Pirm | Antr | Treč | Ketv | Penk | Sat | Sekm |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
2009-08-18 Ar Omnitel sprendžia, kas geriau vartotojui?
UAB „Omnitel“ teikianti vartotojams viešojo judriojo telefono ryšių paslaugas, š.m. pradžioje informavo savo vartotojus apie keičiamas jų turimų sutarčių sąlygas. Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija atkreipia dėmesį į gausiai plūstančius vartotojų skundus, kuriuose teigiama, jog:
Planas „asmeninis“ taikymas vartotojams kai kuriais atvejais pažeidžia vartotojų teises bei interesus, nepaiso teisėtų lūkesčių principo.
Galimybė vienašališkai nutraukti galiojančią sutartį galimai neatitinka sąžiningų sutarties sąlygoms, numatytoms LR teisės aktų.UAB „Omnitel“ veiksmai traktuotini kaip nesąžininga komercinė veikla, kuri be kita ko riboja konkurenciją rinkoje.
Pažymėdami, jog vadovaujantis LR teisės aktais, vartotojų organizacijos turi teisę ginti viešąjį interesą atstovaudama vartotojus teismuose. Aktyviausi vartotojai, su kuriais mobilaus ryšio teikėjas nesiteikė derėtis bei jų išklausyti, jau ruošia dokumentus teisminiam ginčo nagrinėjimo procesui. Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija, ragina kitus nusivylusius vartotojus prisijungti prie šios iniciatyvos.
Kreipkitės: tel.: +37052615929.
mob.tel.+37067163642 Fax.: +37052615979
Stiklių g. 8, Email.: edita@vartotojai.eu
Archyvas
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 1970