | Treč | Ketv | Penk | Sat | Sekm |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
2008 01 25 Įsigiję nekokybišką prekę vartotojai dažnai tampa prekybininkų "priešais"
Štai kokį skundą gavo Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija iš vartotojo, nusivylusio UAB"Tanagra" darbuotojo elgesiu.
Sveiki,
Norėčiau paprašyti Jūsų įspėti Lietuvos vartotojus dėl rizikos patirti nuostolių ir būti pažemintiems bendraujant su įmone „Tanagra“ (prekyba autodalimis ir automobilių aptarnavimas). 2007 m. gruodžio 28 d. pirkau „Tanagros“ autodalių parduotuvėje Ukmergės g. 294 automagnetolą už 150 litų. Jau padavęs pinigus, pastebėjau, kad prie jos nebuvo vartotojo instrukcijos. Atidaviau prekę ir paprašiau grąžinti pinigus (čekis dar nebuvo išrašytas). Tačiau „vedėju“ pavadintas p. Tadeušas (kuris, nors ir prašiau, neprisistatė - apie vardą galiu spręsti pagal jo prisisegtą kortelę) pinigus grąžinti atsisakė ir pareiškė, kad prekes galima grąžinti tik nuo 8 iki 10 val. (buvo jau vėlesnis metas)
Kas mane labai nustebino, p. Tadeušas savo iniciatyva pradėjo man aiškinti, kad nėra ko tikėtis už 150 litų nusipirkti gerą automagnetolą - tačiau prie prekės vitrinoje nebuvo jokios nuorodos, kad ji neturi vartotojo instrukcijos ar yra nukainota (kaip po to man pasakė p. Tadeušas). P. Tadeušas kelis kartus kartojo savo teiginį apie magnetolos pigumą akivaizdžiai paniekinančiu tonu, todėl tapo akivaizdu, kad jis siekė mane pažeminti (asmeniškai ar aplinkinių pardavėjų bei pirkėjų akivaizdoje). Tuo metu neturėjau laiko ginčytis, taip pat vėliau neturėjau nei laiko, nei nuotaikos dar kartą susitikti su mane akivaizdžiai provokavusiu p. Tadeušu, tad nusprendžiau naudotis automagnetola ir be vartotojo instrukcijos. Tačiau netrukus paaiškėjo, kad magnetola brokuota (neišsiima kasetė). 2008 m. sausio 10 d., dar nepraėjus 14 dienų, nuvežiau ją į minėtąją „Tanagros“ parduotuvę ir paparašiau grąžinti pinigus. Tačiau p. Tadeušas atsakė, kad aš galėjau (jo žodžiais) „sudeginti“ automagnetolą, reikia komisijos kuri nustatytų, ar aš jos nesugadinau ir kad per 2 savaites jie man duos atsakymą. Vėl neturėjau laiko aiškintis savo teises, tad palikau automagnetolą ir čekį, taip pat savo mobilaus telefono numerį - tačiau per 2 savaites man niekas nepaskambino. 2008 m. sausio 25 d. (praėjus 15 dienų) nuvažiavau į tą pačią parduotuvę. P. Tadeušas man paaiškino, kad patikrinti magnetolos negalima (prieš 2 savaites, išeina, jis arba man melavo, norėdamas užtempti laiką ir priversti mane trečią kartą tuščiai atvažiuoti į miesto pakraštį esančią parduotuvę, arba klydo), ir aš turiu pristatyti jam pažymą iš serviso, kuriame man ją įdėjo į automobilį (Nors aš grąžinau magnetolą į pardavimo vietą nepraėjus 14 dienų terminui). P. Tadeušas pareiškė, kad įdėti magnetolai į automobilį reikia aukštos kvalifikacijos specialisto.
Mano nuomone, tai buvo akiplėšiškas melas, kadangi minėtoji magnetola turi standartinę jungtį, kurią reikia sujungti su atitinkama standartine jungtimi automobilyje ir įstatyti magnetolą į standartinį automobilio lizdą. Šiai magnetolai nereikia nei serviso, nei specialisto - akivaizdu, kad p. Tadeušas iš manęs tyčiojosi, reikalaudamas absurdiškų pažymų. Visi minėtieji p. Tadeušo veiksmai, jo kalbėjimo tonas ir pakartotinės užuominos apie magnetolos kainą man paliko vienareikšmį įspūdį, kad p. Tadeušas visą laiką iš manęs tyčiojosi, be pagrindo norėdamas mane priversti kuo daugiau kartų važinėti į parduotuvę, o taip pat pažeminti asmeniškai ir aplinkinių akyse. Psichologiškai negalėdamas daugiau būti p. Tadeušo kompanijoje, pasiėmiau magnetolą ir išėjau. Dėžėje nebuvo čekio, jį, matyt, pasiėmė p. Tadeušas, tačiau ant dėžutės yra „Tanagros“ ženklas. Taigi „Tanagra“ man (mano nuomone, apgaulės būdu, kadangi aš nebuvau įspėtas iš anksto) pardavė rekę be vartojimo instrukcijos ir nepriėmė jos atgal nepraėjus 14 dienų terminui, nepakeitė ir netaisė kaip brokuotos, reikalavo absurdiškų pažymų bei vertė mane kelis kartus atvykti į užmiestyje esančią parduotuvę. (Buvau tris kartus ir dar būčiau turėjęs nežinau kiek kartų pas juos važinėti). P. Tadeušas bendravo su manimi niekinančiu tonu ir darė man akivaizdžiai skirtas pažeminti užuominas. Niekada gyvenime taip niekas su manimi nebuvo elgesis. Todėl aš nebesiruošiu daugiau ginčytis su „Tanagra“ (magnetola kainuoja kur kas mažiau nei mano jau patirti pažeminimai). Už jokius pinigus nebenorėčiau bendrauti su p. Tadeušu.
Tačiau PRAŠAU Jūsų padaryti tai, kas jums atrodytų tikslinga, kad kiti vartotojai būtų įspėti apie riziką patirti nuostolių ir būti pažemintiems įmonės „Tanagra“ padaliniuose, ypač Ukmergės g. 294, kur dirba p. Tadeušas. Taip pat norėčiau sužinoti, ką daryti, kai pardavėjas (vedėjas ar pan.) iš tavęs akivaizdžiai tyčiojasi. Kaip turėčiau elgtis, jei panaši istorija pasikartotų?
Ačiū, su geriausiais linkėjimais,
Giedrius Šarkanas
Ir štai netrukus gavome vartotojo laišką, kuriame jis rašo, kad įmonė operatyviai sureagavo į paviešintą skundą ir pinigai už nekokybišką prekę buvo grąžinti.
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija
Sveiki, Praeitą penktadienį pasiunčiau Jums prašymą informuoti visuomenę apie mano patirtus pažeminimus įmonėje „Tanagra“ įsigijus magnetolą. Šiandien p. Tadeušas man paskambino ir priėmė magnetolą bei grąžino pinigus. Ačiū. Su geriausiais linkėjimais, Giedrius Šarkanas
Komentarai
Norėdami komentuoti, turite prisijungti su savo vardu arba užsiregistruoti .
Archyvas
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 1970